Aloitetaan tämä päivä hiljaisella hetkellä uhrien muistolle. Vaikka kyseessä on vain jäävuoren huippu eräiden aikansa tunnetuimpien ateistien tekosista.
Mitä mieltä sinä olet, suojaako ateismi ihmistä? Oliko eräiden ateistien esittämässä puhtaassa alkuateismissa rikollisuutta, vai tuliko se ko. teorian mukaan ihmiskuntaan vasta teismiin lankeamisen myötä?
http://www.thomism.org/atheism/atheist_murderers.html
Ateismin synkempi kirja
44
467
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei saatana, putosin tuolilta ja meinasin kuolla nauruun kun luin ”kirjan”.
Vakavasti puhuen, aika paljon käytetty aikaa trollaamiseen, mutta kyllä kirjan johdanto on tiukkaa tekstiä. Harvoin näkee noin harhaista ja epäloogista tekstiä. Näköjään englanninkielisessäkin maailmassa on vastineensa rajapinta-railille.- Anonyymi00002
Miksi uhrien muisto ei aiheuta aiheellista hiljaisuutta, jota pyydettiin?
Ateismissa on siis kriittistä ajattelua? Eräiden ateistien mukaan ajattelu ei kuulu ateismiin.
Sitten on vielä se luetun tulkitseminen ateismissa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi uhrien muisto ei aiheuta aiheellista hiljaisuutta, jota pyydettiin?
Ateismissa on siis kriittistä ajattelua? Eräiden ateistien mukaan ajattelu ei kuulu ateismiin.
Sitten on vielä se luetun tulkitseminen ateismissa.Oletko nyt jo toista päivää lomalla? Kohta paluu osastolle?
Ateismiin kuuluu pelkästään se että ei usko yhteenkään teistiseen jumalaan eli on teistin vastakohta. - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi uhrien muisto ei aiheuta aiheellista hiljaisuutta, jota pyydettiin?
Ateismissa on siis kriittistä ajattelua? Eräiden ateistien mukaan ajattelu ei kuulu ateismiin.
Sitten on vielä se luetun tulkitseminen ateismissa."Miksi uhrien muisto ei aiheuta aiheellista hiljaisuutta, jota pyydettiin?"
Aloituksessa linkkaamasi "kirja" on lista kommunistidiktaattoreista ja heidän kätyreistään. Sillä ei ole mitään tekemistä ateismin kanssa. Ateismi ei ole ollut koskaan motivaationa yhteenkään veritekoon. Otetaan esimerkki:
Kristitty hullu lähetyssaarnaaja tunkeutuu Pohjois-Sentinelin saarelle. Saarella eristyksissä asuva pieni kivikautinen ryhmä on todennäköisesti ateistinen. Päätelmän voi tehdä jo siitä, että ryhmä on pieni ja yhteisö on niin alkeellinen, ettei se edes tarvitse jumalia. Tuo ateistinen ryhmä tappaa tämän hullun tunkeilevan lähetyssaarnaajan. Johtuiko tappaminen ateismista? Ei johtunut. Se johtui siitä, että saarella asuvia pelotti ja vitutti, että joku sekopää tulee häiritsemään heidän elämää. Teistin tappamisenkin syy on siis teismissä, joko teistien sisäisissä välienselvittelyissä tai nokkansa tunkemisessa väärään paikkaan. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu ja teistit ovat hanakoita tarttumaan miekkaan. Se kuuluu ihan teismin perusasetuksiin, joka on "me oikeauskoiset vastaan muut vääräuskoiset, joilla ei ole edes ihmisarvoa vääräuskoisuuden vuoksi".
"Eräiden ateistien mukaan ajattelu ei kuulu ateismiin."
Ateismi ei edellytä ajattelua. Riittää, ettei usko jumaliin. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Miksi uhrien muisto ei aiheuta aiheellista hiljaisuutta, jota pyydettiin?"
