Kun ei huomioida niittä viittä edellä olevaa.
Kaikki kun on lopulta suhteellista.
Suomi voitti Euroviisut!
29
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kauhea meteli yhdestä musiikkitapahtumasta. Aivan ylikorostettu.
- Anonyymi00002
Olen niin oikeassa kuin voi olla! Eikä se hehkutus ota loppuakseen. Kuin ois jotain erikoisen suurta Suomen Liekinheitin kappaleessa ollut. Jo finaaliin karsinnoissa pisti korvaan juontaja sanoi yleisö villiintyi liekinheittimestä. Mikä maa mikä valuutta, missä olen? Ei minun mielestä. Samalla tapaan ne möykkää joka kappaleen jälkeen. Tavanomaista mölinää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen niin oikeassa kuin voi olla! Eikä se hehkutus ota loppuakseen. Kuin ois jotain erikoisen suurta Suomen Liekinheitin kappaleessa ollut. Jo finaaliin karsinnoissa pisti korvaan juontaja sanoi yleisö villiintyi liekinheittimestä. Mikä maa mikä valuutta, missä olen? Ei minun mielestä. Samalla tapaan ne möykkää joka kappaleen jälkeen. Tavanomaista mölinää.
Ainakin enemmän hyvää kuin hihhuleiden kannattamassa massamurhaaja Israelin kappaleessa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakin enemmän hyvää kuin hihhuleiden kannattamassa massamurhaaja Israelin kappaleessa.
Ruotsalaiset oli junttimaisen antisemitistejä kun äänestivät kiroilevia suomen edustajia.
Se on todella hyvä asia, että suomalaiset antoi Israelille täydet 12 pistettä.
Israelin kappaleessa kerrotaan siitä miten eurooppa pettää Israelin ja kannattaa mieluimmin hamasia. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ruotsalaiset oli junttimaisen antisemitistejä kun äänestivät kiroilevia suomen edustajia.
Se on todella hyvä asia, että suomalaiset antoi Israelille täydet 12 pistettä.
Israelin kappaleessa kerrotaan siitä miten eurooppa pettää Israelin ja kannattaa mieluimmin hamasia.Eivätlö semitistit kiroile? Mitä he sanovat vitutuksen yllättäessä?
- Anonyymi00003
Ihmettelen katsojamäärää. Useimmat esiintyjät herättävät myötähäpeää mutta ihmiset ovat silti innoissaan.
Mihinkä ihmiskunta on menossa? Täyttä .kuraa. - Anonyymi00005
Äänestäminen pitää muuttaa sellaiseksi, ettei yksi voi trollata tuhansia ääniä. Esimerkiksi pankkitunnuksilla vahva tunnistautuminen.
- Anonyymi00017UUSI
10 nen ääntä yhdestä liittymästä. Kymmenen ääntä per liittymä saadaan iso joukko Liekinheitin kappaleelle + naapuri Ruotsi Viro suomea jotain osaavat.
- Anonyymi00006
viherkommarin utopiassa
- Anonyymi00009
Eipä persut voi edes viisuja katsoa, koska ne on julkisten yleisradioiden tuottama show, ja monet esiintyjistäkin on pride-friikkejä.
Mutta siitä huolimatta persuja korpeaa, kun Israel hävisi. Tuota pakkomiellettä en ymmärrä.
- Anonyymi00007
Kyykky-Lindalla oli lentolippu Helsinkin.
Olisi tullut viisuvoittajana juhlittavaksi.
Eipä vaan veisukisassa tullut edes mitalisijaa.
Vetäytyy Tukholmaan itkemään tappiota.- Anonyymi00023UUSI
Hän oli pitkään poissa perheensä luota joten toki meni heidän luokseen. Hän on kesällä festareilla esiintymässä Suomessa.
- Anonyymi00010
On se niin väärin, niin väärin, että paras kappale ei voittanut. Jatkakaamme elämää siinä vakaumuksessa, että Suomen kappale oli paras. Se auttaa jaksamaan.
- Anonyymi00011UUSI
mutta mitä tähän sanoo Suomen entinen pääministeri Sanna Marin joka Suomen ikuiseen velkaan vei?
- Anonyymi00022UUSI
Suomessa on ollut vuodesta 2003 lähtien porvarienemmistöisiä hallituksia ja eduskuntia jotka ovat koko ajan ottaneet lisää velkaa valtiolle ja samaan aikaan antaneet suurimmat verohelpotukset suurituloisille ja etenkin suurten pääomatulojen saajille. Kokoomus Orpon porvarihallitus on jo nyt ottanut enemmän velkaa kuin Marinon hallitus joten turha porvarien elvistellä.
- Anonyymi00012UUSI
Mutta Suomella oli sentään paras ralli.
- Anonyymi00013UUSI
On hyvä muistaa, että Suomelle masinoitiin ääniä poliittisin ja maantieteellisin perustein. Monelle muullekin maalle masinoitiin ääniä.
Euroviisuissa on aina ennenkin masinoitu ääniä maantieteellisin ja poliittisin perustein. Siinä ei ole mitään uutta.
Tällä kerralla ääniä masinoitiin Bulgarialle kaikkein eniten.
Ensi vuonna sitten jollekin toiselle. - Anonyymi00016UUSI
On mitä jauhaa viikkokaupalla
- Anonyymi00018UUSI
Ilmassa oli on? vuoden 1939 hurmion nostetta. Esimerkkinä aikaisemmat pääministerimme ei ole koskaan ottanut tiedoitusvälineille asti kantaa varsinkaan omasta viisu kappaleesta ja vielä varmana voittajana hekuttanut. Per**na, ei he**tti
- Anonyymi00021UUSI
Linda ja Pete yrittivät parhaansa.
- Anonyymi00024UUSI
Politiikka sotkettiin laulukilpailuun ja tulos on tämä. Vanhat sosialistiset EU-rahoja nostavat maat äänestivät toisiaan. Maksajat jätettiin mopen osille.
- Anonyymi00025UUSI
Hyvä kun oli ja meni, en edes huomannut, mistä voisi kuunnella suomi biisin?
Miksi suuri kohu ei osunut minuun?- Anonyymi00026UUSI
Yle areenasta.
- Anonyymi00028UUSI
Sukulaisneinen 81 v. kuunteli Pete Perkkosen laulua. Hän sanoi että ei saa selvää yhden ainoastakaan sanasta, mitä Parkkonen siinä mutisee ja laulaa. Edes Liekinheitin ei sanana lopulta selvinnyt.
Bulgarian selkeä Bangaranga on paljon helpommin kuultavaa ja muistettavaa sanomaa vanhemmallekin ikäluokalle. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sukulaisneinen 81 v. kuunteli Pete Perkkosen laulua. Hän sanoi että ei saa selvää yhden ainoastakaan sanasta, mitä Parkkonen siinä mutisee ja laulaa. Edes Liekinheitin ei sanana lopulta selvinnyt.
Bulgarian selkeä Bangaranga on paljon helpommin kuultavaa ja muistettavaa sanomaa vanhemmallekin ikäluokalle.Suomi on mutisijoitten kansakunta. Uusissakaan elokuvissa ei saa mutisijoiden roolisanoista selvää.
- Anonyymi00027UUSI
Neuvostoliitto-Venäjä hakkasi ja päihitti Ukrainan parissa viikossa.
Me suomalaiset puolestaan päihitimme kaikki muut Euroopan maat, ja voitimme ylivoimaiseen tapaamme taaskin Euroviisut.
Hyvä Suomi, täältä pesee. - Anonyymi00029UUSI
Iltalehden hömppätoimittajat säälittävästi yrittävät "paikata" omaa kauheaa, pieleen mennyttä ennakkohypetystään siten että kertovat kuinka BBC ihaili Lordin ja Erikan esiintymistä viisuissa! Ikäänkuin sillä olisi mitään tekemistä itse kilpailun kanssa,
- Anonyymi00032UUSI
Suomen suurlähetystö Bernissä on samaa mieltä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000012015700.html
Suomen Bernin-suurlähetystö julkaisi Facebook-tilillään kuvan, jossa Suomen viisuedustajat Linda Lampenius ja Pete Parkkonen tuulettavat riemukkaasti. Kuvaan oli kirjoitettu ”Finland is the winner!” (”Suomi on voittaja”).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937