Naisille muistutuksena
Esto on oikea ratkaisu ahdistaville henkilöille
18
305
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nut on provoilijilla tekemisen puute selkeästi.
- Anonyymi00013
Miten niin, kerrotko mikä avauksessa askarruttaa pientä mieltäsi? Sivusta naiselta
- Anonyymi00002
Minkälainen on ahdistava henkilö? 😅
Eikö silloin ole helpompi sanoa että tunteita ei ole eikä tule- Anonyymi00010
On niitä joille ei se sanominenkaan mene perille.
- Anonyymi00003
Pakko uskoa ...
- Anonyymi00004
Kyllä Ap on ihan itse velvollinen kertomaan selkeästi, että ei ikinä kiitos. Älä usko täällä
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä Ap on ihan itse velvollinen kertomaan selkeästi, että ei ikinä kiitos. Älä usko täällä
Mitähän sviidun sviiddua minä just luin😬
- Anonyymi00005
Tietenkin estän somessa kaikki sellaiset, jotka lähettelee dick picjä tai ahdistavia viestejä. Palstan anonyymiviestien takia en ketään ala estelemään.
- Anonyymi00016
Mutta palstan takia ei aleta ketään estelemään- kuinka realistiselta guben uffailu vaikuttaa arvon lukija?
- Anonyymi00006
Ei se enää ahdistele. Ei muuta kuin moikattiin nopeasti. Olisi ehkä halunnut jutella, mutta en ollut ns.vastaanottavainen. Ei ole onneksi lähetellyt viestejä tms.
- Anonyymi00007
Kyllä mä estän. Mut eipä se mitään estä on valetilejä jne.
- Anonyymi00017
Joo en oo itsekään ottanut nääs ollenkaan huomioon, että sellaisia tylyt luvut tms saaneita päivystäjiä voi olla
- Anonyymi00008
Tämä on hyvä vinkki. Sitten voitaisiin oikeasti keskittyä meihin, eikä olisi menneisyyden varjot koko ajan läsnä.
- Anonyymi00009
Totta, koskee myös naisia.
- Anonyymi00012
Tekeekö naisetkin feikkiprofiileja miehistä? Tai pyörii exän nurkilla kaiket päivät.
Joo kyllä noita miesten aiheuttamia ikävyyksiä riittää ja pahimmat päätyy uutisotsikoihin niiden pahimpien rikosten merkeissä.
- Anonyymi00011
No voi kiitos palstaäijän provoista aiheeseen liittyen innostunut neuvoskelija- oon monesti kokeillut somessa mm ja. TT
- Anonyymi00018
Ei tarvi muistuttaa. 😂 Pistän blokit useammalle miehelle päivässä Instassa.
- Anonyymi00019
Hyvä! Niin pitää tehdä ärsyttäville narsisteille jotka ahdistelevat toisia instassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181