Nyt kun Ukraina iskee drooneilla Moskovaan on Putinin käytettävä taktista ydinasetta sodan nopeaksi päätökseksi. Nato ei tee mitään.
Venäjä käyttää taktista ydinasetta
81
392
Vastaukset
- Anonyymi00001
Punainen viiva on karannut Putinilta, jo vuosi, pari sitten.
Rotta on jumittunut nurkkaan.- Anonyymi00052
Kreml ja Putler tietävät että Ukrainalla on hallussaan mustasta pörssistä ostettuja Neuvostoliiton hajoamisen aikaan kadonneita taktisia ydinaseita. Mikäli Venäjä tekisi ydiniskun Ukrainaan, se tekisi kostoiskun Moskovaan ja Pietariin. Taktiset ydinaseet on helppo saada niihin esim. henkilöautossa tai pakussa huomaamattomasti. Jos Kreml tekesi tälläisen iskun, myös kaikki Ukrainan pidäkkeet poistuisivat ja kostoiskut tehtäisiin ja siinä tapauksessa venäläisistä siviileistä piittaamatta vallan ytimiin.
Miksi Ukraina ei saisi iskeä drooneilla Moskovaan?
- Anonyymi00006
Tietysti se saa. 👍
- Anonyymi00036
Kuka sen voi nyt mitenkään estää?
- Anonyymi00002
Miksi Venäjä ulisee?
Se aloitti sodan niin kärsikööt seuraukset tai häipykööt maasta.- Anonyymi00044
Ukrainan ulina kuuluu Suomeen saakka, Venäjä ei juuri ole valittanut olojaan.
- Anonyymi00003
PUUTTINI KÄYTTÄÄ TAKTISTA HOUSUUN PASKOMISTA, EI SIITÄ PELLESTÄ MUUHUN OLE.
https://tenor.com/fi/view/putin-meme-gif-25560643 - Anonyymi00004
Ei ydinaseet tule kysymykseen, ne tuhoaa liikaa tulevaa työvoimaa ja pilaa ympäristön pitkäksi aikaa jolloin bisnekset kärsii.
- Anonyymi00005
Siis orjatyövoimaa.
- Anonyymi00013
Hullut johtajat, eivät välitä bisneksistä eivätkä saastumisesta. Kun huomaavat että ovat häviämässä ja muu maailma nauraa heille, voivat raivon vallassa tehdä mitä tahansa, seurauksista välittämättä.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hullut johtajat, eivät välitä bisneksistä eivätkä saastumisesta. Kun huomaavat että ovat häviämässä ja muu maailma nauraa heille, voivat raivon vallassa tehdä mitä tahansa, seurauksista välittämättä.
Eli siinä tapauksessa Venäisten kannattaa tehdä päätös Putinin ja hänen lähipiirinsä ”tippumiselta ikkunasta”.
- Anonyymi00007
Ydinkortti pöydässä 😐. Vähän kuin valkoinen lippu. Eväät syöty 🤔 😂
- Anonyymi00008
Jos käyttää niin kv. mielipide sen tuomitsee!
- Anonyymi00009
So what?
- Anonyymi00011
So what?
- Anonyymi00037
So what?
- Anonyymi00010
Jo vain on Raamattu ennustanut Venäjän käyttävän ydinasetta.
- Anonyymi00020
Hölynpölyä.
- Anonyymi00024
Kuka niihin edes uskoo?
- Anonyymi00040
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hölynpölyä.
Johanneksen ilmestyskirjan kun luet.
- Anonyymi00047
Anonyymi00040 kirjoitti:
Johanneksen ilmestyskirjan kun luet.
Miksi lukisin?
- Anonyymi00055
Anonyymi00047 kirjoitti:
Miksi lukisin?
Sivistyisit enemmän kuin isä Kirill. Sivistystähän se pienikin sivistys.
- Anonyymi00059
Anonyymi00040 kirjoitti:
Johanneksen ilmestyskirjan kun luet.
En lue satukirjoja, ne jäi lapsuuteen.
Anonyymi00040 kirjoitti:
Johanneksen ilmestyskirjan kun luet.
