Perjantaina olin juoksulenkillä. Erään taksitolpan luona näin kahden taksikuskin välisen tappelun. Ne ovat raivostuttavan yleisiä nykyään lähes kaikkialla Suomessa. Tällä kertaa kuskit eivät kuitenkaan tapelleet asiakkaista vaan siitä, kumpi saa syödä pussin viimeisen hillomunkin. Potentiaaliset asiakkaat katselivat vieressä hämmästyneinä. Minua tilanne lähinnä huvitti vaikkakin suhareiden jatkuva keskinäinen välienselvittely on jo todella turhauttavaa.
Jatkoin matkaani eteenpäin. Kuulin vielä kun toinen suhari huudahti "Voi ei! Nyt tuli paskat housuun".
Taksikuskit tappelivat
Anonyymi-ap
7
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pääasia että
pääsee kurvissa nopeampaa - Anonyymi00002UUSI
Kirjoitti Satusetä.
- Anonyymi00003UUSI
Mitä se möhömainen suhari siinä kitisee? Otahan taas kulaus kiljua jotta jaksat käydä hakemassa kaupasta pussillisen tuoreita munkkeja.
- Anonyymi00004UUSI
Mikä ero on viestin aaloittajalla ja Jumalalla?
Jumala ei kuvittele olevansa aloittaja. - Anonyymi00005UUSI
Olit taas keräämässä pulloja ja tölkkejä et juoksemassa. Kirjaston täti erehtyi päästämään sinut vahingossa kirjoston tietokoneelle jä päätit taas kirjoittaa typeryyksiäsi.
- Anonyymi00006UUSI
Säälittävä ihminen. T. Taksikuski joka on luonut ison omaisuuden yrittämisellä
- Anonyymi00007UUSI
Taksi Rovaniemi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716