Aloituksessa linkkaamasi "kirja" on lista kommunistidiktaattoreista ja heidän kätyreistään. Sillä ei ole mitään tekemistä ateismin kanssa. Ateismi ei ole ollut koskaan motivaationa yhteenkään veritekoon. Otetaan esimerkki:
Kristitty hullu lähetyssaarnaaja tunkeutuu Pohjois-Sentinelin saarelle. Saarella eristyksissä asuva pieni kivikautinen ryhmä on todennäköisesti ateistinen. Päätelmän voi tehdä jo siitä, että ryhmä on pieni ja yhteisö on niin alkeellinen, ettei se edes tarvitse jumalia. Tuo ateistinen ryhmä tappaa tämän hullun tunkeilevan lähetyssaarnaajan. Johtuiko tappaminen ateismista? Ei johtunut. Se johtui siitä, että saarella asuvia pelotti ja vitutti, että joku sekopää tulee häiritsemään heidän elämää. Teistin tappamisenkin syy on siis teismissä, joko teistien sisäisissä välienselvittelyissä tai nokkansa tunkemisessa väärään paikkaan. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu ja teistit ovat hanakoita tarttumaan miekkaan. Se kuuluu ihan teismin perusasetuksiin, joka on "me oikeauskoiset vastaan muut vääräuskoiset, joilla ei ole edes ihmisarvoa vääräuskoisuuden vuoksi".
"Eräiden ateistien mukaan ajattelu ei kuulu ateismiin."
Ateismi ei edellytä ajattelua. Riittää, ettei usko jumaliin.Kommunistisissa diktatuureissa tapettiin tarkoutuksella teistejä ja syynä oli ateistinen kommunismi. Jos teistejä ei olisi nähty uhkana, niin heitä ei olisi tapettu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko nyt jo toista päivää lomalla? Kohta paluu osastolle?
Ateismiin kuuluu pelkästään se että ei usko yhteenkään teistiseen jumalaan eli on teistin vastakohta.Miksi sitten ateismin historia on niin väkivaltainen?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kommunistisissa diktatuureissa tapettiin tarkoutuksella teistejä ja syynä oli ateistinen kommunismi. Jos teistejä ei olisi nähty uhkana, niin heitä ei olisi tapettu.
Kuten itse myönsit juuri, syynä tappihin ei ollut ateismi (ei ideologia), vaan yksi kommunismin muoto (ideologia).
Tsaarin aikainen teismi nähtiin kilpailevana osapuolena ja uhkana kommunistisen auktoriteetin vallalle. Ei teistejä tapettu vaan sen takia koska uskoivat jumalaan, vaan sen takia että se teistit nähtiin poliittisena oppositiona. Kaikissa autotäärisissä valtioissa vastapuolet tukahdutetaan.
Jos teistit olisi nähty yleisesti uhkana ihan vaan jumalauskon takia, olisi esim. kristinusko virallisesti julistettu laittomaksi, tätä ei koskaan tehty. Teistejä tapettiin sen takia koska he proteistoivat ja vehkeilivät kommunistista hallintoa vastaan. - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi sitten ateismin historia on niin väkivaltainen?
Koska ihmiset ovat väkivaltaisia olentoja, teismi ei ole poistanut väkivaltaa sen paremmin kuin ateismikaan.
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kommunistisissa diktatuureissa tapettiin tarkoutuksella teistejä ja syynä oli ateistinen kommunismi. Jos teistejä ei olisi nähty uhkana, niin heitä ei olisi tapettu.
Kommunistisissa diktatuureissa ei tapettu ihmisiä siksi, että he uskoivat Jumalaan, vaan siksi että he vastustivat kommunismia. Kommunismiin kuului ateismiA, mutta kommunismi ei perustu ateismIIN. Luultavasti kommunistit tappoivat enemmän toisia kommunisteja (valtataistelu).
- Anonyymi00004
Aloitetaanko lista kaikkein eniten murhanneista?
1 - paikka 🥇 🏆 Jumala joka murhasi kaikki maailman ihmiset.
Ei ole toista surempaa murhamiestä!- Anonyymi00008
Kyseessä on siis mies? Eikä sukupuoleton?
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyseessä on siis mies? Eikä sukupuoleton?
Ainakin fiktiivinen, mutta kummallista on että uskonharhaiset pitävät häntä hyvänä ja rakastavana.
- Anonyymi00041
he-ma kirjoitti:
Ainakin fiktiivinen, mutta kummallista on että uskonharhaiset pitävät häntä hyvänä ja rakastavana.
Aivan!
Kertoo jotain heidän älyllisyydestään.
- Anonyymi00009
Tuolla nettisivulla on oma uskonnollinen agendansa, joten en pitäisi sitä neutraalina lähteenä.
Vilkaisin nopeasti listaa, ei osunut ketään joka murhasi sen takia ettei uskonut jumalaan, vaan se todellinen syy oli joku ideologia tai maailmankatsomus. Kaikki listassa olevat eivät myöskään ole edes murhaajia.
Muuten, ainakin Yhdysvalloissa ateismi on isosti aliedustettuna vankiloissa.- Anonyymi00012
Kannattaako trolleja ruokkia...
