Ukraina iskenyt Moskovaan rajusti! Myös Moskovan ympäristössä roihuaa! Venäläiset sabotoivat omiaan.

Anonyymi-ap

Nyt on jännää Moskovassa ja ympäristössä. Ukraina iski viime yönä rajusti Moskovaan muutamiin kohteisiin. Moskovan lähialueella roihuaa iskujen seurauksena myös iso öljyvarasto- ja pumppausasema. Venäläiset omat sabotointijoukot ovat iskeneet kommunikaatiotorneihin menestyksekkäästi. Lisäksi vielä Krimillekin on tullut osumaa Ukrainan tuottamana.

Tällaisia uutisia täytyisi saada joka päivä. Sota on vietävä jokaisen venäläisen kotiovelle, tai jopa sisälle noiden kämppiin. Jo tätä on odotettukin. Lisää painetta venäläiselle yhteiskunnalle ja sen sotahulluudelle! Slava Ukraini!!!

159

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Herkkua aivan satasella! Slava Ukraina!

      • Anonyymi00015

        verä ny tiltu rasuhottavaa...

        moskova on 10 miljoonan ihmisen alue...

        eli mm 2 kertaa isompi kuin suomi... muutama posaus siellä ei hätkäytä edes kompostien tarkastajaa---


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        verä ny tiltu rasuhottavaa...

        moskova on 10 miljoonan ihmisen alue...

        eli mm 2 kertaa isompi kuin suomi... muutama posaus siellä ei hätkäytä edes kompostien tarkastajaa---

        Vaan jo on hätkäyttänyt. Noita pamauksia tulee nyt lisää. Ja myös bensapula vain kasvaa ja jatkuu....


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Vaan jo on hätkäyttänyt. Noita pamauksia tulee nyt lisää. Ja myös bensapula vain kasvaa ja jatkuu....

        Toivottavasti pula aivan kaikesta kasvaa venäjällä. Tuo sotahullu imperialistinen kansakunta on sen ansainnut ja tilannut itselleen.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Vaan jo on hätkäyttänyt. Noita pamauksia tulee nyt lisää. Ja myös bensapula vain kasvaa ja jatkuu....

        Venäjällä 95 oktaaninen on jo rajussa sääntelyssä, ja monilla laajoilla alueilla myydään jo ei-oota.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Venäjällä 95 oktaaninen on jo rajussa sääntelyssä, ja monilla laajoilla alueilla myydään jo ei-oota.

        Venäjä 2026. Jokin aikaa sitten, oli kananmunat loppu, sitten iski perunapula. Hyvää laadukasta juustoa eivät ole syöneet kohta sukupolveen. Nyt loppuu bensa ja dieselikin. Inflaatio pilvissä, ynnä muutakin vähemmän mukavaa isolla kädellä luvassa.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Toivottavasti pula aivan kaikesta kasvaa venäjällä. Tuo sotahullu imperialistinen kansakunta on sen ansainnut ja tilannut itselleen.

        Johtajat ovat ryöstäneet maan putipuhtaaksi ja sitten yrittivät Ukrainaa, joka olikin yllätys, kun ei enää onnistunutkaan maan ryöstö. Joutaisi hävitä maan päältä tuollainen kansakunta, joka elää ryöstämällä muita maita. Rahat on jo siirretty ulkomaisiin pankkeihin. Kansa on saanut vai murut pöydältä, eikä maata ole kehitetty lainkaan Putinin aikana. Kuin ei muidenkaan "johtajien".


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Johtajat ovat ryöstäneet maan putipuhtaaksi ja sitten yrittivät Ukrainaa, joka olikin yllätys, kun ei enää onnistunutkaan maan ryöstö. Joutaisi hävitä maan päältä tuollainen kansakunta, joka elää ryöstämällä muita maita. Rahat on jo siirretty ulkomaisiin pankkeihin. Kansa on saanut vai murut pöydältä, eikä maata ole kehitetty lainkaan Putinin aikana. Kuin ei muidenkaan "johtajien".

        Venäjä on ajautunut putinin kaudella niin takapakille, kuin vain ikinä voidaan kuvitella. Eikä tuolle peruutussyöksylle näy loppua. Rotko sen kun vain syvenee.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Venäjä 2026. Jokin aikaa sitten, oli kananmunat loppu, sitten iski perunapula. Hyvää laadukasta juustoa eivät ole syöneet kohta sukupolveen. Nyt loppuu bensa ja dieselikin. Inflaatio pilvissä, ynnä muutakin vähemmän mukavaa isolla kädellä luvassa.

        Enää puuttuu vain se, kuinka moskovan kermaperse nuoria miehiä aletaan napsimaan kadulta talteen joidenkin omonien, spetznatzien, ynnä fsb:n toimesta ja taluttamaan suoraan rintamalle lähteviin juniin. Tämäkin tullaan vielä näkemään...


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Vaan jo on hätkäyttänyt. Noita pamauksia tulee nyt lisää. Ja myös bensapula vain kasvaa ja jatkuu....

        Anon grillihän se sielä vaan savuttaa


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Anon grillihän se sielä vaan savuttaa

        Vaan missä ano on, vaiko joko on jauhettuna Ukrainan maineikkaassa lihamyllyssä?


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        verä ny tiltu rasuhottavaa...

        moskova on 10 miljoonan ihmisen alue...

        eli mm 2 kertaa isompi kuin suomi... muutama posaus siellä ei hätkäytä edes kompostien tarkastajaa---

        Jaa no jos ei hätkäytä niin sitten ei haittaa jos iskuja tulee Mustajoelle lisää.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Enää puuttuu vain se, kuinka moskovan kermaperse nuoria miehiä aletaan napsimaan kadulta talteen joidenkin omonien, spetznatzien, ynnä fsb:n toimesta ja taluttamaan suoraan rintamalle lähteviin juniin. Tämäkin tullaan vielä näkemään...

        Toivottavasti kuljetukset Moskovasta rintamalle, Ukrainan ylläpitämään, niin maineikkaaseen ja suorituskykyiseen lihamyllyyn, alkavat moskovan bratseille mahdollisimman pian. Venäjän putinistinen nuoriso ansaitsee käytännön palautuksen nykyvenäläisyyden todelliseen realismiin, eli oikotiehen putinin järjestämään kivuliaaliseen kuolemaan jossakin kaukana Ukrainan aroilla, neuvostoihanteiden vuoksi.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Vaan jo on hätkäyttänyt. Noita pamauksia tulee nyt lisää. Ja myös bensapula vain kasvaa ja jatkuu....

        hallinto kaatuu, joutuu kaaokseen.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Venäjä 2026. Jokin aikaa sitten, oli kananmunat loppu, sitten iski perunapula. Hyvää laadukasta juustoa eivät ole syöneet kohta sukupolveen. Nyt loppuu bensa ja dieselikin. Inflaatio pilvissä, ynnä muutakin vähemmän mukavaa isolla kädellä luvassa.

