Sastamalaan 9 lapseni kanssa .Minkälaista porukkaa asuu ?
Olen muuttamassa
20
577
Vastaukset
- Anonyymi00001
Köyhiä heinähattuja jotka ei osaa ajaa liikenneympyrässä. Lisäks paljon hulluja.
- Anonyymi00002
Työssä käyviä kuten toivottavasti sinäkin
- Anonyymi00003
"työssä___________käyviä"
Työssä muka käydään, mutta kirjoittaa ei osata.
- Anonyymi00004
OLETKO SINÄ ASUNUT SASTAMALASSA ELI VANHASSA VAMMALASSA JO KAUANKIN?? EHKÄ MYÖS VIIHDYT!! NAUTITKO OLOSTASI?? JAA KOKEMUKSESI SASTAMALAN ASUTUKSESTASI NIIN AUTAT KYSYJÄÄ JA SEURAAJIA. KIITOS!!
- Anonyymi00005
> Sastamalaan 9 lapseni kanssa .Minkälaista porukkaa asuu ?
Täällä on aika paljon samanlaista 8...12 lasta omistavaa perhettä. Tulette tykkäämään Sastamalassa olosta varmasti. Lapsenne pääsevät parin vuoden kuluttua jo uimahalliinkin polskimaan.- Anonyymi00006
Kiikkalaiset kyllä ui jo -60 luvun lopulla ja Vammalalaiset sanoivat Kiikan olevan amerikka.
- Anonyymi00007
Mä olen yrittäjä , en työtön .Eli ihan itse elätän 9 lastani .En ole tyhjätasku .Maksoin taloni käteisellä ja ajan 2025 vuoden autolla .
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä olen yrittäjä , en työtön .Eli ihan itse elätän 9 lastani .En ole tyhjätasku .Maksoin taloni käteisellä ja ajan 2025 vuoden autolla .
Tietääkseni tuo on jo viime vuoden mallia. Käytetty mikä käytetty on semmoinen lousku jo.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Valehtelet.
- Anonyymi00008
Ostin Karkusta 340neliön Ok talon .Joten älkää sekottako minua itseenne eli perseaukisiin😊
- Anonyymi00012
Sastamalan tunnetuin persaukee löytyy Äijänkiveltä. Siälä käy myös rahamiähiä ja ihan Tamperetta myären.
- Anonyymi00010
Sama entuudestaan tuttu kyselijä,ei ole muuttamassa mihinkään,
- Anonyymi00011
KIITOS!! OLEMME SAANEET TÄSTÄ HYVÄN KESKUSTELUN AIKAISEKSI. VOIT HALUTESSASI MYÖS TÄYDENTÄÄ OMAA VASTAUSTASI.
- Anonyymi00014
Eiköhän täällä asu ihan tavallisia ihmisiä kuten muuallakin Suomessa.
- Anonyymi00015
KIITOS!!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
KIITOS!!
Vittuako siellä kiittelet!
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
KIITOS!!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on se latvalaho joka täällä kiittelee kun ei järki muuhun riitä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se on se latvalaho joka täällä kiittelee kun ei järki muuhun riitä.
Järki ei tuolla selvästikään riitä minkään oman jutun tai mielipiteen kirjoittamiseen tänne, muuta kuin yhden ja saman sanan toistoja.
Vähän turhanaikaista ajanvietettä silti lähettää joka viestin perään typerä kiitoksensa. Saisi Ylläpito laittaa eston tällaiselle, että pelkkiä toistuvia kiitos -sanoja ei päästetä enää läpi. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Järki ei tuolla selvästikään riitä minkään oman jutun tai mielipiteen kirjoittamiseen tänne, muuta kuin yhden ja saman sanan toistoja.
Vähän turhanaikaista ajanvietettä silti lähettää joka viestin perään typerä kiitoksensa. Saisi Ylläpito laittaa eston tällaiselle, että pelkkiä toistuvia kiitos -sanoja ei päästetä enää läpi.Tuskin on ollut koskaan missään töissä koska ei sillä pärjää työelämässä että hokee yhtä sanaa koko ajan ja jos sattumalta pääsisi töihin vietäisiin hoitoon ensimmäisenä päivänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881305
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t250609Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560