Ei nappaa yhtään nämä lämpimät säät.
Tulispa jo talvi
18
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Matkusta Grönlantiin kesän ajaksi sillä pääset pahimmista helteistä eroon😆
- Anonyymi00007
Katsoin ensin karttapallosta, että siellä on pirkule varmasti koko ajan päivä, mutta sitten tarkemmin tutkimalla näyttäisi eteläkärki olla samalla tasolla Suomen eteläbvetelän kanssa ja ilmeisesti eniten kyliä on Grönlannissakin etelän puolella.
Hauska sana tuo polarisirkkeli.
https://c8.alamy.com/comp/D88FAE/map-arctic-circle-1895-D88FAE.jpg
- Anonyymi00002
Sama mulla. Vihaan hellettä 😡. Kämppä on kun sauna jo aamusta.
- Anonyymi00003
Koita kestää, enää noin 4 kuukautta ja alkaa siedettävät kelit.
- Anonyymi00004
Ekat syyssateet kun tulee, se on paratiisi. Nytkin naama ihan tulikuuma.
- Anonyymi00005
Hanki ilmalämpöpumppu viilennykseen.
- Anonyymi00006
Ei saa asentaa. Taloyhtiö kieltää. Lisäksi vuotoriski. Tämä tapahtui kerran Ranskassa. Hirvee tiputtelu ja kokolattiamatto pilalla hotellissa.
- Anonyymi00008
Älyttömiä 27 asteen lämpötiloja lupaa jo tälle viikolle. Varmaan menee kesäkuussa 40 astetta rikki.
- Anonyymi00017
No ei mene,paitsi jos mittaavat lentokentältä
- Anonyymi00009
Aivan karmeaksi on ilmasto muuttunut.
- Anonyymi00010
On kyllä tuskallista tämä. Jäädytetyjen pullojen kanssa olen peiton alla.
- Anonyymi00011
Alkaa nämä helteet jo risomaan. Pakkaskelejä toivon.
- Anonyymi00012
No kyl siin on oikeen mäntti. Eiks kärsä jäätyny talvella?
- Anonyymi00013
Kyllä nää helteet alkaa jo piisaamaan. Käristyskupolia nähty nyt riittämiin. Jaksaa ensi talven muistella hellettä ja aurinkoa...
- Anonyymi00014
Pääsispä jo hiihtämään ja luistelemaan luonnonjäille...
- Anonyymi00015
On kyllä yhtä kärsimystä. Niin kuin olisi koko ajan saunassa, josta ei pääse jäähylle.
- Anonyymi00016
Tulispa pian taas talvi.Paljon mukavampaa kun on viileää
- Anonyymi00018UUSI
Tuskallinen juhannus taas tiedossa, ja päiväkin alkaa pitenemään vasta ylihuomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351569
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!511488Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681113Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r951022- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51848Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85800Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676