        Tämä ei ilmeisestikään vielä riitä? Venäläisten tarvitsee kokea kiduttavan rankka nälkä, ennen kuin nuo ressukat ymmärtävät, mihin putin heitä ajaa. Siis, annetaan tuskaisa nälkä koko venäjälle.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Johtajat ovat ryöstäneet maan putipuhtaaksi ja sitten yrittivät Ukrainaa, joka olikin yllätys, kun ei enää onnistunutkaan maan ryöstö. Joutaisi hävitä maan päältä tuollainen kansakunta, joka elää ryöstämällä muita maita. Rahat on jo siirretty ulkomaisiin pankkeihin. Kansa on saanut vai murut pöydältä, eikä maata ole kehitetty lainkaan Putinin aikana. Kuin ei muidenkaan "johtajien".

        Itsehän tuo kansa kaikessa munattomuudessaan on kerta toisensa jälkeen valtuuttanut äänestyksillään putinin jatkamaan tyrannia yksinvaltiaisuuttaan. Onko vika siis missä, vaiko venäläisissä itsessään?


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Vaan jo on hätkäyttänyt. Noita pamauksia tulee nyt lisää. Ja myös bensapula vain kasvaa ja jatkuu....

        Ja kun niin helppoa olisi päästä rauhan tilaan. Antaa Ukrainan olla. Putinin mennä majan majoille ja aloittaa alusta.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Enää puuttuu vain se, kuinka moskovan kermaperse nuoria miehiä aletaan napsimaan kadulta talteen joidenkin omonien, spetznatzien, ynnä fsb:n toimesta ja taluttamaan suoraan rintamalle lähteviin juniin. Tämäkin tullaan vielä näkemään...

        Toivottavasti mahdollisimman pian.


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        verä ny tiltu rasuhottavaa...

        moskova on 10 miljoonan ihmisen alue...

        eli mm 2 kertaa isompi kuin suomi... muutama posaus siellä ei hätkäytä edes kompostien tarkastajaa---

        Maantieteelliseltä alueeltaan Moskova on paljon Suomea pienenmpi, joten ne 10 miljoonaa ihmistä elävät kaikki lähellä räjähdysten kohteita. Mitä tiukemmassa asutaan, sitä todennäköisemmin uhreja tulee.


      • Anonyymi00143

        Herkkäuskosille vihan ja sodan lietsojille voi sepittää mitä vaan,uskovat todeksi🤣


      • Anonyymi00144
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Toivottavasti pula aivan kaikesta kasvaa venäjällä. Tuo sotahullu imperialistinen kansakunta on sen ansainnut ja tilannut itselleen.

        Ken toiselle kuoppaa kaivaa,se itse siihen lankeaa......

        Ihme vimma sulla toivoa muille pahaa.Kehtaatko itelles hyvää toivoa?


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Venäjä 2026. Jokin aikaa sitten, oli kananmunat loppu, sitten iski perunapula. Hyvää laadukasta juustoa eivät ole syöneet kohta sukupolveen. Nyt loppuu bensa ja dieselikin. Inflaatio pilvissä, ynnä muutakin vähemmän mukavaa isolla kädellä luvassa.

        Se oli pelkkää median probakandsaa,uskoit🫨🫨🫨🫨


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Enää puuttuu vain se, kuinka moskovan kermaperse nuoria miehiä aletaan napsimaan kadulta talteen joidenkin omonien, spetznatzien, ynnä fsb:n toimesta ja taluttamaan suoraan rintamalle lähteviin juniin. Tämäkin tullaan vielä näkemään...

        Ukrula tehnyt niin jo vuosia,euroopan asetuet aiheuttaa järkyttävät kohtalot ukruikle.


    • Anonyymi00002

      Toivottavasti venäläiset ymmärtävät viimein omilla maanalaisilla toimillaan laittaa todellista kapulaa putinin hyökkäyssotaan. Sabotage Rules!

    • Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

      Parasta on Venäläisten huuto kun siellä posahtelee

      • Anonyymi00005

        Alkaa pyyleviä putinisti-svetlaanoita vtuttamaan, kun sisustaminen menee kerrasta uusiksi, mutta rahat ja tavara on loppu....


      • Anonyymi00006

        juuri näin. toivottavasti droonisade jatkuu kaikissa venäläisissä kaupungeissa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Alkaa pyyleviä putinisti-svetlaanoita vtuttamaan, kun sisustaminen menee kerrasta uusiksi, mutta rahat ja tavara on loppu....

        Mihin muka voivat sisustaa, kun kerrostalokämpän lattia on kadonnut pari kerrosta alaspäin, ja seinätkin löytyvät palasina kadulta.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mihin muka voivat sisustaa, kun kerrostalokämpän lattia on kadonnut pari kerrosta alaspäin, ja seinätkin löytyvät palasina kadulta.

        ...ja sinne putosi myös balcony!


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        ...ja sinne putosi myös balcony!

        Kaik mänt...eikä vähiten parveke kaikkine ulkoseinineen.


    • Anonyymi00008

      Nyt kiireesti lisää ohjuksia ja droneja Ukrainan käyttöön. Draivi on hyvä ja venäjän ilmatorjunta täysin kuutamolla.

      • Anonyymi00012

        Tietenkin Venäjän ilmatorjunta on kuutamolla ja tuhottu, kun Venäjän omat sabotointijoukot ovat ilmatorjuntaa sabotoineet.
        Venäjän omat sabotointijoukot ovat niitä ölysatamia tuhoneet, eivät ukrainan joukot.
        Sitten ihmetellään, että miten Venäjän ilmatorjunta ei ole kyennyt puolustamaan droneja.
        No ei tietenkään, kun dronet on lähetetty sieltä ihan läheltä ilmatorjunnan takaa.
        Venäjän sabotointijoukoille niitä droneja ja ammuksia pitäs lähettää, eikä ukrainaan.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tietenkin Venäjän ilmatorjunta on kuutamolla ja tuhottu, kun Venäjän omat sabotointijoukot ovat ilmatorjuntaa sabotoineet.
        Venäjän omat sabotointijoukot ovat niitä ölysatamia tuhoneet, eivät ukrainan joukot.
        Sitten ihmetellään, että miten Venäjän ilmatorjunta ei ole kyennyt puolustamaan droneja.
        No ei tietenkään, kun dronet on lähetetty sieltä ihan läheltä ilmatorjunnan takaa.
        Venäjän sabotointijoukoille niitä droneja ja ammuksia pitäs lähettää, eikä ukrainaan.

        Lähetetään molemmille ja varmistetaan nykyvenäjän romahdus ja tuho!


    • Anonyymi00009

      Kertsin salmen sillat tulisi Ukrainan tuhota. Sitä offensiivia varten tarvittaisiin kuitenkin raskasta ohjuskalustoa. Toivottavasti toteutuu.

      • Anonyymi00140

        Kyllähän tuo silta on jo käytännössä tuhottu.
        Ei ole enään pitkään aikaan sotatarvikkeita kuljetettu siltaa pitkin vaan yritetty käyttää proomuja joita Ukraina on säännöllisin välein rikkonut droneilla.
        Niin siltaa ei käytetä kun se on jo niin epävakaa usean hyökkäyksen jäljiltä ettei kestä raskasta liikennettä.
        Henkilöliikenne jatkuu kun ryssähän ei maksa mitään vaikka uppoaisi mereen.


    • Anonyymi00010

      Koiviston ja Laukaansuun öljyterminaaleihinkin voisi Ukraina jälleen iskeä. Isosti ja antaumuksella. Niistä ilmeisesti taas lastataan öljyä maailmalle toimitettavaksi ja lihottamaan putinin sotakassaa? Soitto vain Helsinkiin ensin, jotta Ilmavoimien poijaat saavat Hornetit valmiuteen taivaalle.

      • Anonyymi00052

        Koivisto ja Laukaansuu ovat erittäin tärkeitä sodan rahoittajia. Jos niitä ei onnistuta tuhoamaan aivan täysin, jatkuu putinin valta ja venäjän rettelöinti vuosia eteenpäin. Jos sodan todella halutaan loppuvan ja venäjän muuttuvan jopa voimallisella väkipakolla, niin Laukaansuu & Koivisto, on saatava pysyvästi eliminoitua!


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Koivisto ja Laukaansuu ovat erittäin tärkeitä sodan rahoittajia. Jos niitä ei onnistuta tuhoamaan aivan täysin, jatkuu putinin valta ja venäjän rettelöinti vuosia eteenpäin. Jos sodan todella halutaan loppuvan ja venäjän muuttuvan jopa voimallisella väkipakolla, niin Laukaansuu & Koivisto, on saatava pysyvästi eliminoitua!

        Kyllä! Näin se valitettavasti on. Nyt Koivistolta ja Ust.Lugasta lastataan jälleen öljyä. Paljon. Ja putin sotakassoineen taas täysin turvattuna. Näin sen ei pidä mennä!


      • Anonyymi00089

        Molempiin noihin tarvitsisi Ukrainan iskeä kiireesti.


    • Anonyymi00013

      Tilaavatko ne urainassa ydinpommeja niskaansa? voi voi..

      • Anonyymi00017

        Mikä loputon nöyryytys venäjälle! Yli neljä vuotta venäjä on ollut surkea altavastaaja aloittamassaan hyökkäyssodassa ja nyt tulee pataan jo kotitontilla, eli moskovassakin. Slaavilainen kehitysmaahan tuo on, eikä mikään suurvalta.


      • Jonka jälkeen Ukrainasta ”likaisilla pommeilla” varustettuja Droneja Moskovaan…


      • Anonyymi00043
        santtu_1975X kirjoitti:

        Jonka jälkeen Ukrainasta ”likaisilla pommeilla” varustettuja Droneja Moskovaan…

        Toivottavasti, mutta sitä ennen lähettäköön menestyksellä kymmeniä tuhansia raskaita räjähdedrooneja venäjän sydämeen. Iskekää silloin kun ryssä on pahiten kuutamolla.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Toivottavasti, mutta sitä ennen lähettäköön menestyksellä kymmeniä tuhansia raskaita räjähdedrooneja venäjän sydämeen. Iskekää silloin kun ryssä on pahiten kuutamolla.

        Ryssä on aina kuutamolla, joten Ukrainalaisten droonien moottoritie venäjälle on aina auki. Anti mennä!


    • Anonyymi00018

      Tiuhaan asutettu metropoli, voi tuhoutua pian?

      • Anonyymi00020

        Romuttavatko ne oman maansa?


      • Anonyymi00021

        Eikä vain yksi metropoli. Koko venäjä on tuhon tiellä. No...antaa mennä jos on mennäkseen. Eihän venäjällä mitään hyvää ole.


    • Anonyymi00022

      Venäjä on menettämässä asemiaan, ja Venäjän henkilöstötappiot ovat ylittäneet rekrytoinnin viiden peräkkäisen kuukauden ajan. Venäjällä ei ole enää turvapaikkaa.

      • Anonyymi00023

        Venäjän tappiot tulevat vain kasvamaan loppuvuoteen mennessä. Lisäksi nyt paukkuu rajusti turpaan myös äitivenäjän omalla maa-alueella. Teollisuus ja logistiikka ovat jatkuvien tuhoiskujen kohteina, eikä niitä enää tee ainoastaan Ukrainan asevoimat. Nyt ovat jotkut radikaalit venäläiset vastarintaryhmätkin aktivoituneet iskujen tekijöiksi.


      • Anonyymi00046

        Venäjän sodanjohto valehteli juuri Putinille, että Ukrainan puolustus on romahtamaisillaan ja koko Donbas saadaan vallattua jo syksyyn mennessä.

        Kellarikääpiöllä ei ole mitään käsitystä sodan todellisuudesta, koska kaikki valehtelevat hänelle koko ajan. Siksi ei suostu mihinkään rauhaan, koska kuvittelee kaiken sujuvan hyvin.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Venäjän sodanjohto valehteli juuri Putinille, että Ukrainan puolustus on romahtamaisillaan ja koko Donbas saadaan vallattua jo syksyyn mennessä.

        Kellarikääpiöllä ei ole mitään käsitystä sodan todellisuudesta, koska kaikki valehtelevat hänelle koko ajan. Siksi ei suostu mihinkään rauhaan, koska kuvittelee kaiken sujuvan hyvin.

        Venäjän nykyisellä etenemisvauhdilla koko Donbas olisi vallattu aikaisintaan 2056 jos edes silloinkaan.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Venäjän sodanjohto valehteli juuri Putinille, että Ukrainan puolustus on romahtamaisillaan ja koko Donbas saadaan vallattua jo syksyyn mennessä.

        Kellarikääpiöllä ei ole mitään käsitystä sodan todellisuudesta, koska kaikki valehtelevat hänelle koko ajan. Siksi ei suostu mihinkään rauhaan, koska kuvittelee kaiken sujuvan hyvin.

        Antaa tuon harhaisen kuvitelman vain jatkua, ja annetaan avoimesti isolla kädellä Ukrainalle kaikkea mahdollista aseapua. Uskokaa pois, - Sen maittavampi on lopputulos, mitä pysyvämpi ja viiltävämpi on venäjän täydellinen ja niin lopullinen romahdus joidenkin aikojen kuluttua. Siitä tulevat nauttimaan kaikki, - jopa hyvin monet venäläiset.


    • Anonyymi00024

      Jos tämä suomen lahja venäjälle, eli turtiaisen ano on siirretty ukrainan rintamalle, sotilastoimiin pelastamaan idoliaan?

    • Anonyymi00025

      Lisää tuollaista herkkua.

    • Anonyymi00026

      Venäjä iski kuluneella viikolla Ukrainan rautateiden matkustajajuniin ohjuksin ja dronein, ja samalla ilmoittautui vapaaehtoiseksi altavastaajaksi ottamaan Ukrainan ratapihaiskut vastaan. Kaikista karttapalveluista voi ilmakuvien avulla havaita kuinka monet länsivenäjän ratapihat ovat lähes täynnä jopa yli kilometrin pituisia öljy- ja kaasunkuljetus säiliöjunia. Nämä ovat nyt erittäin legitiimejä iskukohteita Ukrainalle.

      • Anonyymi00027

        Tuhoamalla venäjän sisäinen polttoainelogistiikka rautateillä, Ukraina varmistaisi sekasorron alkavan venäjällä, sillä lähes kaikki pysähtyisi tuolloin. Kannatetaan.


      • Anonyymi00036

        Luotettavien lähteiden mukaan venäjän rautateillä on äärimmäisen paha vaje kaluston huollossa ja sen henkilöstössä. Mikäli Ukraina onnistuu tuhoamaan toistuvin droneiskuin kokonaisia ratapihoja säiliöjunineen, ei korvaavaa kalustoa saada toimitettua tilalle, eli logistiikan suoritusvaje vain pahenee. Vaunuvaje, vetokalusto, radat. Tämä yhdessä kaiken tuotantovajeen kanssa takaa erittäin vaikeat-, jopa mahdottomat olosuhteet venäjän sisäisille kuljetuksille. Venäjä on erittäin riippuvainen ja myös haavoittuvainen rautateidensä rahtiliikenteen osalla.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Tuhoamalla venäjän sisäinen polttoainelogistiikka rautateillä, Ukraina varmistaisi sekasorron alkavan venäjällä, sillä lähes kaikki pysähtyisi tuolloin. Kannatetaan.

        Myös venäjän armeijan tarvitsema priorisoitu rautatielogistiikka kärsisi tuolloin erittäin runsaasti. Siksi olisi tärkeää, että Ukraina iskisi venäjän kaikkeen tavaraliikenteeseen rautateillä pitkäkestoisesti. Polttoaine ja ammushuoltoliikenteen tuhoamisesta Ukraina saisivat aikaan parhaat kicsit ja isoimmat tulet...


      • Anonyymi00051

        Kun Venäjän rautatiet yksityistettiin, niin koko huolto sai potkut.
        Tavarajunien laakerit kestää 2 miljoonaa km ja sitten ne leikkaa kiinni. Noita rikkoutuneita junanvaunuja on noin 20% vaunuista jo nyt ja paikoin ratapihat on niitä täynnä.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Kun Venäjän rautatiet yksityistettiin, niin koko huolto sai potkut.
        Tavarajunien laakerit kestää 2 miljoonaa km ja sitten ne leikkaa kiinni. Noita rikkoutuneita junanvaunuja on noin 20% vaunuista jo nyt ja paikoin ratapihat on niitä täynnä.

        Nyt heti Ukrainan Drooni- ja ohjusyksiköt kiinni tähän tilaisuuteen! Nyt on niin iso momentum, ettei mitään määrää tai edes adjektiivia. Ryssän logistiikka on romahtamassa. Enää tarvitsee vain iskeä siihen monitahoisesti ja kuolettavasti.


    • Anonyymi00030

      Ryzzän netti partisaani SS politrukki Igor masentui eilen. Pääsi kotiin, Tatjaana ei antanut pesää, päänsärky kuulemma. Voiko päivä päättyä vielä huonommin, kyllä voi. Pinkki kokkeli päässyt loppumaan.

    • Anonyymi00031

      Moskovan rautatieasemalla toistuvasti kuulutettua:

      - "Z-juna donbassin alueelle, lähtee raiteelta kaksi. Junaan on pakollinen paikkavaraus"....ja taas meni uusi tuore erä elävää lihaa Ukrainan lihamyllyyn jauhettavaksi.

      • Anonyymi00032

        Noiden jäljellä olevan elinajan odote on erittäin lyhyt. Seuraavia tuoreita jo kootaan lähetettäviksi...


    • Anonyymi00034

      Taas niitä imperialisti brittien märkä päiväuni höpötyksiä.
      Niitä "uutisiahan" meille toitotenaan niinkuin natsi-saksassa aikoinaan.

      Uskokoon kuka haluaa.. 😂😂😂😂😂

      • Anonyymi00048

        Noista uutisista löytyy runsaasti venäläisten itse kuvaamia videoita, joten ei tarvitse olla uskon varassa kun näkee omin silmin.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Noista uutisista löytyy runsaasti venäläisten itse kuvaamia videoita, joten ei tarvitse olla uskon varassa kun näkee omin silmin.

        Suurin syy miksi natsi Putin haluaa sulkea Telegrammin, ettei tuollaiset videot leviä.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Suurin syy miksi natsi Putin haluaa sulkea Telegrammin, ettei tuollaiset videot leviä.

        Vaan ne leviävät ja samalla kuin saastaisen sotarikollisen, eli kääpiöputinin & kaikkien tuon saastan hännystelijöiden valta-asema murenee täysin. Jono poistoon on pitkä, mutta onneksi käsittely venäjän täystuhon jälkeen on todella nopea.


    • Anonyymi00035

      Ennustan länsimaisesta hitec-kristallipallostani, kuinka kesä ja loppuvuosi tulee olemaan koko venäjälle kasvavan tuskan ja loputtoman uhrauksen aikaa. Menetykset ja tappiot näkyvät pallossani niin selvinä, eikä mitään häiriösignaalia ole. Venäjän tie on loppuun asti viitoitettu päättymättömään kadotukseen.

    • Anonyymi00039

      Ukraina saa niin halutessaan reaaliaikaista täsmätiedustelutietoa venäjän rautateiden liikenteestä ja junien sijainnista. Sitä tulee paikallisilta myyriltä ja tarvittaessa muualtakin, eli elektronisesti. Iskujen suunnittelu ja toteutus olisi verrattain helppoa.

    • Anonyymi00044

      Kunniakkaan Ukrainan ja koko läntisen vapaan maailman yhteinen tavoite on: - Laitetaan brutaali-, imperialistinen, ja barbaari Venäjä kärsimään oikein todella. Isosti, paljon ja loppuun asti. Mikään vähempi ei näiden tuskaisten vuosien jälkeen tule enää kyseeseen.

    • Anonyymi00045

      Venäjän omaehtoinen tuhoutuminen, on koko maailman etu!

      • Anonyymi00105

        Venäjän johto ei luovuta, koska luovutus tarkoittaa koko johtotroikan tuhoa.

        Venäjällä on käytössään vielä jokunen valttikortti ennen lopullista tuhoa. Ensimmäinen ”kortti” on yleinen liikekannallepano. Siitä on seurauksena mm sodan eskaloituminen, poikkeustila ja sotatalous ja väkisinkin jonkinlainen hyökkäys ja rintama natoa vastaan.

        Toinen ”kortti on ydinaseen käyttö joko Ukrainassa tai pelottelun tapaan ilmakehässä, esim Euroopan päällä tai johonkin pienempään kohteeseen esim Atlannilla tai Tyynellä merellä.

        Kolmas ”kortti” on pandemia., joka saattaa olla myös toisena ja ydinase kolmantena.


    • Anonyymi00049

      Kiina tulee takuuvarmasti ruoppaamaan luhistuvan venäjän maa-alueita kaikkine rikkauksine itselleen. Öljy-Kaasu-Maa-alueet. Kun hetki on sopiva, niin Kiina iskee. Rajusti ja väellä, jos myös voimallakin. Vielä ei ole kuitenkaan otollinen tilaisuus. Odottavat Pekingissä venäjän täyttä ahdinkoa.

      • Anonyymi00054

        Kyllä, jopa isot ja laajalevikkiset kiinalaislehdet ovat alkaneet avoimesti puhua Siperian/Kaukoidän haltuunottamisesta siinä hetkessä kun venäjä romahtaa. Tämä alkoi alkuvuonna.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Kyllä, jopa isot ja laajalevikkiset kiinalaislehdet ovat alkaneet avoimesti puhua Siperian/Kaukoidän haltuunottamisesta siinä hetkessä kun venäjä romahtaa. Tämä alkoi alkuvuonna.

        No niin! Musiikkia siitä paremmasta päästä. Kiina kusee jo nyt putinin ressukkaa öögaan, mutta tuo katkeroitunut neuvostovajakkijäänne ei suuruudenhulluudessaan edes vielä ymmärrä olevansa ns. valtioineen täyden kusennan alla. Tulee tekemään kipeätä, kun koko tilanne realisoituu. Tämä sen parempi, sillä venäjän loppu tulee olemaan niin paljon parempi...meille.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        No niin! Musiikkia siitä paremmasta päästä. Kiina kusee jo nyt putinin ressukkaa öögaan, mutta tuo katkeroitunut neuvostovajakkijäänne ei suuruudenhulluudessaan edes vielä ymmärrä olevansa ns. valtioineen täyden kusennan alla. Tulee tekemään kipeätä, kun koko tilanne realisoituu. Tämä sen parempi, sillä venäjän loppu tulee olemaan niin paljon parempi...meille.

        Venäjä on jo hävinnyt aivan kaiken, - jopa oman olemassaolonsa tulevaisuudessa.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Venäjä on jo hävinnyt aivan kaiken, - jopa oman olemassaolonsa tulevaisuudessa.

        Toivottavasti venäjästä ja sen läpeensä likaisesta historiasta päästään lopullisesti eroon lähitulevaisuudessa. Venäjää ei tarvitse kukaan.


    • Anonyymi00057

      Putinin lähipiirissäkään kaikki eivät enää puhu erikoisoperaatiosta, tai Venäjän sodasta, vaan Putinin sodasta, joka on selvä irtautuminen entisestä. Putin näyttää jäävän yhä enemmän yksin. Ainoastaan Putinin komennossa olevat turvallisuusjoukot ovat arvoitus. Jos siellä alkaa ilmetä pelokkuutta Putinin suosion täydellisestä kadosta, niin on ilmeistä, että siellä aletaan turvata omia asemia, ja katsotaan kuka mahtaa olla voittaja, kun asemia aletaan uudelleen järjestellä.
      Kukaan ei tiedä miten käy Putinille, jos hän menettää valtansa. Pätevätkö Putinin aikanaan saamat syyttämättömyys ja koskemattomuus säännökset, joita hän oli ajamassa.

      • Anonyymi00062

        Lisää tällaista faktaa ja enemmän tuhoja venäjälle Ukrainan asevoimien toimesta. Yhteensovitettuna combona nämä ovat kuin koko globalisaatiolle hyräilty jumalainen hymni. Venäjä katoaa.....


      • Anonyymi00066

        Putinin neuvostoapina tulee hirttää Haagin torilla vähintään kolmeen kertaan ja niin time-lapse toteutuksena, kuin vain ikinä on mahdollista. Mitään epäinhimillistä- saati raakaakaan yksityiskohtaa ei saa jättää näyttämättä.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Putinin neuvostoapina tulee hirttää Haagin torilla vähintään kolmeen kertaan ja niin time-lapse toteutuksena, kuin vain ikinä on mahdollista. Mitään epäinhimillistä- saati raakaakaan yksityiskohtaa ei saa jättää näyttämättä.

        putinia kyllä eniten pännisi kiertue, jonka tähtenä jalkapuussa olisi näytillä Euroopan kaupungeissa.


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00113 kirjoitti:

        putinia kyllä eniten pännisi kiertue, jonka tähtenä jalkapuussa olisi näytillä Euroopan kaupungeissa.

        Maailman toreille jalkapuuhun syljettäväksi!


      • Anonyymi00124
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Maailman toreille jalkapuuhun syljettäväksi!

        Mädäntyneitä kananmunia heitettäväksi saa eurolla tusinan.
        Tarkasti silmien väliin osuva saa ilmaisen bonuspaketin.


    • Anonyymi00063

      Venäjä on kaikessa ylimielisyydessään, nyt umpikujansa lisäksi, suorastaan perkeleellisten tuhovoimien raa'oissa kourissa. Ei tule selviämään. Itse tuo on väläytellyt milloin saatanaa, milloin saatana2 tussareitaan, mutta kusessa ovat.

    • Anonyymi00065

      Sota loppuu sillä, kun venäläiset wanna-be putinistipatriootit soditaan säälittä kylmäksi ja tai pakenemaan kivien koloihin sekoamaan/traumatisoitumaan. Kovaa koulua, katkeria tappioita ja kylmää kuolemaa. Sillä noista selvitään.

    • Anonyymi00069

      Sota ei lopu jos Moskovassa on turvallista . Venäjällä kansa ei tiedä mitä tapahtuu rajoilla ,

      • Anonyymi00074

        Siksi siis lisää nonstop iskuja suoraan Moskovaan. Venäjän kansalle tarvitsee antaa riittävä touchi itse sotaan ja sen tuhoisaan vaikutukseen. Parhaiten tämä käy, kun tavallisia venäläisiä ottaa itse raakaa osumaa kerrostaloissaan, kuten ovat itse ampuneet/lähettäneet ohjuksiaan Ukrainan siviiliväestön murhaamiseen/tuhokseen Ukrainalaisten tavan siviilien brutaaliksi murhaamiseksi ylijäreällä ohjuskalustolla. Nyky mittapuun mukaan, kun vähintään 100 000 venäläistä kuolee kämppiinsä, voidaan jonkinlaiset neuvottelut aloittaa.


    • Anonyymi00075

      Nyt ei todellakaan mitään neuvotteluita. Annetaan Ukrainan iskeä täysillä ja ryssän ottaa avuttomana vastaan.

      • Anonyymi00078

        Kyllä ja näin! Laitetaan venäjä länsimaisella yhteistyöllä, täyteen tuhoon. Sen se on ansainnut.


    • Anonyymi00077

      Mitenkähän kauan Putin katsoo tuota ohjustelua missä on viimein ruvennut kuolemaan siviiljä...ja mikä tulee olemaan venäjän vastaus

      • Anonyymi00082

        Venäjän vastaus tulee olemaan vaisu. Köyhä kerrassaan, kuten se valtio, joka yhä edelleen yrittää pullistella muka jonakin suurvaltana. Kenties kymmeniä Ukrainan siviileitä jälleen kuolee ryssien sotarikosten seurauksena, mutta venäjä häviää silti eniten. Nyt ja tulevaisuudessa.


      • Anonyymi00101

        Venäjän vastaus on sama kuin aina, eli pommittavat raivoisasti pelkkiä siiviilikohteita joka puolella Ukrainaa ja tietenkin Kiovassa.

        Eli tekevät sitä samaa mitä ovat tehneet jo 4 vuotta.


    • Anonyymi00083

      Ihana ja odotettu uutinen 🥰🚀💦🇺🇦👍

    • Anonyymi00085

      Ihmeellistä porvarien luulotteluja.
      Venäjän federaation virallisen tiedonanturoinnin mukaan bkt federaatiossa nousee paljon kovemmalla käyrällä kuin USA:ssa. Tällä kiihtyvällä vaudilla Venäjän bkt ohittää USA:n bkt:een.
      Slava ryssä!

    • Anonyymi00086

      Demokratia lähestyy vääjäämättä Moskovaa.
      Homma ei mennytkään ihan niin, kuin Putin helmikuussa 2022 meinas👌

    • Anonyymi00087

      Sarmatin kaivaminen onkin osoitus epätoivosta. Mutta jos sitä käyttää, on sekin Venäjän tuho.

    • Anonyymi00091

      Suomen tulee valmistautua täysimittaiseen sotilaalliseen mittelöön venäjän kanssa aivan välittömästi. Venäjä yrittää sotilaallista raskasta offensiivista hyökkäystä Suomeen alta 12 kk:n Päälle venäjä tulee, mutta milloin?

      • Anonyymi00099

        Oletko nyt ihan varma että Venäjä haluaa aloittaa täysimittaisen sodan Naton kanssa, vielä Ukrainan lisäksi? Koska sitähän tuo tarkoittaisi.

        Toki venäläiset ovat täysin moraalittomia sotakiimaisia raivohulluja barbaareja, mutta siltikin tuo epäilyttää kun siinä ei ole mitään mistä Venäjä hyötyisi, tulisi vain paljon lisää tuhoa.


    • Anonyymi00092

      Venäjä salaa kuolleiden siviilien määrän drone iskuissa.

      • Anonyymi00093

        Luultavasti. Jos ilmoittavat että kolme siviiliä kuollut, niin luultavasti oikea määrä on kolmekymmentä.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Luultavasti. Jos ilmoittavat että kolme siviiliä kuollut, niin luultavasti oikea määrä on kolmekymmentä.

        Olet asian ytimessä hyvä !


      • Anonyymi00097

        Venäjä salaa aina kaiken, niin kuolleet siviilit kuin kuolleet sotilaat kuin tuhoutuneet iskujen kohteetkin. Eihän mistään niistä saa siellä kertoa totuuksia.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Venäjä salaa aina kaiken, niin kuolleet siviilit kuin kuolleet sotilaat kuin tuhoutuneet iskujen kohteetkin. Eihän mistään niistä saa siellä kertoa totuuksia.

        Venäjä ei kestä totuutta missään asiassa. Heikko valtio ja vielä heikompi pelkuri valtionjohtaja.


    • Anonyymi00094

      Vetoa aletaan kohta lyömään siitä, tuleeko itäiseksi naapuriksi itsenäinen Karjalan tasavalta, jolla on jo lippu valmiina.
      Demokraattinen Karjala olisi valtava edistysaskel kehityksessä siellä. Yhteistyö läntisten EU-maiden kanssa voisi alkaa välittömästi, kun asiat selkiytyvät. Suomikin hyötyisi suuresti kaupasta Karjalan kanssa. Käsittääkseni Viipuri kuuluu Leningradin alueeseen, joten se voitaisiin palauttaa takaisin suomalaiseksi kaupungiksi, jos Venäjä hajoaa laajemmin.

      • Anonyymi00098

        Siperia joka ylivoimaisesti ison osa Venäjää, haluaisi itsenäistyä, Putinille tulisi hätä.


    • Anonyymi00095

      Loistavia uutisia. Pazkaryzzät saavat mitä ansaitsevat. Saavat mitä itse tilasivat kun aloittivat rikollisen hyökkäyksen naapurivaltioon, ne moraalittomat barbaariryzzät.

    • Anonyymi00100

      Jokohan ensi yönä tulee kosto kiovaan.

      • Anonyymi00102

        Ukraina laukaisi 1000 droonia ja Venäjä torjui oman ilmoituksensa mukaa 550 dronia.
        Eli 450 pääsi kohteisiinsa.


    • Anonyymi00103

      Ja samaan aikaan YLEN toimittelija puhuu Ukrainan "kostoiskuista". Ei vaan nyt vihdoinkin voivat puolustautua jotenkin. Kyllä se on Venäjä joka kostaa.

    • Anonyymi00104

      Moskovassa jytää, kun ukrot lennättää pommia ryssien niskaan. Grande Bueno!!

      Lisää bum bum Moskovaan.

    • Anonyymi00106

      Koska Venäjä ei halua lopettaa sotaa, niin kärsiköön nyt. Toivottavasti kaksi suurinta kaupunkia saa sen verran osumaa, että tuntevat mitä sota on. Ukrainalaiset siviilit ovat kokeneet sodan kauhuja jo vuosia.
      Edelleenkin Putin voisi lopettaa sodan vaikka heti, halutesaaan.

    • Anonyymi00107

      Suomalaiset putinmieliset vain matkustelevat Karjalaan, ja Viipuriin, mettei uskalla/halua laittaa kuvia öljysataman tuhoista, ja kertoa sodanvastaisista mielipiteistä, koska se sotii omaa poliittista näkökantaa vastaan.

    • Anonyymi00110

      Venäjä ei kykene enää suojaamaan edes Moskovaa, sota on tullut kaikkien venäläisten lähelle ja arkeen ja rintamalinjat ovat siellä, mihin droonit kantavat. Kehityskulku voi näkyä merkittävästi sodassa.

      • Anonyymi00112

        Pelkkä julistus että jos yksikin isku viellä ukrainalta tulee niin venäjä vastaa ydinaseella suojais tehokkaasti Moskovaa.

        Alussa uhosivat kokoajan ydinaseilla. Ja nyt kun niitä oikeasti pitäs jopa käyttää niin ....ei mitään.


    • Anonyymi00114

      Zelenskyn pitää saada kaikki huomio pois korruptiotutkinnasta. Tutkinta on jo edennyt niin pitkälle, että Zelenskyn vaimon sanotaan olevan jo pidätetty tai pidätys tapahtuu aivan lähipäivinä. Moskovaan tapahtunut hyökkäys on vain Zelenskyn epätoivoinen vedätys siirtää tulevaa kotoista katastrofia.
      Moskova ivain seuraa tällä hetkellä ja katsoo, miten tuo dronehyökkäys etenee. Samoin tuleva vastahyökkäys tulee olemaan niin raju, että kaikki toiminta tulee pysähtymään hetkeksi.
      Siitä seuraa, että erikoisoperaatio päättyy ja Venäjä aloittaa täysimittaisen sodan Ukrainaa vastaan. Eikävätkä ne tahot, jotka ovat käyttäneet Ukrainaa proxina, jää sotatoimien ulkopuolelle. Oreshnik-ohjukset eivät tarvitse ydinkärkiä, jotta niiden tuhovoima vastaa ydinräjähdystä.
      Stevenage sekä Bolton Englannissa ja Saksassa Unterlüss ja Düsseldorf ovat taatusti Venäjän vastaiskujen kohteita. Rankan vastaavia unohtamatta, kun täysimittainen sotatila alkaa.
      Venäjällä on jo aseissa yli 1,2 miljoonaa sotilasta. Pelkkiä droneja se on valmistanut päivässä 1000 kpl. Kun kulutus on ollut 250 dronea päivässä, niin se pystyy lähettämääm EU:n taivaalle tuon 750 dronea päivässä usean kuukauden ajan.
      Montako torjuntaohjusta EU on saanut valmistettua varastoihinsa Ukrainan sodan aikana? Kallaksen ja Mertzin mukaan ei oikeastaan yhtään mitään.

      • Anonyymi00118

        Tiltulla alkoi työvuoro, ja hetihän sieltä potaskaa, tuutin täydeltä.
        Sotarinta pysyttelee lähes paikallaan, mitä nyt Ukraina pieniä alueita on ottanut takaisin. Tärkeintä on kuitenkin hyökkäjän taistelutahdon lähes täydellinen lopahtaminen. Droonit ovat niittäneet miestä, kuin kauraa, ja ukkoja ei saada hyökkäämään, kuin pakottamalla, ja selkään ampunalla, jos kieltäytyy.
        Savijaloilla seisova jättiläinen alkaa olla kypsä poimittavaksi, josta se ei enää toivu. Sen jälkeen sodan johto saa selitellä Putinille, ja Putin joutuu muutaman miljoonan kansalaisen syvän vihan syleilyyn.


      • Anonyymi00136

        Igor iki-ihana Pietarista jälleen vauhdissa 🥰🥰🥰💋


    • Anonyymi00117

      Tälläkin viikolla venäjä tulee saamaan Ukrainalaista droonisadetta niskaansa.

    • Anonyymi00119

      Ukraina suorittaa venäjäisen kansan kansanmurhaa hyökkäämällä siviilikohteisiin Moskovassa. Tämä venäläisten siviilien murhaaminen on uutta Ukrainassa tapahtuvassa sotilaallisessa erikoisoperaatiossa, joka pres. Vladimir V. Putinin mukaan etenee aikataulun mukaan kirurgisen tarkasti siviiliuhreja välttäen.,

      Suomalaisten vasemmistolaisten rauhanpuolustajien olisi korkea aika aktivoitua vaatimaan Zelenskyitä Moskovaaan kansantuomioistuimeen vastaamaan rikoksista ihmisyyttä vastaan sekä sotarikoksista määräämisestä ampua ja pommittaa venäläisiä sotilaita Ukrainassa.

      • Anonyymi00128

        Ihanko oikeasti SS politrukki Igor? Natsi Putin tappanut yli 15000 siviiliä Ukrainassa ja sinä itket muutamasta henkilöstä? Putin on sotarikollinen ja murhaaja josta pidätysmääräys. Putinhan sinne Ukrainaan hyökkäsi alunperin, Igorilla valikoiva muisti.


      • Anonyymi00164

        Sergei 🥰🥰🥰💋


    • Anonyymi00121

      Ukrainan drooni - ja ohjus hyökkäykset Moskovaan ovat sotarikoksia, kun ottaa huomioon ,että venäjän sankarillinen armeija samaan aikaan yrittää vapauttaa Ukrainan kansaa natsismin ikeestä !

      • Anonyymi00129

        Teidän tarvitsee hoidella natsi Putin, johan vähenee fasismi Venäjällä.


    • Anonyymi00122

      Mikä on tämän Moskovan hyökkäyksen sotilaallinen merkitys ja lopputulos? Onko neljä kuollutta siviiliä mahtava sotilaallinen menestys? Huomatkaa, että luvusta puuttuvat Ukrainan lähes aina ilmoittamat 1-3 lasta tai naista.
      Zelensky joutui USA:n painostuksesta luopumaan Voitonpäivä Paraatin iskusta ja tämä oli hänen katkera isku jälkikäteen Moskovaan. Mitään muuta tällä ei saavutettu kuin hetkellinen lentoliikenteen pysäytys. Siviilielämä jatkui Moskovassa, kuin mitään ei olisi edes tapahtunut. Toisin kuin Venäjän iskuissa Ukrainaan. Siellä vesijohdot jäätyivät talvella ja ruoka jouduttiin valmistamaan nuotioilla.
      Natoneidit tietysti hurraavat helmat liehuen, että Ukraina on jo voittanut sodan ja Venäjä kaatumassa. No, uskossa on joidenkin mielestä hyvä elää, mutta putoaminen todellisuuteen on karmivaa, kun se herättää haaveilijan.

      • Anonyymi00127

        Mites kävi kolmen päivän erikoisoperaation kanssa?


      • Anonyymi00134
        Anonyymi00127 kirjoitti:

        Mites kävi kolmen päivän erikoisoperaation kanssa?

        Joo Kurskista tuli hyökkääjänatsit takaisin tuhoisin tuloksin - eikä toista kertaa yritä ennää :se on saletti.


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00127 kirjoitti:

        Mites kävi kolmen päivän erikoisoperaation kanssa?

        Aika surkeasti.


    • Anonyymi00123

      Uuden tyyppinen ohjus testilennolla Dnipron kaupunkiin. Vain 4 taistelukärkeä?
      https://www.youtube.com/watch?v=gB0varG2JvI
      Kohdassa 4:46 eteenpäin.
      Kohteena maan rautatiet ja energiainfra. Tarkoitus on tuhota armeijan siirtokyky ja huolto. Alkaako Venäjän kesäoperaatio piakkoin.

    • Anonyymi00125
      • Anonyymi00130

        Samaahan ryzzä tehnyt koko ajan, luvataan töitä ja perillä totuus paljastuu. Rintama kutsuu.


      • Anonyymi00154

        TÄSSÄ MUUTA KUIN PIIKKIOTTAJIEN USKON TARINOITA JOITA LEHDET TULVII:

        https://www.youtube.com//watch?v´=cTkdZkApGWg


        Hah..hah...aaa! Täyttä paskaa kun lukee osion kommentit -asia on TÄYSIN SELVÄ- Ryssän Propagandaa-

        VIKTOR TAAS ASIALLA-EIKÖ TUO ÄÄLIÖ YMMÄRRÄ LOPETTAA KUKAAN USKO SATUJA-Mitä postailet- jatkat...ja jatkat TULOS AINA % Et vieläkään ymmärrä...Buhhaaa!!!


    • Anonyymi00126

      Noin 1 050 droonia ja FP-5 Flamingoja sekä Neptune-MD ohjuksia sataa Moskovan seudulle. Venäjän ilmatorjuntaa kulutetaan ja pian maa on ilman ilmasuojaa.

      • Anonyymi00131

        Venäjältä Ukrainaan toissaviikolla 1500 droonin laumana....näitä ei roskalehdet vaan julkaise koskaan.


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Venäjältä Ukrainaan toissaviikolla 1500 droonin laumana....näitä ei roskalehdet vaan julkaise koskaan.

        Ei ole myöskään mahdollista, etteivätkö venäläiset olisi saaneet lainkaan tietoa omien sotilaidensa suorittamista siviileiden teloituksista, naisten ja lasten raiskauksista, omaisuuden ryöväyksistä ja paikkojen kirjaimellisesta paskomisesta. Ja silti suuri osa venäläisistä kieltäytyy yhä uskomasta näitä tietoja, vaan he luottavat mieluummin z-operaation oikeutukseen.


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Venäjältä Ukrainaan toissaviikolla 1500 droonin laumana....näitä ei roskalehdet vaan julkaise koskaan.

        Minkä takia teillä Igor on pääsy nettiin estetty? Osaatko sanoa?


    • Anonyymi00132

      Kyllä olen lukenut, ehkä kaikki lehdet eivät ole roskalehtiä.