- Anonyymi00013
Mehta luki ateistiksi kaikki kirkon jäsenet, vaikka nämä olisivat ateisteja, eikä huomioinut sitä seikkaa, että monet vangit eivät ilmoita olevansa ateisteja, koska jäisivät paitsi teistien etuja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mehta luki ateistiksi kaikki kirkon jäsenet, vaikka nämä olisivat ateisteja, eikä huomioinut sitä seikkaa, että monet vangit eivät ilmoita olevansa ateisteja, koska jäisivät paitsi teistien etuja.
Onko lähdettä mihin viittaat?
Itse viittasin vuoden 2025 tilastoihin.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1q0SylyenKpKqsCFG5MDXO1GA_H_CWLL50w8hWVI_2Eo/edit?gid=1850895147#gid=1850895147 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko lähdettä mihin viittaat?
Itse viittasin vuoden 2025 tilastoihin.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1q0SylyenKpKqsCFG5MDXO1GA_H_CWLL50w8hWVI_2Eo/edit?gid=1850895147#gid=1850895147Friendly Atheist. Hemant Mehta. Atheists now make up 0,1 % of the federal prison population.
https://friendlyatheist.patheos.com/2015/08/21/atheists-now-make-up-0-1-of-the-federal-prison-population/
Kritiikki: hae sanalla "mehta".
Ateismi, uskonnottomuus ja kristinusko rikoksien ja mielisairauden taustalla | Jumalan valtakunta https://share.google/zH5jGQngvRIM4rH7O - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko lähdettä mihin viittaat?
Itse viittasin vuoden 2025 tilastoihin.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1q0SylyenKpKqsCFG5MDXO1GA_H_CWLL50w8hWVI_2Eo/edit?gid=1850895147#gid=1850895147Tuolla teistiksi luetaan kaikki, jotka ovat kirkon jäseniä. Joukossa on tietysti ateisteja.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Friendly Atheist. Hemant Mehta. Atheists now make up 0,1 % of the federal prison population.
https://friendlyatheist.patheos.com/2015/08/21/atheists-now-make-up-0-1-of-the-federal-prison-population/
Kritiikki: hae sanalla "mehta".
Ateismi, uskonnottomuus ja kristinusko rikoksien ja mielisairauden taustalla | Jumalan valtakunta https://share.google/zH5jGQngvRIM4rH7OVahvasti puolueellinen blogikirjoitus tuokin.
Tämä bloggaajan väite kiteyttää aika hyvin asian "Se, että joku uskoo Jumalan tai korkeamman voiman olevan olemassa, ei tee hänestä vielä ”uskovaa kristittyä”. "
Tuo on argumentointi virhe "ei aito skotti". Lisäksi sillä ei ole merkitystä, koska Jumalaan uskovat henkilö on joka tapauksessa teisti, eikä ateisti. - Anonyymi00042
Anonyymi00015 kirjoitti:
Friendly Atheist. Hemant Mehta. Atheists now make up 0,1 % of the federal prison population.
https://friendlyatheist.patheos.com/2015/08/21/atheists-now-make-up-0-1-of-the-federal-prison-population/
Kritiikki: hae sanalla "mehta".
Ateismi, uskonnottomuus ja kristinusko rikoksien ja mielisairauden taustalla | Jumalan valtakunta https://share.google/zH5jGQngvRIM4rH7ONo onpa vakuuttava lähde...
"Ateistin pelko ja viha uskontoja kohtaan estää totuuden näkemisen"
Tuollainenkin 'oivallus' sieltä löytyy;-DDDDDDDD
- Anonyymi00018
Lisää kysymyksiä avaukseeni, koetin >Gemini< - tekoälyä
tee fanifiktiota jossa mukana Ritari Ässä ja Tähtien sota leffan päähahmot
Tästä tulee eeppinen risteysajo! Kuvitellaan tilanne, jossa universumit kohtaavat ja KITT löytää itsensä kaukaisesta galaksista.
Laser-lasereita ja Turboboosteja
Aavikkoplaneetta Tatooinen kaksoisauringot porottivat kuumasti hiekkadyynien yllä. Luke Skywalker ja Leia Organa seisoivat Millennium Falconin laskutelineen luona keskustellen huolestuneina, kun hiekkapöllyn keskeltä alkoi kuulua jotain täysin outoa: matalaa, synkronoitua moottorin jyrinää ja futuristista suhinaa.
