😋 🥄 🍒 Mulla on rasvattoman rahkan sekaan sekoitettu hapankirsikkajukurttia ja 2 rkl kaurahiutaleita. Nam!
P.S. Jos joku luulee nyt, että ajattelen aina vain ruokaa niin se ei ole totta. Tämä on hienovarainen tapa ilmoittaa, että tulin juuri kaupasta!
Kisabuffet odottaa!
8
171
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kokeile tattarihiutaleita😋
- Anonyymi00003
Ootko mies vai nainen? What?
Tuota sinistä "lounas.ajatus" tekstiä kun klikkaa niin pääsee näkemään mun profiilin. Olen sinne luulijoita varten kirjoittanut näin:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuota sinistä "lounas.ajatus" tekstiä kun klikkaa niin pääsee näkemään mun profiilin. Olen sinne luulijoita varten kirjoittanut näin:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."Onhan tuo teksti tullut selväksi jo itse kullillekkin.
- Anonyymi00005
Hienoa, että teitä kehareita valmennetaan itsenäisempään elämään esim. noilla pikku kauppareissuilla 👍🏼 Oliko mukana myös se hoitajasi, jolla on aina niitä hihihii hassuja 3M-muistilappuja mukanaan ja johon olet niin lääh.. lääpälläsi?
- Anonyymi00006
Hapankirsikkajugurti niin minkä firman tuote??
Itse en ole löytänyt hyvää versiota niin siksi kysyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122219Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051899Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401396Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076