Sastamalaan 9 lapseni kanssa .Minkälaista porukkaa asuu ?
Olen muuttamassa
12
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Köyhiä heinähattuja jotka ei osaa ajaa liikenneympyrässä. Lisäks paljon hulluja.
- Anonyymi00002
Työssä käyviä kuten toivottavasti sinäkin
- Anonyymi00003
"työssä___________käyviä"
Työssä muka käydään, mutta kirjoittaa ei osata.
- Anonyymi00004
OLETKO SINÄ ASUNUT SASTAMALASSA ELI VANHASSA VAMMALASSA JO KAUANKIN?? EHKÄ MYÖS VIIHDYT!! NAUTITKO OLOSTASI?? JAA KOKEMUKSESI SASTAMALAN ASUTUKSESTASI NIIN AUTAT KYSYJÄÄ JA SEURAAJIA. KIITOS!!
- Anonyymi00005UUSI
> Sastamalaan 9 lapseni kanssa .Minkälaista porukkaa asuu ?
Täällä on aika paljon samanlaista 8...12 lasta omistavaa perhettä. Tulette tykkäämään Sastamalassa olosta varmasti. Lapsenne pääsevät parin vuoden kuluttua jo uimahalliinkin polskimaan.- Anonyymi00006UUSI
Kiikkalaiset kyllä ui jo -60 luvun lopulla ja Vammalalaiset sanoivat Kiikan olevan amerikka.
- Anonyymi00007UUSI
Mä olen yrittäjä , en työtön .Eli ihan itse elätän 9 lastani .En ole tyhjätasku .Maksoin taloni käteisellä ja ajan 2025 vuoden autolla .
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä olen yrittäjä , en työtön .Eli ihan itse elätän 9 lastani .En ole tyhjätasku .Maksoin taloni käteisellä ja ajan 2025 vuoden autolla .
Tietääkseni tuo on jo viime vuoden mallia. Käytetty mikä käytetty on semmoinen lousku jo.
- Anonyymi00008UUSI
Ostin Karkusta 340neliön Ok talon .Joten älkää sekottako minua itseenne eli perseaukisiin😊
- Anonyymi00012UUSI
Sastamalan tunnetuin persaukee löytyy Äijänkiveltä. Siälä käy myös rahamiähiä ja ihan Tamperetta myären.
- Anonyymi00010UUSI
Sama entuudestaan tuttu kyselijä,ei ole muuttamassa mihinkään,
- Anonyymi00011UUSI
KIITOS!! OLEMME SAANEET TÄSTÄ HYVÄN KESKUSTELUN AIKAISEKSI. VOIT HALUTESSASI MYÖS TÄYDENTÄÄ OMAA VASTAUSTASI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006