kun olen kirjoittanut palstalle joitakin ajatuksiani sinusta ja kertonut häivähdyksiä tunteistani sinua kohtaan sinne tänne. Yllätyin siitä itsekin. Vaikka et olisikaan täällä niitä lukemassa, minun on vähän rauhallisempi olla nyt. Kun ei voi kenellekään oikeassa elämässä näitä asioita kertoa, niin ainakin on tämä ruosteinen palstaventtiili, jota välillä avata, kun olet ajatuksissani. <3
Minulla on ollut hieman parempi olo tänään
Anonyymi-ap
5
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiva että voit paremmin :)
- Anonyymi00002
Naiselle vai miehelle?
Ruosteisesta venttiilistä päättelisin, että mieheltä naiselle.- Anonyymi00003
Aloittaja on nainen.
- Anonyymi00004
Kenelle menee tämä kaunis kirjoitus.
- Anonyymi00005
No kaipa tuokin on tyhjää parempi vielä kun mietit miksi luulet tuntevasi mitään häntä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741195EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636