ei ruoka oo niin kallista kuin väitetään

Anonyymi-ap

ei minusta ruoka oo kallista riippuu mitä ostaa ja mistä ostaa kun vähän katselee hintoja niin voi yllättyä en tarkoita että makaroonia pitää syödä joka päivä mutta hyvällä suunnittelulla syö ihan hyvin en tässä nyt ala kirjoittaa enempää olen tutkinut paljon eri kauppojen hintoja ja olen pysyvällä eläkkeellä ja asun yksin ja pärjään oikein hyvin ja on varaa syödä joka eri ruokaa en syö sisäfilettä joka päivä mutta on varaa syödä porsaan kassler pihviä kun esim ostaa lidl isoja pakkauksia niin syö monta päivää yksi ihminen ja eläkeläinen osaa varautua kun on pakkanen niin voi pakastaa jne leipääkin voi ostaa pakkaseen jne ja esim hk sininen maksaa noin kolme euroa niin uunilenkki maksaa 1,4 niin saa sillä 3 eurolla 2 pakettia sitä uunilenkkiä jonka maussa ei oo mitää eroa hk sinisee tässä vähä vinkkiä enempää en tähä laita mutta yksin asuva eläkeläinen pärjää oikein mainiosti

13

223

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikka 2 ruokaa niin jauhelihakeitto ja sitten uunissa broilerin koipia+perunaa+porkkanaa. Makaroonia en syö itse paljon mitään.

• Anonyymi00003

Apina

• Anonyymi00002

Ruoka on suomessa kalliimpaa kuin muissa euroopan maissa ja on sitä tainnut aina olla johtuen ties mistä, vertailu sen kertoo.
      Ja taitaapi olla, että kaikki on kalliimpaa, kun ei ole tietoon tullut mikä olisi täällä halvempaa.
      Autotkin maksaa paljon enemmän, niin aina joutuu siis maksamaan enemmän kuin muualla euroopassa.

• Anonyymi00004

Peruselintarvikkeet ovat kovin halpoja kun vain ymmärtää niitä käyttää ja
        valmistaa ruokansa suurissa erissä syötäväksi ja vaikka pakkaseen.
        Voihan sitä jauhelihakeittoa kolmekin päivää syödä ja voittaa makaroonin.

• Anonyymi00005

On ruoka aina maksanut Suomessa aikoinaan renki teki töitä maalaistaloon niin melkeimpä ruokapalkalla.Naudan jauheliha kyllä hinnoissaan kun n,15eur kg.Mutta paljonko tuotaja saa lihasta kun kauppa se on mikä nyhtää.

• Anonyymi00006

Joskus alelaarista löytää sitä mitä pitää. Joskus niissä on pillejä ja pumpernikkeleitä. Ennen oli ehkä enemmän niitä pumpernikkeli ja pilli alelaareja. Silloin, kun oli pienempiä kauppoja. Nykyään isojen kauppojen alelaareissa on elintarvikkeita, jos ehtii hakemaan niitä. Eräässäkin kaupassa alelaari aukeaa n. klo 01:00 - 02:00 välisenä aika, jolloin punalaput tulevat tuotteisiin. Ja aamulla niitä ei enää ole.

• Anonyymi00007

Täytyyhän yövuoronkin saada syödäkseen.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Täytyyhän yövuoronkin saada syödäkseen.

Juu. Pimeän työn tekijät hakevat yöllä evästä.

• Anonyymi00009

Ei olekaan ja kyllä makkarakin silloin tällöin syötynä on hyvä ruoka-aines. Ja uunilenkistätehty makkarasoppa on hyvää.
      Ja kyllähän lihaakin, siis varsinaista lihaa, saa välillä hyvinmkin edullisesti ja voi vielä valita, ostaako nautaa possua vai broileria.
      Vähän kun viitsii nähdä vaivaa, niin kyllä ruokaa saa hyvinkin halvalla.

• Anonyymi00010

Joku 5eur ruokaan yksinasuvalle riittää per päivä eikä mitenkään aneemista ole.Valmistaa isoja määriä ja pakastaa. Kaali on yks halpa raaka-aines. Kiusaukset helppo valmistaa.

• Anonyymi00011

Apina

• Anonyymi00012

Psyykkinen kuormitus niin valtava ettei pysty enään muodostaan kuin yhden sanan.

• Anonyymi00013

🐵🙈🙊🙉🍺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      409
      1669
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      92
      1123
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      879
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      783
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      778
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      743
    8. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      738
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      730
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      709
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      687
    12. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    13. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      36
      595
    14. 34
      575
    15. 45
      567
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      546
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      503
    Aihe