Jotta se voi tökkiä vauvoja sarvillaan.
👹
Miksi pirulla on sarvet ?
9
50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Piru valelee vauvojen päätä kolme kertaa vedellä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
- Anonyymi00003UUSI
Sinä kiellät Jumalan kolminaisuuden.
- Anonyymi00002UUSI
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen.
He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen , mikä on karmea hengellinen synti.- Anonyymi00005UUSI
Hengellisiä syntejä kun ei saa anteeksi edes katumalla.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hengellisiä syntejä kun ei saa anteeksi edes katumalla.
Muistutettakoon kommentoijaa siitä, että näitä "syntisiä" voivat olla vain uskonharhaiset, kun taas meitä tervejärkisiä ei moinen höperehdintä liikuta lainkaan.
- Anonyymi00004UUSI
Piru ei tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.
Piru tulee ihmistä vastaan lahkosaarnaajan hahmossa, hieno mittapuku päällä, nahkakantinen musta raamattu kansalle painos kainalossa, lähestyy sinua kädet ojossa silmät kiiluen ja kysyy sinulta: Rakas ystävä, oletko uskossa? Tunnetko Jeesuksen?
Lähde meidän mukaan niin tutkitaan sitä "Raamattua" yhdessä?- Anonyymi00008UUSI
Raamattu on mielikuvitustarinoiden kokoelma ja jokainen tervejärkinen ymmärtää tämän tosiasian.
- Anonyymi00006UUSI
Jeesus: Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta.
- Anonyymi00009UUSI
Jatkuva Jeesustelu ja lakien vähättely pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83393395Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2192959Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771530Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181359Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään581336Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14965- 61962
- 90907
- 20844