Opolle pitäisi tehdä maanantaiksi suunnitelma mitä meinaa tehdä isona.
En tähän saumaan keksi kuin puliukon hommat.
Minä haluan olla isona puliukko
20
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikös sun iskäki oo aika hyvä puistojoogassa?
https://share.google/jaweWiqNjZ9SeOiZh - Anonyymi00002
Ei saa sanoa puliukko, täytyy sanoa puistokemisti.
- Anonyymi00003
Väärin! Käytä virallisemmin rappioalkoholisti tai vähän epävirallisemmin laitapuolen kulkija. Näin opolle tulee selväksi että olet tosissasi.
- Anonyymi00004
tuo oli aiemmin aika monella tavoitteena
- Anonyymi00005
Tikkuviinapullo mukaan. Ei muuten välttämättä vakuutu.
- Anonyymi00006
Onnea valitsemallesi tielle.On niin kovaa hommaa ,ettei siihen kaikki pysty.
Tuli mieleen kun yhteiskoulussa kemian opettaja korosti aineensa tärkeyttä: "Kaikissa ammateissa sitä tarvitaan."
Siihen eräs koskenkorvalainen poika letkautti:"Pultsari ei tarvitse!"
"No minä nyt oletan, että te tähtäätte vähän korkeammalle.", kuittasi opettaja.- Anonyymi00007
Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.
Pakkasella helppoia, kun valuttaa kylmää rautakankea ptkin. Denaturi jäätyy kankeen kiinni.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pakkasella helppoia, kun valuttaa kylmää rautakankea ptkin. Denaturi jäätyy kankeen kiinni.
Kyllä vain. Toinen tapa on valuttaa se ranskanleivän läpi. Ranskanleipää ei nykyään oikein kyllä tahdo mistään saada.
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.
No niin - ei siis edes poikkeus vahvista sääntöä.
Ja miten ironista: Koskenkorvan viinatehtaan melkein vieressä asunut oppilas ei tätä tosiaan tajunnut! (No en minäkään.)
Orpolle pitäisi maanantaiksi tehdä suunnitelma mitä meinaa tehdä isona.🟦⬛💶🎩
- Anonyymi00008
"isona? "
Ai Marinin hallituksen luomista veloistako puhut? Anonyymi00008 kirjoitti:
"isona? "
Ai Marinin hallituksen luomista veloistako puhut?🟦⬛Hohoo, Marinin Uniperni penistartasus uusivrrran kansa ei laskenut sähkön hintaa vain saaminen......................meinaa tuoda lisää velkaa.........💶🎩
🟦⬛Tulikohan Uuttavirtaa, saatavaa vaiko kutinaa tuosta neuvottelusta? lopputulos musta ihan koiran kusta.💶🎩 !- Anonyymi00010
Demokrates- kirjoitti:
🟦⬛Hohoo, Marinin Uniperni penistartasus uusivrrran kansa ei laskenut sähkön hintaa vain saaminen......................meinaa tuoda lisää velkaa.........💶🎩
🟦⬛Tulikohan Uuttavirtaa, saatavaa vaiko kutinaa tuosta neuvottelusta? lopputulos musta ihan koiran kusta.💶🎩 !Marino sai sen uudemman Olavi virran nousuun.
- Anonyymi00011
Puliukot ovat katoavaa kansanperinnettä. Eihän enää kukaan julkisilla paikalla alkoholia juo. Alkoholin kulutuskin laskee koko ajan vaikka sitä on yritetty nostaa markettien tarjonnalla. Raitistunut kansa herättää epävarmuutta kuten myös Kirkosta ja palkkatyöstä vapautuneet ihmiset. He eivät edes juo aikansa kuluksi. Kirjoittelevat tänne omia viisauksiaan. Toivotttavasti eivät toteuta uusia elämänarvojaan mitenkään.
- Anonyymi00013
Tuntuipa aidolta ylä-asteikäisen aloitukselta. 😂
- Anonyymi00015
Kerrot vaan opolle että isä ja äiti on demreita, ooi ymmärtää kyllä.
- Anonyymi00016
Vaikka neuvostoliitossa ei mitään ollut kaupoissa, niin viinaa riitti. Nälkä oli aina vieraana, mutta jano ei päässyt yllättämään 🥃🍾
- Anonyymi00017
Orpo 9 euron kuntouttavaan työtoimintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483