Tv:ssä oli viimeinkin täysselvitys Tsernobylin onnettomuudesta -86, syypää olikin suunnittelussa, rakennus- ja turvallisuusministeriössä eikä työntekijöissä eli operaattoreissa.
NL:ssa sysättiin oikean syyllisen teot aina alemmille, kuten Venäjällä yhäkin, näytösoikeuskäynnissä työntekijät tuomittiin 12 vuoden leirituomioihin.
Kreml oli varma neuvostoydinvoimaosaamisesta eikä ottanut kuuleviin korviinsa rakennusvirheistä jo suunnitteluvaiheessa, siksi suojakuorikin jätettiin pois.
Vasta 2010 saatiin reaktorin ylle suojakuori joka maksoi 40mrd dollaria, länsivaltiot maksoivat sen yhdessä.
Putinin käskystä tähän suojakuoreen ammuttiin ohjus, koko Tsernobyl vallattiin ja työntekijät vangittiin.
Nämä teot olivat suunnattoman brutaaleja ja itsekkään diktaattorin näyttö loputtomasta vallanhalusta joka kosketti koko maailman turvallisuutta.
Se on myös todiste Venäjän mädännäisyydestä joka vaatii kansalta kaiken uhraavaisuuden itse siitä mitään välittämättä.
Kremlin hallinto elää vain itsensä takia, ei kansan.
Pakotteita ei saa koskaan lopettaa, kunnes KGB:n viimeinenkin suojatti poistuu näyttämöltä.
Muussa tapauksessa Eurooppa tulee katkerasti katumaan valintaansa, jos se jättää yhdenkin pahuudenidun itämään.
Venäjä on lyötävä nyt syvälle maanrakoon mistä se ei enää koskaan tule surmaamaan viattomia ihmisiä ja levittämään loputonta pahuuttaan.
Putin on hirviö vailla sielua.
Putinin isku Trernobyliin
Anonyymi-ap
5
65
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvät dokumentit näytettiin eilenkin Tsernobylistä.
- Anonyymi00002
Noita Tsernobylin mallisia ydinreaktoreja on Ingalinassa ja Sosnovyi Borissa.
Ingalina on ainakin seis, mutta Sosnovyi Bor taitaa olla käynnissä.- Anonyymi00003UUSI
Google maps kuvissa näkyy jäähdytysvesi kanavassa kuohua poistokanavassa.
- Anonyymi00004UUSI
Neuvostoliiton säteily on maailman parasta.
Nostaa viriiliyttä ja älyä sekä antaa voimaa.
Totuus ja kommunismi eivät koskaan elä samaa päivää. - Anonyymi00005UUSI
Venäjä on ok, sinä et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847