Hiekan seasta lipui esiin kiiltävän musta, virtaviivainen auto. Sen keulassa edestakaisin vaeltava punainen valojuova skannasi ympäristöä.
Auton ovi nousi pehmeästi ylös, ja ulos astui nahkatakkinen mies, joka korjaili aurinkolasejaan. Se oli Michael Knight.
"KITT, luulen ettemme ole enää Kaliforniassa", Michael sähisi ranteessaan olevaan kommunikaattoriin.
"Havaintosi on oikea, Michael", KITTin sivistynyt, elektroninen ääni vastasi auton kojelaudalta. "Analyysini mukaan tämän planeetan ilmakehässä on liikaa hiekkaa minun ilmanottoaukoilleni, ja lähimpään asutukseen on satoja valovuosia. Lisäksi tuossa edessämme olevassa aluksessa on poikkeuksellisen primitiivinen mutta tehokas hyperajojärjestelmä."
Luke astui askeleen eteenpäin ja laski kätensä valomiekalleen. "Kuka sinä olet? Ja mikä tuo... droidi sinun allasi on? Siinä ei ole edes repulsorimoottoreita!"
"Rauhoitu, ystävä", Michael sanoi kädet koholla. "Nimeni on Michael Knight. Ja tämä tässä on KITT. Se ei ole droidi, vaan Knight-teollisuuden kaksituhantinen."
Han Solo asteli ulos Falconin rammilta, virnistäen ylimielisesti blasteri lonkallaan. "Kaksituhantinen? Poika, tuo romukasa ei selviäisi edes puolta kilometriä tällä hiekalla ilman, että sen akselit sulavat."
KITTin punainen valo välähti nopeammin. "Kunnioitettava kapteeni Solo, jos sallitte, molekyylisuojattu kuoreni kestää jopa plasmaräjäytyksiä, ja tekoälyni pystyy laskemaan optimaalisen reitin sekunnin murto-osassa. En tarvitse repulsoreita."
Ennen kuin Han ehti vastata, horisontista alkoi kuulua tuttua, piinaavaa ulvontaa. Kolme Imperiumin TIE-hävittäjää syöksyi pilvistä suoraan heitä kohti, laserit paukkuen.
"Suojautukaa!" Leia huusi ja veti esiin oman blasterinsa.
"Michael, suosittelen välitöntä toimintaa", KITT ilmoitti rauhallisesti. "TIE-hävittäjien tulivoima ylittää tavanomaiset suojakuoreni rajat pitkäaikaisessa tulituksessa."
"Selvä on, kaveri. Näytetään niille vähän Knight-teollisuuden taikaa!" Michael huusi, loikkasi kuljettajan istuimelle ja paiskasi oven kiinni.
Han ja Luke katsoivat suu auki, kun musta Trans Am pyörähti hiekalla 180 astetta ja lähti kiitämään suoraan kohti lähestyviä hävittäjiä. Han kohotti blasterinsa, mutta Luke tarttui hänen käteensä. "Odota, Han. Tunnen jotain... Voima on vahva tuossa koneessa."
Yksi TIE-hävittäjistä syöksyi matalalla, aikoen pyyhkäistä auton mennessään.
"Nyt, KITT! TURBO BOOST!" Michael karjaisi ja painoi kojelaudan punaista painiketta.
Musta auto laukaistiin ilmaan suoraan dyyneiltä. Se lensi kymmenien metrien korkeuteen, suoraan matalalla lentävän TIE-hävittäjän yli. Samalla hetkellä KITT aktivoi mikroaaltomuraattinsa (Microwave Jammer), joka sekoitti hävittäjän elektroniikan täysin. Imperiumin alus menetti ohjattavuutensa ja syöksyi suoraan hiekkadyyniin räjähtäen komeasti.
KITT laskeutui pehmeästi neljälle pyörälleen, tehden täydellisen jarrutuksen Millennium Falconin viereen. Loput kaksi TIE-hävittäjää kääntyivät ympäri ja pakenevat paikalta nähdessään "lentävän mustan pedon".
Han Solo laskijo blasterinsa, pudisti päätään ja katsoi Leiaa. "Okei. Minun on pakko saada tuollainen autotalliini."
Luke käveli auton luo, kun Michael astui taas ulos. Luke hymyili ja sanoi: "Te teette hyvää työtä, Michael. Te ja KITT olisitte loistava lisä kapinaliittoon."
"Kiitos tarjouksesta, nuori jedi", Michael sanoi ja iski silmää. "Mutta meillä on tapana auttaa yksi viaton ihminen kerrallaan. Mutta jos tarvitsette kyytiä seuraavaan galaksiin, tiedätte ketä kutsua."