Grimmin ja H.C. Andersenin satukirjat ovat viihdyttävämpiä. :-)
- Anonyymi00067
44.Div kirjoitti:
Grimmin ja H.C. Andersenin satukirjat ovat viihdyttävämpiä. :-)
Entä Putinin jorinat. Eivätkö ne ole laisinkaan viihdyttäviä ?
- Anonyymi00070
Anonyymi00067 kirjoitti:
Entä Putinin jorinat. Eivätkö ne ole laisinkaan viihdyttäviä ?
Putinin jorinat eivät pelkästään ole satuilua, ne ovat myös järjettömiä.
- Anonyymi00012
Venäjä kantaa kassissa ydinasetta?
- Anonyymi00014
Venäjän ydinaseiden kantoraketeilla on miellyttävä ominaisuus eli niillä on tapana räjähtää laukaisualustalle.
Usea venäläinen tiedemies on todistanut asian.
He ovat nyt sankarivainajia.- Anonyymi00016
No eihän Venäjän kannata uhrata suuria ja tehokkaita ydinohjuksia Ukrainaan kun saman vaikutuksen saa aikaiseksi lentokoneesta laukaistavalla ohjiksella.
- Anonyymi00048
Anonyymi00016 kirjoitti:
No eihän Venäjän kannata uhrata suuria ja tehokkaita ydinohjuksia Ukrainaan kun saman vaikutuksen saa aikaiseksi lentokoneesta laukaistavalla ohjiksella.
Eihän nyt teeänteellä samaa vaikutusta saa kuin ydinaseella.
- Anonyymi00015
Nyt on Ukrainalla oikeat otteet. Moskovassa palaa. Sodan loppu on nyt lähettyvillä.
- Anonyymi00017
Ei muutama pääsky kesää tee, aika pieni määrä Ukrainan lennokeista on päässyt ilmatorjunnan ohi.
- Anonyymi00019
Osa tuosta viestistä on totta, Ukraina on jo hävinnyt sodan, jos se vielä sotaa jatkaa, niin edessä on täydellinen nöyrtyminen Venäjälle.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Osa tuosta viestistä on totta, Ukraina on jo hävinnyt sodan, jos se vielä sotaa jatkaa, niin edessä on täydellinen nöyrtyminen Venäjälle.
Venäjä on jo hävinnyt sodan, ilmapuolustus on loppuun kulutettu ja Ukraina tekee lähes mitä tahtoo.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Osa tuosta viestistä on totta, Ukraina on jo hävinnyt sodan, jos se vielä sotaa jatkaa, niin edessä on täydellinen nöyrtyminen Venäjälle.
Näin se menee. Ukraina antautuu ehdoitta tai huonoilla ehdoilla. Muu maailma seuraa sivusta, mutta ei tee mitään. Ydinaseeseen ei vastata. Eihän muu maailma edes ole sodan osapuoli!
- Anonyymi00035
Anonyymi00019 kirjoitti:
Osa tuosta viestistä on totta, Ukraina on jo hävinnyt sodan, jos se vielä sotaa jatkaa, niin edessä on täydellinen nöyrtyminen Venäjälle.
Suurempia ne taitaa vahingot Ukrainassa olla kuin Venäjällä...
- Anonyymi00039
Anonyymi00021 kirjoitti:
Venäjä on jo hävinnyt sodan, ilmapuolustus on loppuun kulutettu ja Ukraina tekee lähes mitä tahtoo.
Miksi valehtelet?
Anonyymi00022 kirjoitti:
Näin se menee. Ukraina antautuu ehdoitta tai huonoilla ehdoilla. Muu maailma seuraa sivusta, mutta ei tee mitään. Ydinaseeseen ei vastata. Eihän muu maailma edes ole sodan osapuoli!
Mihin ydinaseeseen?
- Anonyymi00050
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mihin ydinaseeseen?
Taktinen ydinase (taistelukentän ydinase) on suunniteltu paikallisten sotilaallisten tavoitteiden saavuttamiseen. Sen räjähdysvoima ja kantama ovat huomattavasti pienempiä kuin suurkaupunkien tuhoamiseen tarkoitettujen strategisten ydinaseiden.
- Anonyymi00060
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Tottahan se on, Venäjän infraa pistetään nyt matalaksi kiivasta tahtia.
