Tekeekö kukaan ahnuksen valkaisua Lieksassa, paljonko maksaa?
Valkaisuhoitoa Lieksassa
18
207
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuopion Niuvanniemessä ja voit tehdä ihan valtion laskuun hoito lähetteellä..
- Anonyymi00002
Toivoisin asiallisia vastauksia.
- Anonyymi00003
Reunatiellä onnistunee!
- Anonyymi00004
Ei voi kiistää...
- Anonyymi00005
Saunamaailmasta voisi kysäistä
- Anonyymi00006
Eihän Lieksassa muuta tehdäkkään kuin noita sinun mainitsemiaisia valkaisuja. Tyhmä kysymys 🤠
- Anonyymi00007
No missä?
- Anonyymi00008
Siis nyt kyse ei ole karvanpoistosta sokerilla vaan p:n poistosta paperilla? Onnistuu ihan itse, kun vähän harjoittelee.
- Anonyymi00009
Saunamaailmansa on "Jamalin ahnuksen valkaisu ja ahtaminen Oy" se on minun aputoiminimi. Tervetuloa
T:Jatkis- Anonyymi00013
Tämä n viisauden kertoi meille jamalin ihmemaailman ylipääjohtaja
Törkyturpa.
- Anonyymi00010
Maksu suoritetaan tietenkin luonnottomalla tavalla.
- Anonyymi00011
Jos maasait valkaisee niin sehän sitten loistaa kuin pohjan tähti!
- Anonyymi00012
Ei voi kiistää... mutta sitten on helppo tähdätä pöllönsilmään!
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei voi kiistää... mutta sitten on helppo tähdätä pöllönsilmään!
Valkaisu sisältää happoa. En suosittele.
Terveisin
Törkyturpa
Ex jakorasia.
- Anonyymi00016UUSI
Yhden ahnukset valkaisu ja korkkaus sen päällä maksaa 100 euroa. Alennusta saa jos suostuu toiseen painaltamiseen....spruiskis
- Anonyymi00017UUSI
Syön nyt alkukesästä vain puolikiloa makkaraa, enään toivossa, että saisin kroppani rantakuntoon kesäksi. Huomattavasti vähemmän kuin talvella, kun jouten maatessa saattoi mennä kilokin päivässä. Saako tällä ruokailutottumuksen vaihdolla nopeastikkin itsensä rantakuntoon?
- Anonyymi00018UUSI
ite puuteroin kullini aina kunnolla. sillä saa tehtyä kertakäyttöisiä valkaisuja kätevästi. vähän kuin hennatatuoinnit
- Anonyymi00019UUSI
Olet huolestuttavasti sekaisin. Sekoitat hoikkien vartaloiden ahnuksen valkaisun. Makkaran ahmimiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937