Esirukouksia

Anonyymi-ap

Rukoilen päivittäin poikani puolesta.
En ole saanut mitään vastausta.

11

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Et varmaankaan ole ainoa, joka on jäänyt vastauksia vaille. Minulle ainakin tuo on tuttua. Jatkan kuitenkin sitkeästi. Yksinpuhelulta se tuntuu, mutta mitä siitä.

      • Anonyymi00002

        "Kolkuttavalle avataan".


      • Yritätte siis vaikuttaa kaikkivaltiaan ja kaiken ennalta näkevän epäjumalanne päätöksiin?

        Taikauskonne on kovin heikko ja vielä sen lisäksi halvennatte epäjumalaanne pitämällä hänen päätöksiään virheellisinä!


    • Anonyymi00003

      Kai jos Jumala on auttanut Israeli selviämään juuri ja juuri polttouunista sekä sekä siitä ettei sitä ajeta mereen vaikka rähiköi kaikkien naapurimaiden kanssa., niin kai nyt Jumala kuulee vähäpätöisimmät asiat.

      • Anonyymi00004

        Tiedoksi:

        Tästä nimimerkki he-masta ei kannattaa välittää.
        Hän on useilla eri palstoilla kertomassa samaa asiaansa.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tiedoksi:

        Tästä nimimerkki he-masta ei kannattaa välittää.
        Hän on useilla eri palstoilla kertomassa samaa asiaansa.

        Mutta asiani on asiaa josta et voi kiemurrella irti.


      • Anonyymi00007
        he-ma kirjoitti:

        Mutta asiani on asiaa josta et voi kiemurrella irti.

        Siis mikisiköhän en?
        Eikä olisi tarvettakaan koska näkökantasi ei kiinnosta minua. Enkä usko, että muitakaan tällä palstalla.

        Kun minä esirukoilen, niin minä ja muutkin esirukoilevat ja eivät välitä mielipiteistäsi.

        Ei ole tarkoitus ruveta kinaamaan, mutta miksi oikeastaan vaivaudut?
        Onhan ateistipalsta, siellä saat vastakaikua aatteillesi.

        Tässä kuitenkin tietoa sinulle:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rukoilu_kristinuskossa


    • Anonyymi00005

      On Jumala kuitenkin auttanut Israelia vaikka siinä vähän toivomisen varaa onkin.

    • Anonyymi00006

      Kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi jo ennen ensimmäisen ihmisen luomista sen kuinka jokainen syntyvä ihminen tulee elämään jokaisena elämänsä päivänä, eikä mitkään rukoukset muuta yhdenkään ihmisen osaa.
      Vai sanooko joku, että Herra Sebaot ei olekaan kaikkitietävä?

    • Anonyymi00008

      Ennaltamäärääminen eli predestinaatio siis?

      • Anonyymi00009

        En välitä näistä ulkopuolisista rienauksista.

        Jatkan rukoilemista.

        Tämähän on ortodoksinen palsta. Miksi ei muka saisi kertoa täällä, että esirukoilee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe