Israelia! 🥳
Yle: Äänestäkää
9
119
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomen vasemmistolainen "asiantuntija"raati antoi Israelille 0 pistettä.
Suomen yleisö sen sijaan antoi Israelille täydet 12 pistettä. Kyllä kansa tietää!- Anonyymi00002
Miksi massamurhaajalle pitäisi antaa täydet pinnat?
- Anonyymi00003
Suomen yleisö on järkyttävällä tiellä. Moraalikato on tosiasia jokaisella alueella. Hävettää suunnattomasti jo luettuna tämä, vaikka tietysti boikotoin kansalaisena kilpailua kokonaisvaltaisesti.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi massamurhaajalle pitäisi antaa täydet pinnat?
Sinunko mielestä vastapuoli ei ole tehnyt mitään?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinunko mielestä vastapuoli ei ole tehnyt mitään?
Ei ne siviilit ole mitään tehneet! Vain Hamas on tehnyt mutta ei se anna Israelille oikeutta tappaa siviilejä! Netanjahu on pelkkä sotahullu, aivan kuten Putler ja Trump!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ne siviilit ole mitään tehneet! Vain Hamas on tehnyt mutta ei se anna Israelille oikeutta tappaa siviilejä! Netanjahu on pelkkä sotahullu, aivan kuten Putler ja Trump!
Netanjahu ei ole vain sotahullu, hän on sotarikollinen ja pahuuden kasvot. Älkää nyt hyvät suomalaiset uskoko jokaista "uskovaa" joka naamaansa netissä on teille näyttänyt. Tuo mies joutaa helvettiin ennen kuin kukko on kiekaissut. Paha paha.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Netanjahu ei ole vain sotahullu, hän on sotarikollinen ja pahuuden kasvot. Älkää nyt hyvät suomalaiset uskoko jokaista "uskovaa" joka naamaansa netissä on teille näyttänyt. Tuo mies joutaa helvettiin ennen kuin kukko on kiekaissut. Paha paha.
Levitätte väärää tietoa (joka tyypillistä öyhötystä vihervassareille)
Kansainvälisen rikostuomioistuimen (ICC) pääsyyttäjä Karim Khan vahvisti viime viikolla, että Gazassa ei ole tapahtunut kansanmurhaa.
- Anonyymi00004
Hyvä Israel, hienoa Israel.
- Anonyymi00008
Luojalle kiitos että nämä pöhköt kisat on jo historiaa. Tavan pattipäät putoavat tavan todellisuuteen, jossa rahat ei riitä, työtä ei ole eikä sitä saa, perhe jää haaveeksi ja euro meinaa vain veisattua viisua = "siivua" hyvinvointiyhteiskunnasta, jota ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016