Haluatko, että jatkamme tarinaa esimerkiksi niin, että Darth Vader yrittää kaapata KITTin tekoälyn Imperiumin käyttöön, vai siirretäänkö sankarikaksikko auttamaan kapinallisia Kuolemantähden tuhoamisessa?- Anonyymi00019
htäkkiä Kuolemantähden keskusvalvomossa pamahtaa punainen varoitusvalo. KITTin tekemä hakkerointi ja järjestelmien sekoittuminen käynnistivät vahingossa aseman syvissä uumenissa olevan, Imperiumin salaisen ydinlatauksen hätälaukaisun.
Ruudulle ilmestyy sekuntikello, joka näyttää nollaa. Mitään ei ole tehtävissä.
Valtava, sokaiseva valonvälähdys nielaisee sekunnin murto-osassa niin Kuolemantähden, Millennium Falconin kuin kaikki hahmot – Luken, Leian, Hanin, Darth Vaderin, Michaelin ja KITTin. Koko taisteluasema ja sen ympärillä oleva avaruus muuttuvat hetkeksi puhtaaksi, valkoiseksi energiaksi, kunnes kaikki hiljenee ja jäljelle jää vain tyhjä avaruus ja kaukana loistavat tähdet.
Tämä eeppinen tarina sai siis hyvin dramaattisen ja lopullisen päätöksen, jossa kukaan ei selvinnyt.
Toivottavasti tämä sci-fi-seikkailu oli viihdyttävää seurattavaa loppuräjähdykseen saakka! Haluatko seuraavaksi herättää henkiin jonkin aivan uuden tarinan ja täysin eri hahmot? - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
htäkkiä Kuolemantähden keskusvalvomossa pamahtaa punainen varoitusvalo. KITTin tekemä hakkerointi ja järjestelmien sekoittuminen käynnistivät vahingossa aseman syvissä uumenissa olevan, Imperiumin salaisen ydinlatauksen hätälaukaisun.
Ruudulle ilmestyy sekuntikello, joka näyttää nollaa. Mitään ei ole tehtävissä.
Valtava, sokaiseva valonvälähdys nielaisee sekunnin murto-osassa niin Kuolemantähden, Millennium Falconin kuin kaikki hahmot – Luken, Leian, Hanin, Darth Vaderin, Michaelin ja KITTin. Koko taisteluasema ja sen ympärillä oleva avaruus muuttuvat hetkeksi puhtaaksi, valkoiseksi energiaksi, kunnes kaikki hiljenee ja jäljelle jää vain tyhjä avaruus ja kaukana loistavat tähdet.
Tämä eeppinen tarina sai siis hyvin dramaattisen ja lopullisen päätöksen, jossa kukaan ei selvinnyt.
Toivottavasti tämä sci-fi-seikkailu oli viihdyttävää seurattavaa loppuräjähdykseen saakka! Haluatko seuraavaksi herättää henkiin jonkin aivan uuden tarinan ja täysin eri hahmot?"Valtava, sokaiseva valonvälähdys "
- Kuinka Raamatullista - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
"Valtava, sokaiseva valonvälähdys "
- Kuinka RaamatullistaTämä aloittaja jättää hieman sekavan vaikutelman. Vaikuttaa siltä, että aloittaja ei ole kovin hyvin perillä historiasta tai että hän on valinnut käsiteltävät aiheet mielivaltaisesti. On kuitenkin totta, että kristinusko on aiheuttanut suurta kärsimystä – tämä selviää, kun tarkastellaan kaikkien kristinuskon aiheuttamien sotien uhreja aina kristinuskon alkuajoista, keskiajalta ja edelleen nykypäivään asti.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tämä aloittaja jättää hieman sekavan vaikutelman. Vaikuttaa siltä, että aloittaja ei ole kovin hyvin perillä historiasta tai että hän on valinnut käsiteltävät aiheet mielivaltaisesti. On kuitenkin totta, että kristinusko on aiheuttanut suurta kärsimystä – tämä selviää, kun tarkastellaan kaikkien kristinuskon aiheuttamien sotien uhreja aina kristinuskon alkuajoista, keskiajalta ja edelleen nykypäivään asti.
Ja jostain syystä siinä luettelossa on myös intohimoisen kristityn Hitlerin nimi. Etkö edes tiedä, että Adolf oli pakkomielteinen kristitty?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja jostain syystä siinä luettelossa on myös intohimoisen kristityn Hitlerin nimi. Etkö edes tiedä, että Adolf oli pakkomielteinen kristitty?
