Rukoilen päivittäin poikani puolesta.
En ole saanut mitään vastausta.
Esirukouksia
11
354
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et varmaankaan ole ainoa, joka on jäänyt vastauksia vaille. Minulle ainakin tuo on tuttua. Jatkan kuitenkin sitkeästi. Yksinpuhelulta se tuntuu, mutta mitä siitä.
- Anonyymi00002
"Kolkuttavalle avataan".
Yritätte siis vaikuttaa kaikkivaltiaan ja kaiken ennalta näkevän epäjumalanne päätöksiin?
Taikauskonne on kovin heikko ja vielä sen lisäksi halvennatte epäjumalaanne pitämällä hänen päätöksiään virheellisinä!
- Anonyymi00003
Kai jos Jumala on auttanut Israeli selviämään juuri ja juuri polttouunista sekä sekä siitä ettei sitä ajeta mereen vaikka rähiköi kaikkien naapurimaiden kanssa., niin kai nyt Jumala kuulee vähäpätöisimmät asiat.
- Anonyymi00004
Tiedoksi:
Tästä nimimerkki he-masta ei kannattaa välittää.
Hän on useilla eri palstoilla kertomassa samaa asiaansa. Anonyymi00004 kirjoitti:
Tiedoksi:
Tästä nimimerkki he-masta ei kannattaa välittää.
Hän on useilla eri palstoilla kertomassa samaa asiaansa.Mutta asiani on asiaa josta et voi kiemurrella irti.
- Anonyymi00007
he-ma kirjoitti:
Mutta asiani on asiaa josta et voi kiemurrella irti.
Siis mikisiköhän en?
Eikä olisi tarvettakaan koska näkökantasi ei kiinnosta minua. Enkä usko, että muitakaan tällä palstalla.
Kun minä esirukoilen, niin minä ja muutkin esirukoilevat ja eivät välitä mielipiteistäsi.
Ei ole tarkoitus ruveta kinaamaan, mutta miksi oikeastaan vaivaudut?
Onhan ateistipalsta, siellä saat vastakaikua aatteillesi.
Tässä kuitenkin tietoa sinulle:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rukoilu_kristinuskossa
- Anonyymi00005
On Jumala kuitenkin auttanut Israelia vaikka siinä vähän toivomisen varaa onkin.
- Anonyymi00006
Kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi jo ennen ensimmäisen ihmisen luomista sen kuinka jokainen syntyvä ihminen tulee elämään jokaisena elämänsä päivänä, eikä mitkään rukoukset muuta yhdenkään ihmisen osaa.
Vai sanooko joku, että Herra Sebaot ei olekaan kaikkitietävä? - Anonyymi00008
Ennaltamäärääminen eli predestinaatio siis?
- Anonyymi00009
En välitä näistä ulkopuolisista rienauksista.
Jatkan rukoilemista.
Tämähän on ortodoksinen palsta. Miksi ei muka saisi kertoa täällä, että esirukoilee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 561061
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40783
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588