Minä haluan olla isona puliukko

Anonyymi-ap

Opolle pitäisi tehdä maanantaiksi suunnitelma mitä meinaa tehdä isona.

En tähän saumaan keksi kuin puliukon hommat.

20

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

      Ei saa sanoa puliukko, täytyy sanoa puistokemisti.

    • Anonyymi00003

      Väärin! Käytä virallisemmin rappioalkoholisti tai vähän epävirallisemmin laitapuolen kulkija. Näin opolle tulee selväksi että olet tosissasi.

    • Anonyymi00004

      tuo oli aiemmin aika monella tavoitteena

    • Anonyymi00005

      Tikkuviinapullo mukaan. Ei muuten välttämättä vakuutu.

    • Anonyymi00006

      Onnea valitsemallesi tielle.On niin kovaa hommaa ,ettei siihen kaikki pysty.

    • Tuli mieleen kun yhteiskoulussa kemian opettaja korosti aineensa tärkeyttä: "Kaikissa ammateissa sitä tarvitaan."
      Siihen eräs koskenkorvalainen poika letkautti:"Pultsari ei tarvitse!"

      "No minä nyt oletan, että te tähtäätte vähän korkeammalle.", kuittasi opettaja.

      • Anonyymi00007

        Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.

        Pakkasella helppoia, kun valuttaa kylmää rautakankea ptkin. Denaturi jäätyy kankeen kiinni.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Pakkasella helppoia, kun valuttaa kylmää rautakankea ptkin. Denaturi jäätyy kankeen kiinni.

        Kyllä vain. Toinen tapa on valuttaa se ranskanleivän läpi. Ranskanleipää ei nykyään oikein kyllä tahdo mistään saada.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.

        No niin - ei siis edes poikkeus vahvista sääntöä.

        Ja miten ironista: Koskenkorvan viinatehtaan melkein vieressä asunut oppilas ei tätä tosiaan tajunnut! (No en minäkään.)


    • Orpolle pitäisi maanantaiksi tehdä suunnitelma mitä meinaa tehdä isona.🟦⬛💶🎩

      • Anonyymi00008

        "isona? "

        Ai Marinin hallituksen luomista veloistako puhut?


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        "isona? "

        Ai Marinin hallituksen luomista veloistako puhut?

        🟦⬛Hohoo, Marinin Uniperni penistartasus uusivrrran kansa ei laskenut sähkön hintaa vain saaminen......................meinaa tuoda lisää velkaa.........💶🎩

        🟦⬛Tulikohan Uuttavirtaa, saatavaa vaiko kutinaa tuosta neuvottelusta? lopputulos musta ihan koiran kusta.💶🎩 !


      • Anonyymi00010
        Demokrates- kirjoitti:

        🟦⬛Hohoo, Marinin Uniperni penistartasus uusivrrran kansa ei laskenut sähkön hintaa vain saaminen......................meinaa tuoda lisää velkaa.........💶🎩

        🟦⬛Tulikohan Uuttavirtaa, saatavaa vaiko kutinaa tuosta neuvottelusta? lopputulos musta ihan koiran kusta.💶🎩 !

        Marino sai sen uudemman Olavi virran nousuun.


    • Anonyymi00011

      Puliukot ovat katoavaa kansanperinnettä. Eihän enää kukaan julkisilla paikalla alkoholia juo. Alkoholin kulutuskin laskee koko ajan vaikka sitä on yritetty nostaa markettien tarjonnalla. Raitistunut kansa herättää epävarmuutta kuten myös Kirkosta ja palkkatyöstä vapautuneet ihmiset. He eivät edes juo aikansa kuluksi. Kirjoittelevat tänne omia viisauksiaan. Toivotttavasti eivät toteuta uusia elämänarvojaan mitenkään.

    • Anonyymi00013

      Tuntuipa aidolta ylä-asteikäisen aloitukselta. 😂

    • Anonyymi00015

      Kerrot vaan opolle että isä ja äiti on demreita, ooi ymmärtää kyllä.

    • Anonyymi00016

      Vaikka neuvostoliitossa ei mitään ollut kaupoissa, niin viinaa riitti. Nälkä oli aina vieraana, mutta jano ei päässyt yllättämään 🥃🍾

    • Anonyymi00017

      Orpo 9 euron kuntouttavaan työtoimintaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe