Sastamalaan 9 lapseni kanssa .Minkälaista porukkaa asuu ?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Köyhiä heinähattuja jotka ei osaa ajaa liikenneympyrässä. Lisäks paljon hulluja.
- Anonyymi00002
Työssä käyviä kuten toivottavasti sinäkin
- Anonyymi00003
"työssä___________käyviä"
Työssä muka käydään, mutta kirjoittaa ei osata.
- Anonyymi00004
OLETKO SINÄ ASUNUT SASTAMALASSA ELI VANHASSA VAMMALASSA JO KAUANKIN?? EHKÄ MYÖS VIIHDYT!! NAUTITKO OLOSTASI?? JAA KOKEMUKSESI SASTAMALAN ASUTUKSESTASI NIIN AUTAT KYSYJÄÄ JA SEURAAJIA. KIITOS!!
- Anonyymi00005
> Sastamalaan 9 lapseni kanssa .Minkälaista porukkaa asuu ?
Täällä on aika paljon samanlaista 8...12 lasta omistavaa perhettä. Tulette tykkäämään Sastamalassa olosta varmasti. Lapsenne pääsevät parin vuoden kuluttua jo uimahalliinkin polskimaan.- Anonyymi00006
Kiikkalaiset kyllä ui jo -60 luvun lopulla ja Vammalalaiset sanoivat Kiikan olevan amerikka.
- Anonyymi00007
Mä olen yrittäjä , en työtön .Eli ihan itse elätän 9 lastani .En ole tyhjätasku .Maksoin taloni käteisellä ja ajan 2025 vuoden autolla .
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä olen yrittäjä , en työtön .Eli ihan itse elätän 9 lastani .En ole tyhjätasku .Maksoin taloni käteisellä ja ajan 2025 vuoden autolla .
Tietääkseni tuo on jo viime vuoden mallia. Käytetty mikä käytetty on semmoinen lousku jo.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Valehtelet.
- Anonyymi00008
Ostin Karkusta 340neliön Ok talon .Joten älkää sekottako minua itseenne eli perseaukisiin😊
- Anonyymi00012
Sastamalan tunnetuin persaukee löytyy Äijänkiveltä. Siälä käy myös rahamiähiä ja ihan Tamperetta myären.
- Anonyymi00010
Sama entuudestaan tuttu kyselijä,ei ole muuttamassa mihinkään,
- Anonyymi00011
KIITOS!! OLEMME SAANEET TÄSTÄ HYVÄN KESKUSTELUN AIKAISEKSI. VOIT HALUTESSASI MYÖS TÄYDENTÄÄ OMAA VASTAUSTASI.
- Anonyymi00014
Eiköhän täällä asu ihan tavallisia ihmisiä kuten muuallakin Suomessa.
- Anonyymi00015
KIITOS!!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
KIITOS!!
Vittuako siellä kiittelet!
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
KIITOS!!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on se latvalaho joka täällä kiittelee kun ei järki muuhun riitä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se on se latvalaho joka täällä kiittelee kun ei järki muuhun riitä.
Järki ei tuolla selvästikään riitä minkään oman jutun tai mielipiteen kirjoittamiseen tänne, muuta kuin yhden ja saman sanan toistoja.
Vähän turhanaikaista ajanvietettä silti lähettää joka viestin perään typerä kiitoksensa. Saisi Ylläpito laittaa eston tällaiselle, että pelkkiä toistuvia kiitos -sanoja ei päästetä enää läpi. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Järki ei tuolla selvästikään riitä minkään oman jutun tai mielipiteen kirjoittamiseen tänne, muuta kuin yhden ja saman sanan toistoja.
Vähän turhanaikaista ajanvietettä silti lähettää joka viestin perään typerä kiitoksensa. Saisi Ylläpito laittaa eston tällaiselle, että pelkkiä toistuvia kiitos -sanoja ei päästetä enää läpi.Tuskin on ollut koskaan missään töissä koska ei sillä pärjää työelämässä että hokee yhtä sanaa koko ajan ja jos sattumalta pääsisi töihin vietäisiin hoitoon ensimmäisenä päivänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751441
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391142Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i117814Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku21708S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant27662Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37636Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67617Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26579Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69570Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52549