- Anonyymi00061
Anonyymi00050 kirjoitti:
Taktinen ydinase (taistelukentän ydinase) on suunniteltu paikallisten sotilaallisten tavoitteiden saavuttamiseen. Sen räjähdysvoima ja kantama ovat huomattavasti pienempiä kuin suurkaupunkien tuhoamiseen tarkoitettujen strategisten ydinaseiden.
Mikä tahansa ydinase niin se on Venäjän loppu.
Kannattaa muistella mitä Kiina on asiasta lausunut jos Venäjä käyttää ydinaseita. - Anonyymi00064
Anonyymi00022 kirjoitti:
Näin se menee. Ukraina antautuu ehdoitta tai huonoilla ehdoilla. Muu maailma seuraa sivusta, mutta ei tee mitään. Ydinaseeseen ei vastata. Eihän muu maailma edes ole sodan osapuoli!
Venäjä voi siis iskeä ydinpommeilla kaikkiin naapurimaihinsa Euroopassa eikä kukaan tee mitään. Uskottavaako?
- Anonyymi00023
Tavalliset venäjän kansalaiset jotka vihaavat puuttinia ja ovat kyllästyneet rikolliseen diktaattoriin.
Te voitte osallistua sotaan puuttinia vastaan polttamalla kaiken.
Make safe future for you child!
Burn everything!
Burn Burn Burn!!! - Anonyymi00025
Ukraina on edellä Venäjää drooniteknologiassa, ja se tulee ratkaisemaan jo ennen syksyä sodan. Venäjä jos ei nyt antaudu, niin joutuu kärsimään valtavat tappiot niin rintamalla, kuin Venäjällä, jossa tuhotaan vienti-ja kotimaan tärkein teollisuus.
- Anonyymi00029
Venäjälle riittää se, että se lopettaa koko hyödyttömän ja epäonnisen sodan!
- Anonyymi00030
Venäjä ei antaudu koskaan. Typerä ajatus!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Venäjä ei antaudu koskaan. Typerä ajatus!
Heh, niin sitä luulisi.
Anonyymi00030 kirjoitti:
Venäjä ei antaudu koskaan. Typerä ajatus!
Eihän kukaan antautumista ole Venäjältä vaatinutkaan missään vaiheessa. Typerää puhetta!
- Anonyymi00027
Lyhyesti: Venäjä hyökkäsi laittomasti 24.2.2022 Ukrainaan!
Sodan syy: Putin uskoi hetken olevansa ”uusi Pietari Suuri” ja nyky-Venäjällä olevan pyhä tehtävä palauttaa takaisin tsaarin ajan ulkorajat (joiden sisalle myös Suomi mahtuu!). Niinpä hän aloitti sodan ja valitsi ensimmäiseksi kohteeksi Ukrainan. Neljän vuoden sotimisen jälkeen vaikuttaa tehtävä ylivoimaiselle Venäjän resursseille!
TÄMÄN PITI OLLA VASTA ALKU!
PUTIN TULEE JÄÄMÄÄN HISTORIAAN MIEHENÄ, JOKA LOPULLISESTI ROMAUTTI VENÄJÄN!- Anonyymi00028
Hyvä analyysi. Putin tulee saamaan paikkansa historiassa Stalinin, ja Hitlerin vierellä.
- Anonyymi00032
”Venäjä käyttää taktista ydinasetta”
Ottaa jättiriskin, jos erehtyy käyttämään!- Anonyymi00034
Ei siinä ole riskiä. Vastassa on ydinaseeton valtio. Mitä muuta se voi tehdä kuin antautua?
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei siinä ole riskiä. Vastassa on ydinaseeton valtio. Mitä muuta se voi tehdä kuin antautua?
Juuri noin.
Ei kukaan uskalla hyökätä ydinasein Venäjälle jonkin pelkän Ukrainan vuoksi. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Juuri noin.
Ei kukaan uskalla hyökätä ydinasein Venäjälle jonkin pelkän Ukrainan vuoksi.Ei niin. Kaikki sen kyllä tietävät että Venäjällä on tolkun Johtaja, Putin, sitten Stalinin. Venäjä on kärsinyt jo tarpeeksi noista Stalinin jälkeisitä pölvästeitä eikä kukaan halua paluuta tuohon.
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei siinä ole riskiä. Vastassa on ydinaseeton valtio. Mitä muuta se voi tehdä kuin antautua?
Kiina lopettaisi kaiken avun Venäjälle välittömästi ja Xi saisi raivarin. Saman tien alkava Venäjän täydellinen eristäminen johtaisi talouden romahdukseen ja Kalsarinmyrkyttäjän oman kansan pystyttämään hirsipuuhun.
- Anonyymi00049
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kiina lopettaisi kaiken avun Venäjälle välittömästi ja Xi saisi raivarin. Saman tien alkava Venäjän täydellinen eristäminen johtaisi talouden romahdukseen ja Kalsarinmyrkyttäjän oman kansan pystyttämään hirsipuuhun.
Höpön höpön.
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kiina lopettaisi kaiken avun Venäjälle välittömästi ja Xi saisi raivarin. Saman tien alkava Venäjän täydellinen eristäminen johtaisi talouden romahdukseen ja Kalsarinmyrkyttäjän oman kansan pystyttämään hirsipuuhun.
Ja kaikki Venäjän naapurimaat hankkisivat omat ydinaseet.
- Anonyymi00051
moloch_horridus kirjoitti:
Ja kaikki Venäjän naapurimaat hankkisivat omat ydinaseet.
Äitiskö sano?
- Anonyymi00056
moloch_horridus kirjoitti:
Ja kaikki Venäjän naapurimaat hankkisivat omat ydinaseet.
Ei niitä saa kaikki jotka haluaa. Niitä ei myydä halukkaille ja vaaditaan paljon tietoa ja resursseja rakentaa niitä itse.
Eikö Iran ole opettanut mitään? - Anonyymi00057
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei siinä ole riskiä. Vastassa on ydinaseeton valtio. Mitä muuta se voi tehdä kuin antautua?
Ukraina iskee tuolloin drooneillaan venäläisten ydinvoimaloihin. Se on sallittua jos Venäjä kerran aloittaa.
- Anonyymi00062
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei siinä ole riskiä. Vastassa on ydinaseeton valtio. Mitä muuta se voi tehdä kuin antautua?
Kiinan "ystävyys" Venäjän kanssa loppuu samana päivänä jos Venäjä turvautuu ytimiin, Xi on tämän varsin selväsanaisesti ilmoittanut.
Anonyymi00049 kirjoitti:
Höpön höpön.
Sanoit höpön höpön jo silloin, kun jotkut täällä kehtasivat tuumia että Venäjä ei kukistakaan Ukrainaa maan rakoon muutamassa viikossa. Muistakkos? 😃
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei niitä saa kaikki jotka haluaa. Niitä ei myydä halukkaille ja vaaditaan paljon tietoa ja resursseja rakentaa niitä itse.
Eikö Iran ole opettanut mitään?Oletkos ihan varma, että Venäjän iskettyä ydinaseilla ydinaseettomaan maahan ei alettaisi myymään? Semmosen maailmantilanteen tapahtumia on asiantuntijankin vaikea profetoida, amispohjalta pähkäilijöistä puhumattakaan.
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei siinä ole riskiä. Vastassa on ydinaseeton valtio. Mitä muuta se voi tehdä kuin antautua?
Käyttää ”likaisia pommeja” Venäjän isoimpia asutuskeskuksia vastaan ja / tai ottaa iskujen kohteeksi Venäläisiä ydinlaitoksia.
Kumpikaan tuskin kuulostaa houkuttelevalta niissä/niiden lähellä asuvien Venäläisten mielestä.- Anonyymi00065
Anonyymi00051 kirjoitti:
Äitiskö sano?
HEVONPASKAA, fitili!.
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei niitä saa kaikki jotka haluaa. Niitä ei myydä halukkaille ja vaaditaan paljon tietoa ja resursseja rakentaa niitä itse.
Eikö Iran ole opettanut mitään?Eurooppalaisilla on tietotaitoa ja kansainvälinen yhteistyö toimisi.
Jos Venäjä iskee ydinaseilla Ukrainaa vastaan, niin mikä
Estää Ukrainaa varustamaan isompia Droneja ”likaisilla pommeilla” ja iskemässä isompia Venäläisiä asutuskeskuksia vastaan?
Jokainen alasammuttu Drooni saastuttaisi alasampumispaikkansa asumattomaan kuntoon.
Miltä tämä kuulostaisi vastatoimena?- Anonyymi00043
Miltä tämä kuulostaisi vastatoimena?>>>>
Köykäiseltä.
Venäjä voi halutessaan käyttää useampaa ydinpommia.
Miltä tämä kuulostaa? Anonyymi00043 kirjoitti:
Miltä tämä kuulostaisi vastatoimena?>>>>
Köykäiseltä.
Venäjä voi halutessaan käyttää useampaa ydinpommia.
Miltä tämä kuulostaa?Eli Putin vainoharhaisuudessaan iskisi Ukrainaan ydinasein ja tekisi samalla Moskovan ja Pietarin asuinkelvottomiksi mikäli Ukraina turvautuisi tämän jälkeen ”likaisiin pommeihin”, olisiko siltikään järkevä ”vaihtokauppa” Venälaisittäin? Eli tuhoaisi samalla kaksi omaa tärkeintä asutuskeskusta..?
- Anonyymi00046
santtu_1975X kirjoitti:
Eli Putin vainoharhaisuudessaan iskisi Ukrainaan ydinasein ja tekisi samalla Moskovan ja Pietarin asuinkelvottomiksi mikäli Ukraina turvautuisi tämän jälkeen ”likaisiin pommeihin”, olisiko siltikään järkevä ”vaihtokauppa” Venälaisittäin? Eli tuhoaisi samalla kaksi omaa tärkeintä asutuskeskusta..?
Kaikkea sinäkin uskot.
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kaikkea sinäkin uskot.
Viidettä vuotta lähestyvä rämpiminen panee uskomaan kaikenlaista, mutta ei enää sitä että Venäjä olisi maailman toiseksi vahvin sotilasmahti.
- Anonyymi00058
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miltä tämä kuulostaisi vastatoimena?>>>>
Köykäiseltä.
Venäjä voi halutessaan käyttää useampaa ydinpommia.
Miltä tämä kuulostaa?Kuulostaa aivan narkomaanivenäläisen paskanuhoamiselta tyyliin Medvetev.
- Anonyymi00063
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miltä tämä kuulostaisi vastatoimena?>>>>
Köykäiseltä.
Venäjä voi halutessaan käyttää useampaa ydinpommia.
Miltä tämä kuulostaa?Se kuulostaa Venäjän tuholta, ei tuo nyt ole vaikea arvata.
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miltä tämä kuulostaisi vastatoimena?>>>>
Köykäiseltä.
Venäjä voi halutessaan käyttää useampaa ydinpommia.
Miltä tämä kuulostaa?Kuulostaa suomalaisen pikku runkkuryssän TOIVEUNELTA.
Kas kun maailma ei TOD. pyöri kaltaises pikku wannaberyssän "halujen ja toiveiden" mukaisesti.
Koitaha pikkaane runkku vaa kerätä SITÄ TOHTIIMISTA !!!!!!!!!!!!Anonyymi00046 kirjoitti:
Kaikkea sinäkin uskot.
Jos Ukraina päättää, että pidäkkeet ovat turhia, tuo Santun esittämä skenaario on sangen realistinen.
- Anonyymi00045
Ukraina on nyt aloittanut Moskovan ja Pietarin parhaiden paikkojen putsauksen mikä tekee kansalle selväksi että Putinista on päästävä eroo.
Sveitsiin tuskin laittavat paketissa mutta ikkuna on aina hyvä vaihtoehto. - Anonyymi00066
Venäjä aikoo tuhota droneja ydinpommilla???
- Anonyymi00068
Peskovi nyt kovasti haluaa neuvotella kun Moskovassa alkoi vähän tapahtua.
- Anonyymi00069
no ei... se olisi myös venäjän tuho taloudellisesti iäksi...ja sen putin tietää...
- Anonyymi00071
Venäläinen homppeliTiltu on sotaisempi kuin jopa itse Putin ja julistautui ydinsodan kannattajaksi!
Vetäytyminen turhasta sodasta olisi viisaampaa!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483