Jerusalem 7.6.2026. ”Minä Herra sen hänen aikana nopeasti täytän”.
Jerusalem
3
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
"18 Ei kuulu enää väkivaltaa sinun maassasi, ei tuhoa, ei turmiota sinun rajaisi sisällä"
Lopeta se unekseminen!
Mitä Herra, jota he eivät palvele, vaan kutsuvat jopa saatanaksi (vastustaja) sanoo heistä, hallitsijoista??
43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä - Anonyymi00002
Kun pakanakansa kävi kapinaan Sinearin maassa;
1 Moos 11:8 Näin Herra hajotti heidät sieltä kaikkialle maailmaan, ja he jättivät kaupungin rakentamisen sikseen.
5 Moos 32:8 kun Korkein jakoi kansoille perinnöt, kun hän erotteli ihmiset, hän määräsi kansojen rajat israelilaisten luvun mukaan.
Jumalan valitun kansan luvulla on siten vaikutus myös kansojen rajoille. - Anonyymi00003UUSI
"...Erkki Ranta Jeremian kirjasta..
Erkki Ranta Raamattutunti Jeremian kirjasta. Suomen Lähetysseuran kurssikeskuksella Orivedellä 30.9.1990.."
https://youtu.be/GPyuEMxqVNQ
----------------------
( Suosittelen lukemaan hänen kirjoittamansa kommentaarin Jeremian kirjasta --- kirjan nimi " Kahden tulen välissä- profeetta Jeremia"-- kirjaa voi löytyä divareista netistä tai kirjastoista.E.Ranta oli vanhan heprean kielen tuntija.)
-------------------
Erkki Ranta puheessaan Jeremian kirjasta Suomen Lähetysseuran kurssikeskuksella Orivedellä 30.9.1990.. mainitsee Saddam Husseinin vallan tulevan loppumaan.
Tänä toteutui
"....Huhtikuussa 2003 Yhdysvaltain johtama liittoutuma syrjäytti Husseinin Irakin sodassa. Hän onnistui pakoilemaan liittoutuman joukkoja, kunnes 13. joulukuuta 2003 amerikkalaisjoukot saivat syrjäytetyn presidentin kiinni hänen kotikaupungissaan Tikritissä. Irakilaisoikeus tuomitsi 5. marraskuuta 2006 Husseinin kuolemaan hirttämällä rikoksista ihmisyyttä vastaan. Tuomio pantiin täytäntöön 30. joulukuuta 2006...."
Lähde:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saddam_Hussein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972