Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamieliselle LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Sanonpahan wain, että MINULLA on mennyt täysin MAKU ja minulla on pettämätön MAKU!!! Ei ole järkeä ja tolkkua ENÄÄ matkustaa PORIIN!!! Ei ole tolkun kuljetyksia waan pelkkää SONNIBUSSIA KARJAWAUNUSSA!! Ennen oli LAUTTAKYLÄN AUTOA JA KULPPANEITA!! OLEN NIIN TÄYNNÄ SONNIBUSSIA PÖRISEVINE SAWUTYKKWKEINEEN!! Tästä tuleekin mieleen kun ennen pääsi BUSSIÖÖA matkustamaan suoraan HELSINKIIN KATAJANOKAN TERMINAALIIN BYSSILLA ja siellä oli huittislaissikatilallisen näköisiä PIKKOLOPOIKIA!! Ei ollut komeita!!! Waan siankärsämäisiä pyöreitä poikia!! En HYVÄKSY!! Onko silatilalliset huittisista AINA kaswatramian elukoidensa näköisiä?! Tämä ei ole IKINÄ WALJENNUT MINULLE LAUTTAKYLÄN AUTOSSA!! Yst. terv. Käpylän Kaarina PS NYT kaikki Elliwuoreen tansseihin komeat kuskit ja pikkolot!!! Ei siankärsämille en halua HEITÄ NISKAANI HÖNKIMÄÄN!!! Kellohelmat heilumaan KEWÄT ON TÄÄLLÄ!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
En hyväksy Risto Ryti patsaan palvontaa.
- Anonyymi00003
Kuka se on, se Oikeamielinen, että voimme palvoa?
- Anonyymi00004
Hei ja KIITOS JA TLISTYS PALWOWILLE KOMMENYEILLENNE!! Tästä tulikin mieleen miten RADKASTA oli matkata LAUTTAKYLÄN AUTOLLA joulun aikaan kun KAIKKIALLA laulettiin PORSAITA ÄIDIN OOMME KAIKKI!! En Huittiisiin TAHDO EN!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
- Anonyymi00005
RADKASTA? Teimon kaupasta sinä olet karannut ja herjaat Lauttakylän Autoa ja palwot erittäin käytettyä Ratsunia ja 80-luvun alkupuoliskoa, jolloin parooneja syöstiin perikatoon!
Nyt menee maku tältäkin palstalta, ei tule kesää, pitkäRipainen kutsuu, etten muistaisi :( - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
RADKASTA? Teimon kaupasta sinä olet karannut ja herjaat Lauttakylän Autoa ja palwot erittäin käytettyä Ratsunia ja 80-luvun alkupuoliskoa, jolloin parooneja syöstiin perikatoon!
Nyt menee maku tältäkin palstalta, ei tule kesää, pitkäRipainen kutsuu, etten muistaisi :(Sen kesän muistan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21786Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha521734Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 66648
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561