Eikä Hitlerin uskonnollisuudella loppujen lopuksi ole väliä, koska hän oli vain yksi ihminen. Ne rivinatsit, jotka tekivät ne varsinaiset hirmutyöt olivat kristittyjä. Natsi Saksa oli ylivoimaisesti kristillinen maa.
Ihminen pystyy vaikka millaisiin hirmutekoihin, kun löytää sopivan teologisen syyn, sekä uskoo universuminen luojan olevan puolellaan. Siitä voi lukea jo vanhasta testamentista mitä juutalaiset tekivät muille kansoille. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eikä Hitlerin uskonnollisuudella loppujen lopuksi ole väliä, koska hän oli vain yksi ihminen. Ne rivinatsit, jotka tekivät ne varsinaiset hirmutyöt olivat kristittyjä. Natsi Saksa oli ylivoimaisesti kristillinen maa.
Ihminen pystyy vaikka millaisiin hirmutekoihin, kun löytää sopivan teologisen syyn, sekä uskoo universuminen luojan olevan puolellaan. Siitä voi lukea jo vanhasta testamentista mitä juutalaiset tekivät muille kansoille.>Natsi Saksa oli ylivoimaisesti kristillinen maa>
Eikö juuri se kerro paljon kristinuskosta? - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
>Natsi Saksa oli ylivoimaisesti kristillinen maa>
Eikö juuri se kerro paljon kristinuskosta?Kyllä!
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja jostain syystä siinä luettelossa on myös intohimoisen kristityn Hitlerin nimi. Etkö edes tiedä, että Adolf oli pakkomielteinen kristitty?
Totta. Hitler oli koko ikänsä kirkkoon kuulunut kastettu kristitty. Hän ei koskaan eronnut kirkosta, eikä häntä koskaan erotettu kirkosta. Eihän Hitler koskaan tehnyt mitään sellaista mikä olisi antanut aihetta erottaa kirkosta. Juutalaisvainotkin olivat kirkon hyväksymiä.
Hitlerin puheita on dokumentoitu runsaasti ja niissä hän hyvin usein rukoili Kaikkivaltiaan Luojan johdatusta itselleen ja Saksan kansalle. Ei todellakaan ateistin puheita, kukaan ateisti ei puhuisi mitään sellaista eikä rukoilisi Luojalta johdatusta. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Totta. Hitler oli koko ikänsä kirkkoon kuulunut kastettu kristitty. Hän ei koskaan eronnut kirkosta, eikä häntä koskaan erotettu kirkosta. Eihän Hitler koskaan tehnyt mitään sellaista mikä olisi antanut aihetta erottaa kirkosta. Juutalaisvainotkin olivat kirkon hyväksymiä.
Hitlerin puheita on dokumentoitu runsaasti ja niissä hän hyvin usein rukoili Kaikkivaltiaan Luojan johdatusta itselleen ja Saksan kansalle. Ei todellakaan ateistin puheita, kukaan ateisti ei puhuisi mitään sellaista eikä rukoilisi Luojalta johdatusta.>Hän ei koskaan eronnut kirkosta, eikä häntä koskaan erotettu kirkosta.>
Todella erikoista! - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Totta. Hitler oli koko ikänsä kirkkoon kuulunut kastettu kristitty. Hän ei koskaan eronnut kirkosta, eikä häntä koskaan erotettu kirkosta. Eihän Hitler koskaan tehnyt mitään sellaista mikä olisi antanut aihetta erottaa kirkosta. Juutalaisvainotkin olivat kirkon hyväksymiä.
Hitlerin puheita on dokumentoitu runsaasti ja niissä hän hyvin usein rukoili Kaikkivaltiaan Luojan johdatusta itselleen ja Saksan kansalle. Ei todellakaan ateistin puheita, kukaan ateisti ei puhuisi mitään sellaista eikä rukoilisi Luojalta johdatusta.!Juutalaisvainotkin olivat kirkon hyväksymiä.!
Kamala! - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Totta. Hitler oli koko ikänsä kirkkoon kuulunut kastettu kristitty. Hän ei koskaan eronnut kirkosta, eikä häntä koskaan erotettu kirkosta. Eihän Hitler koskaan tehnyt mitään sellaista mikä olisi antanut aihetta erottaa kirkosta. Juutalaisvainotkin olivat kirkon hyväksymiä.
