Vasemmisto on kertomassa satua.
Sen mukaan "rikkailta" verotetaan 8 miljardia ja jaetaan se vasemmiston kannattajille ja siinä samalla kaikki velka katoaa.
Jokainen vasemmiston kannattaja saa reilun miljoonan käteen ja lopuilla maksetaan sosiaalirahaa AY-liikkeelle.
Maksajana EI OLE keskiluokka!
Raha kerätään rikkaimmalta 10% eli kaikilta, jotka saavat yli 5000 bruttopalkkaa. Tässä vaiheessa ei pohdita onko se silti keskiluokkaa.
Se on vain 15000 nuppia kohden vuodessa eli perheelle yhteensä vaivaiset 30.000.
Se on vain yhden ihmisen vuoden käteen jäävä palkka.
Tämä tehdään niin, että ostovoima paranee ja työn verotus kevenee.
Ja sitten sä heräsit.
Vappusatanen ja pummitonni
7
79
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persupölö näki kaljapäissään heti vasemmiston🤣
- Anonyymi00002
Ikinä ei saa päästää Kokoomusta valtaan Suomessa
- Anonyymi00003
Vassari astui miinaan!!!!
Se nieli ihan noin vaan ajatuksen, että kun 300.000 ihmistä maksaa 15.000 euroa, sillä saadaan kasaan 8 miljardia.
Se osoittaa, että vassareille voi puhua MITÄ PASKAA TAHANSA eikä ne tajua eroa sen välillä, mikä on ihan mahdotonta ja mikä mahdollsta!
Vappusatanen meni läpi koska vassarit eivät ajattele.
Nyt meni miljoona käteistä läpi ihan noin vaan. - Anonyymi00004
Poraveille pyllistäjällä on taas krapula, ja juttunsa sen mukaisia : )
- Anonyymi00005
Et sitten mitään muuta keksi kuin viinan kanssa lotraamisen?
Kerrot hyvin paljon omasta maailmastasi, ilmeisesti vahingossa.
Perse ja viina on ihan kivoja, muttei niillä taloutta pistetä kuntoon. Olet varmaan sen ehtinyt huomatakin 🤡
- Anonyymi00006
Kyllä kitinä ja parkuminen alkoi välittömästi kun hyvätuloisten pyhät edut on nyt tapetilla. Yhyy yhyy...
- Anonyymi00007
Käyttäydy kuin aikuinen, eihän tommosta jaksa kukaan katsoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972