Minä haluan olla isona puliukko

Anonyymi-ap

Opolle pitäisi tehdä maanantaiksi suunnitelma mitä meinaa tehdä isona.

En tähän saumaan keksi kuin puliukon hommat.

20

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

      Ei saa sanoa puliukko, täytyy sanoa puistokemisti.

    • Anonyymi00003

      Väärin! Käytä virallisemmin rappioalkoholisti tai vähän epävirallisemmin laitapuolen kulkija. Näin opolle tulee selväksi että olet tosissasi.

    • Anonyymi00004

      tuo oli aiemmin aika monella tavoitteena

    • Anonyymi00005

      Tikkuviinapullo mukaan. Ei muuten välttämättä vakuutu.

    • Anonyymi00006

      Onnea valitsemallesi tielle.On niin kovaa hommaa ,ettei siihen kaikki pysty.

    • Tuli mieleen kun yhteiskoulussa kemian opettaja korosti aineensa tärkeyttä: "Kaikissa ammateissa sitä tarvitaan."
      Siihen eräs koskenkorvalainen poika letkautti:"Pultsari ei tarvitse!"

      "No minä nyt oletan, että te tähtäätte vähän korkeammalle.", kuittasi opettaja.

      • Anonyymi00007

        Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.

        Pakkasella helppoia, kun valuttaa kylmää rautakankea ptkin. Denaturi jäätyy kankeen kiinni.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Pakkasella helppoia, kun valuttaa kylmää rautakankea ptkin. Denaturi jäätyy kankeen kiinni.

        Kyllä vain. Toinen tapa on valuttaa se ranskanleivän läpi. Ranskanleipää ei nykyään oikein kyllä tahdo mistään saada.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kylkä puliukko kemiaa tarvitsee. Jos ryypäkkeeksi sattuu denaturoitua viinaa niin täytyy tietää kuinka siitä saa juomakelpoista.

        No niin - ei siis edes poikkeus vahvista sääntöä.

        Ja miten ironista: Koskenkorvan viinatehtaan melkein vieressä asunut oppilas ei tätä tosiaan tajunnut! (No en minäkään.)


    • Orpolle pitäisi maanantaiksi tehdä suunnitelma mitä meinaa tehdä isona.🟦⬛💶🎩

      • Anonyymi00008

        "isona? "

        Ai Marinin hallituksen luomista veloistako puhut?


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        "isona? "

        Ai Marinin hallituksen luomista veloistako puhut?

        🟦⬛Hohoo, Marinin Uniperni penistartasus uusivrrran kansa ei laskenut sähkön hintaa vain saaminen......................meinaa tuoda lisää velkaa.........💶🎩

        🟦⬛Tulikohan Uuttavirtaa, saatavaa vaiko kutinaa tuosta neuvottelusta? lopputulos musta ihan koiran kusta.💶🎩 !


      • Anonyymi00010
        Demokrates- kirjoitti:

        🟦⬛Hohoo, Marinin Uniperni penistartasus uusivrrran kansa ei laskenut sähkön hintaa vain saaminen......................meinaa tuoda lisää velkaa.........💶🎩

        🟦⬛Tulikohan Uuttavirtaa, saatavaa vaiko kutinaa tuosta neuvottelusta? lopputulos musta ihan koiran kusta.💶🎩 !

        Marino sai sen uudemman Olavi virran nousuun.


    • Anonyymi00011

      Puliukot ovat katoavaa kansanperinnettä. Eihän enää kukaan julkisilla paikalla alkoholia juo. Alkoholin kulutuskin laskee koko ajan vaikka sitä on yritetty nostaa markettien tarjonnalla. Raitistunut kansa herättää epävarmuutta kuten myös Kirkosta ja palkkatyöstä vapautuneet ihmiset. He eivät edes juo aikansa kuluksi. Kirjoittelevat tänne omia viisauksiaan. Toivotttavasti eivät toteuta uusia elämänarvojaan mitenkään.

    • Anonyymi00013

      Tuntuipa aidolta ylä-asteikäisen aloitukselta. 😂

    • Anonyymi00015

      Kerrot vaan opolle että isä ja äiti on demreita, ooi ymmärtää kyllä.

    • Anonyymi00016

      Vaikka neuvostoliitossa ei mitään ollut kaupoissa, niin viinaa riitti. Nälkä oli aina vieraana, mutta jano ei päässyt yllättämään 🥃🍾

    • Anonyymi00017

      Orpo 9 euron kuntouttavaan työtoimintaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe