Onko MesiZoon parkista laskettu autot tämän viikonlopun aikana?
Montako oli?
8
400
Vastaukset
- Anonyymi00001
4 autoa
- Anonyymi00002
Nyt se Mesi Zoon kesäkausi vasta alkaa. Kävijämäärät ja päivä- tai viikonloppukohtaiset käynnit riippuvat paljon säätilasta. Sateella voi olla huonompi tilanne, nyt ainakin on kaunis viikonloppu ja ensi viikolla jopa kesäisiä lämpötiloja. Toisaalta koulut eivät ole vielä päättyneet ja perheillä ei ole lomaa. Kovilla helteillä sinne ei jakseta yleensä mennä, ihmiset ovat mieluummin uimarannoilla. Nähtäväksi jää, mutta kovasti nuo nykyiset omistaja yrittävät. Tekevät itse töitä, Kristiinakin kertoi olevansa välillä keittiössä töissä ja vessoja siivoamassa. Tästä iso kiitos heille, että tekevät ihan käytännön töitä eivätkä vain johda kaukaa - toisin kuin silloin, kun kaupungin virka- ja luottamushenkilöt olivat mukana. Yritystä ja tahtoa ei nykyisiltä yrittäjiltä puutu, toivotaan parasta.
- Anonyymi00009
Onni on aina toisaalla, mutta sinne pääsee taksilla.
Ähtärin matkailuonni on aina ihan tulossa ihan tuossa tuokiossa, mutta se ei tule koskaan, koska se on pelkkä kangastus.
- Anonyymi00004
Sivonen remmissä. Kyllä nyt onnistuu.
- Anonyymi00010
Aprillipäivä meni
- Anonyymi00006
Oli edullinen kahvi .1.50€😋☕☕
- Anonyymi00007
Bensiini on kallista.
Väki ei liiku. - Anonyymi00008
Sivonen on huippu, oikea idea nikkari, hänen taidot nähtiin kunnan omistaessa zoon , ne oli loistavia oivalluksia esim. harva yhtiö pystyy tekemään tappiota yhtä paljon kuin liikevaihto se on mykistävä saavutus. Johde on myös osakkaana uudessa yhtiössä siinä vasta lahjakkuus vertaansa vailla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181