Kysymys on ajankohtainen Suomen euroviisukappaleesta. Australian pussipedot ovat pieniä vipeltäjiä, jotka parittelevat viikkoja kestävissä orgioissa. Urokset saavat sisäisiä verenvuotoja ja jalat menevät kuolioon. Lopulta pussipedon immuunijärjestelmä pettää ja otus tuupertuu tantereelle kaikkensa antaneena.
HS: Australiassa on eläin, joka kuolee kiimaan – pussipedon elimistö pettää hurjassa parittelussa
https://www.hs.fi/tiede/art-2000012002860.html
Toinen esimerkki ovat kyttyrälohet, joiden ulkomuoto muuttuu hormonien vaikutuksesta ja ne kuluttavat itsensä loppuun noustessaan kutemaan. Kutemisen jälkeen ne kuolevat ja päätyvät lannoitteeksi jokien varsille. Juuri tuosta syystä Pohjois-Amerikan luoteisosissa on niin rikkaita ekosysteemejä, että se elätti suuria alkuperäiskansojen ryhmiä, jotka saattoivat pysähtyä paikoilleen ja perustaa monimutkaisia yhteisöjä, joissa oli jopa jumalia, vaikka he elivät kivikautta.
Miten muuten tämä liittyy teismiin? Monet teistiset miehet parittelevat niin kiivaasti, että parittelun kohteena olevat tikapuut menevät rikki, naiset kuolevat toistuviin synnytyksiin ja raiskatut lapset menevät henkisesti rikki. Mitä mieltä sinä olet? Onko järkevää paritella kuolemaan asti vai pitäisikö hillitä hieman?
Voiko kiimaan kuolla?
7
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Humanist_atheist tulee taas äänessä uuden aiheen parissa vaihteeksi.
- Anonyymi00003
Kiitos älykkäästä kommentistasi. Jumalasi on ylpeä sinusta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos älykkäästä kommentistasi. Jumalasi on ylpeä sinusta.
Miksi et kirjoita nikillä?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi et kirjoita nikillä?
Minä kirjoitan näppäimistöllä. Minä ihme on nikki? En ole koskaan kuullutkaan moisesta tekstinsyöttövälineestä.
- Anonyymi00006
"Onko järkevää paritella kuolemaan asti vai pitäisikö hillitä hieman?"
Masturbointi pitää ottaa päivittäiseksi puuhaksi helpottamaan tikapuiden tilannetta. Purkki liukuvoidetta siihen sitten kaveriksi. - Anonyymi00007
mitäs mustalla leskellä muuta ?
- Anonyymi00008
ai että 20-30 poikasta ja vain 4 nisää ja loput kuolee , ristiriita tulee tästä , tulevat sukukypsiksi 2vuotiaina ja elävät 7-8 vuotta , eli onko vain vanhoja mummoja hengissä 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741420Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv46612Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564