    • Anonyymi00133

      Venäjä peittelee kalustoaan suojaverkoilla jo 7 400 km päässä rintamalta, alkaa tutina lisääntyä muillakin kun vain natsi Putinilla.

    • Anonyymi00135

      Kuulin sellaista, aikaisempi Koiviston öljysataman palo SS politrukki Igorin syytä, ei Ukrainan. Igorin kevätkulotus lähti käsistä. Onkohan Venäjän Gestapo eli FSB koputtanut jo ovelle.

    • Anonyymi00138

      Ukraina paljasti Moskovan-iskunsa aseet: näitä drooneja se käyttää Venäjää vastaan.

    • Anonyymi00139

      Maan asevoimat ilmoitti, että se teki viikonlopun laajat iskunsa Moskovaan ja muualle Venäjälle muun muassa droonityypeillä Fire Point FP-1, Bars RS-1 ja Bars-SM Gladiator.

    • Anonyymi00141

      Nato-lähteet: Venäjän asevoimat yrittää ohjata lennokkeja kohti Suomea ja Baltiaa
      Venäjän asevoimat käyttää Nato-lähteiden mukaan tekoälypohjaisia ja elektronisia järjestelmiä, joilla se yrittää ohjata lennokkeja Suomen, Viron ja Latvian eli Naton ilmatilaan.

      • Anonyymi00149

        Sepä mukavaa.


    • Anonyymi00142

      Liekö totta edes toinenpuoli🫣?
      Nyky "uutiset"on pelkkää oletusta,kuvitelmaa,ja kirjoittajan omia mielikuvia.

    • Anonyymi00147

      Ootteko niitä herkkäuskosia, jotka luuli sodan loppuvan parissa viikossa,kun median " supererikoisasiantuntijat" niin teille sepitti🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi00148

      Evakuoitukaa. Evakuointi. Jo etukäteen.

    • Anonyymi00150

      Venäjä on kyllä mahtava maa, laittaa jälleen kerran natsit kuriin, kiitos siitä.

      • Anonyymi00157

        Venäjä on kyllä mahtava maa, laittaa jälleen kerran natsit kuriin, kiitos siitä.

        SHOKKI! Sota ja pelko ovat murtaneet Putinin! Nämä kohtaukset räjähtivät netissä! Hallinto romahtaa nopeasti!

        https://www.youtube.com/watch?v=mczbtp4lVqE

        Ukraina nöyryytti Venäjää NIIN PAHASTI, että sitä on vaikea katsoa

        https://www.youtube.com/watch?v=Hlwpc0w6kPo

        Ukraina VAPAUTTAA VALTAVIA alueita... Putinin 1 100 km rintamalinja ROMAHTI juuri

        https://www.youtube.com/watch?v=_VWqB63gJx0

        JÄRKYTTÄVÄT LUVUT! 1 000+ TAPPIOTA PÄIVÄSSÄ — VOIKO VENÄJÄ EDES TOIPUA?

        https://www.youtube.com/watch?v=TWjKRetjJvk

        Niin siis mikä on -TOTUUS-

        (Venäjä on kyllä mahtava maa, laittaa jälleen kerran natsit kuriin, kiitos siitä.) Hah..hah...hah...aa..xa..xa..xa..xaa...


      • Anonyymi00158
        Anonyymi00157 kirjoitti:

        Venäjä on kyllä mahtava maa, laittaa jälleen kerran natsit kuriin, kiitos siitä.

        SHOKKI! Sota ja pelko ovat murtaneet Putinin! Nämä kohtaukset räjähtivät netissä! Hallinto romahtaa nopeasti!

        https://www.youtube.com/watch?v=mczbtp4lVqE

        Ukraina nöyryytti Venäjää NIIN PAHASTI, että sitä on vaikea katsoa

        https://www.youtube.com/watch?v=Hlwpc0w6kPo

        Ukraina VAPAUTTAA VALTAVIA alueita... Putinin 1 100 km rintamalinja ROMAHTI juuri

        https://www.youtube.com/watch?v=_VWqB63gJx0

        JÄRKYTTÄVÄT LUVUT! 1 000 TAPPIOTA PÄIVÄSSÄ — VOIKO VENÄJÄ EDES TOIPUA?

        https://www.youtube.com/watch?v=TWjKRetjJvk

        Niin siis mikä on -TOTUUS-

        (Venäjä on kyllä mahtava maa, laittaa jälleen kerran natsit kuriin, kiitos siitä.) Hah..hah...hah...aa..xa..xa..xa..xaa...

        Heh, rosakjuttuja levittelet, ukraina saa pataan niin että tukka lähtee. Et kai sinä oikeasti luule että ukraina jotenkin voittasi sodan? Ei, se on hävinnyt heti alussa.


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00158 kirjoitti:

        Heh, rosakjuttuja levittelet, ukraina saa pataan niin että tukka lähtee. Et kai sinä oikeasti luule että ukraina jotenkin voittasi sodan? Ei, se on hävinnyt heti alussa.

        Nikita Moskovasta🥰🥰🥰💋


    • Anonyymi00151

      Käppänä putin ei uskalla enää bunkkeristaan poistua kusellekaan. Voihan tosin olla että.sillä bunkkerin nurkassa ukrainasta varastettu vessanpönttö.

    • Anonyymi00152

      Kääpiö Putinin mukaan, sota piti olla ohi 3 päivässä, miten kävikään?

      • Anonyymi00160

        Venäjä on kyllä mahtava maa, laittaa jälleen kerran natsit kuriin, kiitos siitä.

        EIKÖ EDES HÄVETÄ -


      • Anonyymi00163
        Anonyymi00160 kirjoitti:

        Venäjä on kyllä mahtava maa, laittaa jälleen kerran natsit kuriin, kiitos siitä.

        EIKÖ EDES HÄVETÄ -

        Kannattaa aloittaa Kremlin natseista niin hyvä tulee😂😂


      • Anonyymi00166

        Normaalin älykkyys osamäärän Ihminen ei edes kirjoittelisi tällä palstalla valheita mille ei ole edes mitään perusteita-

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Heikkolahjaisuus

        Aivan sama kuin murros ikäisen teinin sekoilua se kuuluu kehitykseen mutta heikkolahjaisille postaajille on syntynyt vamma jostain muusta seikasta...kuten tällä palstalla nähty epätoivoiset täysin päättömät kirjoitukset yleensä lyhyitä kuten sairaasta päästä voi enempää vaatia-

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vajaamielisyys


    • Anonyymi00156

      Ei muuta kun seuraavaa iskua odoteltaessa, loppuu pian torjuntaohjukset Venäjältä, sitten väylä iskeä on auki.

    • Anonyymi00168

      Ukraina iski hurjalla voimalla – Näin Venäjän tv:ssä uutisoitiin

    • Anonyymi00169

      Yhdellä Venäjän pääkanavista, Pervyi Kanalilla, kerrotaan aamuisin kello 10 päivän pääuutisista. Juontaja ei kuitenkaan sisällyttänyt Ukrainan massiivista hyökkäystä päivän neljään pääteemaan. Asia otettiin puheeksi vasta, kun lähetystä oli kulunut puolitoista minuuttia. Sensuuri toimii natsi Venäjällä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe