He eivät vain uskalla sitä kuluttaa! Näin ainakin kertoili meille Minja Koskela.
https://www.ku.fi/artikkeli/5446262-ihmiset-eivat-uskalla-kuluttaa-koska-orpon-hallitus-kylvaa-ymparilleen-anemiaa
Köyhilläkin olisi kyllä rahaa
27
134
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin..kukin järkeilee tavallaan. Itse näin tonnin eläkeläisenä hankin aiemmin kiinalaiset kesärenkaat, kun vanhat olivat sakkosileitä.
Mutta ei tässä uskaltamisesta ole kyse. Ei turhaa krääsää pienituloinen osta, kun pitää olla jemmassakin yllätysmenoja varten jonkin verran..- Anonyymi00003UUSI
Kiinalaiset kesärenkaat kuluvat loppuun jo alle puolessa matkassa hyviin verattuna ja ovat omunaisuuksiltaan surkeat sateella ja kylmässä, joten loppupoeleissä tulevat kalleimmiksi, kun rengastyötkin kuitenkin maksavat saman ja vielä useammin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiinalaiset kesärenkaat kuluvat loppuun jo alle puolessa matkassa hyviin verattuna ja ovat omunaisuuksiltaan surkeat sateella ja kylmässä, joten loppupoeleissä tulevat kalleimmiksi, kun rengastyötkin kuitenkin maksavat saman ja vielä useammin.
Juuri päinvastoin Kiinalaiset kyllä kestää pitempään kuin laaturenkaat. Laaturenkailla kuitenkin parempi pito ja ohjattavuus. Äänettömyys ja plaa plaa plaa.
Et sää kestäviin renkaisiin saa ympättyä muita ominaisuuksia kuin kestävyyden. Kaikki muut ominaisuudet on sitten pois tuosta kestävyydestä. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä ne tahtoo kovettua renkaat ennemmin kuin kuluvat loppuun näillä bensanhinnoilla.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voi kiitti paljon taas piristävästä palautteesta, persusuomalainen - tuolla asenteella maamme taatusti nousee suosta,,,,et millään keksinyt enempää tympeyksiä listaasi, voi harmi...!:P
Edellisen omistajan LingLong - merkkiset nastarenkaat kestivät monta vuotta ,ja vielä nypin nastat, niin tuli yhden kesän suvikumitkin vielä. Varsin hyvä pito talvikelillä, yllätyin. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi kiitti paljon taas piristävästä palautteesta, persusuomalainen - tuolla asenteella maamme taatusti nousee suosta,,,,et millään keksinyt enempää tympeyksiä listaasi, voi harmi...!:P
Edellisen omistajan LingLong - merkkiset nastarenkaat kestivät monta vuotta ,ja vielä nypin nastat, niin tuli yhden kesän suvikumitkin vielä. Varsin hyvä pito talvikelillä, yllätyin.Paljonko säästit auton kokonaiskuluissa? Talvirengas kesällä, kulutus kasvaa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Paljonko säästit auton kokonaiskuluissa? Talvirengas kesällä, kulutus kasvaa.
No paljonko tiedät kasvavan? Uskoisin, että kahvikupillisen verran satasella, litra tuhannella .... marginaalisella.
-nypityn renkaan hyödyntämisen arvo huomattavasti suurempi. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
No paljonko tiedät kasvavan? Uskoisin, että kahvikupillisen verran satasella, litra tuhannella .... marginaalisella.
-nypityn renkaan hyödyntämisen arvo huomattavasti suurempi.Toivottavasti et joudu koskaan tekemään hätäjarrutusta, lapsi, hirvi tai muu syy. Vanha talvirengas ei pysäytä. Kokeile vaikka.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toivottavasti et joudu koskaan tekemään hätäjarrutusta, lapsi, hirvi tai muu syy. Vanha talvirengas ei pysäytä. Kokeile vaikka.
No kuule on aika lukuisia kertoja koettu, että kyllä toppaa. Kokemuksesta on hyvä puhua.
Ei ole kertaakaan vielä lastesi yli tai hirvien kanssa törmätty. Fysiikan lait ja kitka toimivat.
Sellainen rengas kirahtaa kiinni asfalttiin tosi kovaa!
Sinulla on siis itselläsi (!) kokemuksia talvirenkaista kesällä - muutenhan et pystyisi tuollaista väittämään,,,,vai ethän vaan MUTUtuntumalta lausu moisia....?? :P - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
No kuule on aika lukuisia kertoja koettu, että kyllä toppaa. Kokemuksesta on hyvä puhua.
Ei ole kertaakaan vielä lastesi yli tai hirvien kanssa törmätty. Fysiikan lait ja kitka toimivat.
Sellainen rengas kirahtaa kiinni asfalttiin tosi kovaa!
Sinulla on siis itselläsi (!) kokemuksia talvirenkaista kesällä - muutenhan et pystyisi tuollaista väittämään,,,,vai ethän vaan MUTUtuntumalta lausu moisia....?? :PKokemusta riittää vaikka sinullekin jakaa, yli 1,5 milj kilometriä. Oletko koskaan ajanut talvirenkailla, kun tie on lumeton, jäätön ja märkä tai kuiva?
- Anonyymi00002UUSI
Jospa Minjalle köyhät eivät ole ihmisiä?
- Anonyymi00004UUSI
Surkea porvariprovo.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Surkea porvariprovo.
Surkea porvariprovo.
Koko Minja, ja vielä rumakin, lisään edelliseeni - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Surkea porvariprovo.
Onko Minja koskaan edes tavannut köyhää saati puhunut sellaiselle?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Surkea porvariprovo.
Koko Minja, ja vielä rumakin, lisään edelliseeniHuutelee palstaporvari tuhnussaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Surkea porvariprovo.
Koko Minja, ja vielä rumakin, lisään edelliseeniIte oot ruma.
- Anonyymi00005UUSI
Rikkailla on sellainen oravanpyörä, että hinnat ja rikkaiden palkat nousevat kovaa , palkat suhteessa vielä enemmän. Sitä sanotaan indeksisidonnaisuudeksi. Köyhä ei tietenkään tuohon humputukseen lähde. (Eikä pääse).
- Anonyymi00006UUSI
Kansanedustajat saisivat kokeilla pärjäämistä perustonnilla. Aluksi koeaika voisi olla vain puoli vuotta köyhälistön elinkautisen sijasta. Veikkaan, että höpinät hyvinvointivaltiosta hiipuisivat kummasti, kun taksi vaihtuisi kuluneisiin lapikkaisiin ja älypuhelin peruskännykkään, millä tavoittaisi korkeintaaan automaattisen puhelinvastaajan.
- Anonyymi00008UUSI
Ministerit ja kansanedustajat lilluvat omassa hyvinvointikuplassaan valovuosien päässä tarvis kansalaisten elämästä.
- Anonyymi00012UUSI
Rikkaan vassarin on helppo puolustaa rahasta köyhiä, kunhan eivät tule asumaan samoille alueill.e
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Rikkaan vassarin on helppo puolustaa rahasta köyhiä, kunhan eivät tule asumaan samoille alueill.e
Sinä et tiedä missä kukin asuu joten turha huudella.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä et tiedä missä kukin asuu joten turha huudella.
Kyllä minä tiedän, missä Helsingin rikkaat vassarit asuvat,
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä minä tiedän, missä Helsingin rikkaat vassarit asuvat,
Tuskin.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuskin.
Olen asunut Helsingissä yli 40 vuotta.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitä sitten?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Anteeksi yli 50 vuotta.
- Anonyymi00016UUSI
Minja ei kerro mitä tehdä viedyllä kunnialla ja missä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972