Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamieliselle LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Sanonpahan wain, että MINULLA on mennyt täysin MAKU ja minulla on pettämätön MAKU!!! Ei ole järkeä ja tolkkua ENÄÄ matkustaa PORIIN!!! Ei ole tolkun kuljetyksia waan pelkkää SONNIBUSSIA KARJAWAUNUSSA!! Ennen oli LAUTTAKYLÄN AUTOA JA KULPPANEITA!! OLEN NIIN TÄYNNÄ SONNIBUSSIA PÖRISEVINE SAWUTYKKWKEINEEN!! Tästä tuleekin mieleen kun ennen pääsi BUSSIÖÖA matkustamaan suoraan HELSINKIIN KATAJANOKAN TERMINAALIIN BYSSILLA ja siellä oli huittislaissikatilallisen näköisiä PIKKOLOPOIKIA!! Ei ollut komeita!!! Waan siankärsämäisiä pyöreitä poikia!! En HYVÄKSY!! Onko silatilalliset huittisista AINA kaswatramian elukoidensa näköisiä?! Tämä ei ole IKINÄ WALJENNUT MINULLE LAUTTAKYLÄN AUTOSSA!! Yst. terv. Käpylän Kaarina PS NYT kaikki Elliwuoreen tansseihin komeat kuskit ja pikkolot!!! Ei siankärsämille en halua HEITÄ NISKAANI HÖNKIMÄÄN!!! Kellohelmat heilumaan KEWÄT ON TÄÄLLÄ!
EI LYKI EIKÄ TÖKI BUSSILIIKENNE
5
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
En hyväksy Risto Ryti patsaan palvontaa.
- Anonyymi00003
Kuka se on, se Oikeamielinen, että voimme palvoa?
- Anonyymi00004
Hei ja KIITOS JA TLISTYS PALWOWILLE KOMMENYEILLENNE!! Tästä tulikin mieleen miten RADKASTA oli matkata LAUTTAKYLÄN AUTOLLA joulun aikaan kun KAIKKIALLA laulettiin PORSAITA ÄIDIN OOMME KAIKKI!! En Huittiisiin TAHDO EN!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
- Anonyymi00005
RADKASTA? Teimon kaupasta sinä olet karannut ja herjaat Lauttakylän Autoa ja palwot erittäin käytettyä Ratsunia ja 80-luvun alkupuoliskoa, jolloin parooneja syöstiin perikatoon!
Nyt menee maku tältäkin palstalta, ei tule kesää, pitkäRipainen kutsuu, etten muistaisi :( - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
RADKASTA? Teimon kaupasta sinä olet karannut ja herjaat Lauttakylän Autoa ja palwot erittäin käytettyä Ratsunia ja 80-luvun alkupuoliskoa, jolloin parooneja syöstiin perikatoon!
Nyt menee maku tältäkin palstalta, ei tule kesää, pitkäRipainen kutsuu, etten muistaisi :(Sen kesän muistan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574