Helluntailaisuudessa on havaittavissa noituutta.
Hyväksyykö Helluntaikirkko noituuden ?
13
64
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Noituus on lihan tekoja.
Galatalaiskirje 5:20
Epäjumalanpalvelus, NOITUUS, VIHAMIELISYYS, riita, kateellisuus, vihat, juonet, ERISEURAT, lahkot, - Anonyymi00002UUSI
Helluntaikirkko hyväksyy myös abortin.
- Anonyymi00003UUSI
Helluntaihengessä opitaan noitumaan luterilaisia pakkovauvakastettuja.
- Anonyymi00004UUSI
Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;
- Anonyymi00005UUSI
Harjaoppiset kuvittelee kaikenlaista.
- Anonyymi00006UUSI
Luukas 22:46
Niin hän sanoi heille: "Miksi te nukutte? Nouskaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen." - Anonyymi00007UUSI
Markus 12:40
"Noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion". - Anonyymi00008UUSI
Olipa kerran paha noitauskonto.
Känkkäränkkä nimeltään.
Se huvittelee syömällä hengen rusinoita
ja iskemällä noitumalla kepillään.
Mutta lasten luokse se mielellänsä tulee...
kastemetkut mielessä. - Anonyymi00009UUSI
Helluntaipastorit kieltävät Jumalan kolmiyhteyden seurakuntaansa liittymisrituaalissa.
- Anonyymi00010UUSI
Helluntaipastori lupaa puheessaan pelastusvarmuuden niinkuin käärme.
Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole." - Anonyymi00011UUSI
Kätten päällepanemisen kautta saadaan rahaa ja armolahjoja.
Helluntailaisuus todistaa tämän.
Apostolien teot 8:18
Mutta kun Simon näki, että Henki annettiin sille, jonka päälle apostolit panivat kätensä, toi hän heille rahaa. - Anonyymi00012UUSI
Helluntaipastorit määräävät kohtalon pikkujumalina etteivät pakkovauvakastetut pelastu.
Tämä jos mikä on noituutta. - Anonyymi00013UUSI
Anabaptistit helluntailaiset ovat katkeria noituessaan pakkovauvakastettuja luterilaisia.
Apostolien teot 8:23
"Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031703- 681269
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2001130Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511010- 63981
- 42837
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16823