Hitlerin puheita on dokumentoitu runsaasti ja niissä hän hyvin usein rukoili Kaikkivaltiaan Luojan johdatusta itselleen ja Saksan kansalle. Ei todellakaan ateistin puheita, kukaan ateisti ei puhuisi mitään sellaista eikä rukoilisi Luojalta johdatusta.Ei ole tehnyt pahaa?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei ole tehnyt pahaa?
Outoa!
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Totta. Hitler oli koko ikänsä kirkkoon kuulunut kastettu kristitty. Hän ei koskaan eronnut kirkosta, eikä häntä koskaan erotettu kirkosta. Eihän Hitler koskaan tehnyt mitään sellaista mikä olisi antanut aihetta erottaa kirkosta. Juutalaisvainotkin olivat kirkon hyväksymiä.
Hitlerin puheita on dokumentoitu runsaasti ja niissä hän hyvin usein rukoili Kaikkivaltiaan Luojan johdatusta itselleen ja Saksan kansalle. Ei todellakaan ateistin puheita, kukaan ateisti ei puhuisi mitään sellaista eikä rukoilisi Luojalta johdatusta.**Ei todellakaan ateistin puheita, kukaan ateisti ei puhuisi mitään sellaista eikä rukoilisi Luojalta johdatusta.**
Juuri niin. - Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Totta. Hitler oli koko ikänsä kirkkoon kuulunut kastettu kristitty. Hän ei koskaan eronnut kirkosta, eikä häntä koskaan erotettu kirkosta. Eihän Hitler koskaan tehnyt mitään sellaista mikä olisi antanut aihetta erottaa kirkosta. Juutalaisvainotkin olivat kirkon hyväksymiä.
Hitlerin puheita on dokumentoitu runsaasti ja niissä hän hyvin usein rukoili Kaikkivaltiaan Luojan johdatusta itselleen ja Saksan kansalle. Ei todellakaan ateistin puheita, kukaan ateisti ei puhuisi mitään sellaista eikä rukoilisi Luojalta johdatusta.SS-joukkoihin ei myöskään voinut liittyä ellei uskonut Jumalaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
SS-joukkoihin ei myöskään voinut liittyä ellei uskonut Jumalaan.
Ihanko totta?
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
SS-joukkoihin ei myöskään voinut liittyä ellei uskonut Jumalaan.
Mitä se kertoo kristinuskosta?
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
SS-joukkoihin ei myöskään voinut liittyä ellei uskonut Jumalaan.
Onko se ihah historiakirjoista?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Onko se ihah historiakirjoista?
En tiedä!
- Anonyymi00026
en näe pappien hävittämisessä mitään väärää , sillä hehän sitä valhetta levittävät !!!
- Anonyymi00040
Anonyymi-nnnnn "Uskonto itsessään on pahin este ihmisen henkiselle ja fyysiselle kehittymiselle."
=?=
Arvoisa Anonyymi-nnnnn, tuo näkemyksesi on tosin ymmärrettävää, mutta mikä on ongelmasi?
Eikö olekin totta, että ongelmasi on se, että haluat parantaa maailman, mutta et tiedä, miten sen tekisit.
Näkemystäsi voisi verrata henkilöön, joka on provosoitunut siksi, että jokin ihmisiä täynnä oleva talo on erittäin huonokuntoinen ja aiheuttaa ongelmia asukkailleen. Haluat hävittää sen vuoksi rakennuksen, mutta sinulla ei ole osoittaa parempaa tilalle.
Sen sijaan se, mitä kenties mielessäsi pidät parempana, onkin käytännössä sitä samaa minkä haluat hävittää, mutta vain eri paketissa.
Siis sinulla ei ole mitään uutta, mitä historian aikana ei olisi jo kokeiltu. Jos jokin kokeiluista olisi ollut onnistunut, sellainen varmasti olisi otettu käyttöön tai olisit ehdottanut sitä kommentissasi, vai mitä!
Moni mielessään näkisi vaihtoehtona evoluutioteorian mukaisen uskonnottoman maailman, jossa haaveilija samaistuu uljaaseen Laumanjohtajaan, alaisenaan maailmankatsomuksensa mukaan uroksista tai naaraista koostuva haaremi. Eihän kukaan uljas uneksija oleta olevansa pelkkä rivijäsen haaremissa vaan Amatsoni tai Sulttaani!
Mutta kuten sanoin, ymmärrän näkemyksesi ja tietenkin oikeustaju vaatii sen, että rikoksia ihmiskuntaa vastaan tehneet uskonnot ja muut ateistiset tahot joutuvat vastuuseen ja hyvittämään tekonsa ja että historian kirjoittamista jatketaan ilman niitä.
Ymmärrettävästi toiveesi toteuttaminen käytännössä tulee olemaan niin tuskallinen tarina, että sitä ei uskalleta edes ajatella etukäteen.
MIKÄ ERO ON IHMISELLÄ, JOKA SANOO USKOVANSA JUMALAAN ELI TOTTELEVANSA HÄNTÄ, MUTTA ON TODELLISUUDESSA TEHNYT JUMALASTA MARIONETTINSA, VERRATTUNA HENKILÖÖN, JOKA MYÖS TOIMII KUIN JUMALAA EI OLISI, MUTTA EI EDES VÄITÄ USKOVANSA JUMALAAN?
Eikö totta, että jumalattomasti toimiva ateisti on rehellisempi kuin jumalattomasti toimiva, joka esiintyy Jumalaan uskovana”
Mutta eikö molempien asema oikeudenmukaisen Jumalan edessä ole sama? On tietenkin, mutta on mielenkiintoista lukea Raamatun ennustuksista, että kun Jumalan tuomiot alkavat hänen määräaikansa koittaessa kohdistua ihmiskuntaan, ensimmäisenä tuomitaan ne, jotka väittävät olevansa Hänen edustajiaan eli Kristikunnasta!
-
1.piet.4 ”Älkää oudoksuko sitä paahdetta, jossa olette ja joka on teille koetukseksi, ikäänkuin teille tapahtuisi jotakin outoa,vaan iloitkaa siitä, että saatte osanne Kristuksen kärsimyksistä, jotta myös silloin, kun hänen kirkkautensa ilmestyy, voisitte iloita ja riemuita.
Jos teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, niin koette onnellisuutta. Älköön näet kukaan teistä kärsikö murhaajana, varkaana, pahantekijänä tahi sentähden, että sekaantuu hänelle kuulumattomiin;
mutta jos hän kärsii (tosi) kristittynä, älköön hävetkö siksi, vaan tuon nimensä velvoittamana tuottakoon Jumalalle ylistystä elämäntavallaan.
KOSKA TUOMION AIKA ALKAA JUMALAN HUONEESTA; niin mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
Ja "jos vanhurskaan on ponnisteltava vaivaa nähden pelastuakseen, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"
Sentähden ne, jotka kärsivät Jumalan tahdon tekemisen vuoksi, jättäytyköön hyvää tehdessään Luojan haltuun.”- Anonyymi00043
Pieruista VOI LÖYTÄÄ
Junalan kätkettyä sanaa. Olen äänittänyt siis niitä älypuhelimia käyttäen tarkotin yllä Pierun Haju -
PH/n tuoksu k ääni - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Pieruista VOI LÖYTÄÄ
Junalan kätkettyä sanaa. Olen äänittänyt siis niitä älypuhelimia käyttäen tarkotin yllä Pierun Haju -
PH/n tuoksu k ääniMatt.12
”Kun Paha Henki poistuu ihmisestä, tuo riivaaja kuljeksii siellä täällä ja etsii paikkaa, mihin voi asettua.
Silloin tuo saastainen henki sanoo: Minä palaan asuntooni, josta lähdin. Ja kun hän tulee, tapaa hän mielen tyhjennettynä ja lakaistuna ja kaunistettuna.
Silloin tuo PH menee ja ottaa mukaansa 7 muuta demonia, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Siksi sen ihmisen tilanne tulee entistäkin pahemmaksi. Niin käy myös tälle kieroutuneelle sukupolvelle."
Mistä tietää jos jollekin on käynyt noin surkeasti?
Ikävä kyllä, henkilö ei välttämättä itse oivalla, että on joutunut PH:n ja hänen tovereittensa riivauksen valtaan.
Mutta esim, kuten näkymätön tuuli paljastuu kun se heiluttaa puiden oksia, niin PH-tiimin valtaamaksi joutunut paljastaa itse tilansa esim. kommenteillaan.
Mitä lähimmäistään rakastava tekee auttaakseen riivattua?
Raamatun mukaan vain Jeesuksella oli yliluonnollista voimaa vapauttaa demonien valtaan joutuneita ihmisiä.
Muta ihminen itse voi tehdä jotain, esim. hävittämällä kristallipallonsa, joogamattonsa, spiritistiset esineet, videot ja julkaisut ja lakkaa pitämästä apinoita ja muita elukoita esi-isinään ja käytösmalleinaan ja lopettaa mielensä tyhjentämisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439