Poistettiin tuo kohta "Ja rahasi riittää"?
Ennen se oli Kaikkea on "Ja rahasi riittää".
Nyt se on enää Kaikkea on.
Ei haluttu enää valehdella, rahat ei riitä.
Miksi Prisman mainoksesta "Ja rahasi riittää"
8
68
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Juuri näin.
- Anonyymi00002UUSI
Tuohan on vanha Kirkan esittämä kappale Kaikkea on. Sen sanoitti Saukki eli Niilo Sauvo Pellervo Puhtila ja sävelsi Erik Lindström. Osallistui Suomen euroviisujen karsintoihin 1972 jossa jäi kolmanneksi.
Tajusivat varmaan tuota mainoksessa käyttäneet että sen sanat "kaikkea on ja rahani riittää" särähtää aika pahasti monenkin nykyään köyhyysloukussa kituvan korviin. Vai että rahani riittää? No ei tämän hallituksen aikana todellakaan.- Anonyymi00003UUSI
Luulin Dannyn biisiksi, ääni kuulostaa samalta.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Luulin Dannyn biisiksi, ääni kuulostaa samalta.
Minäkin ensin luulin Dannyksi mutta googlella selvisi että sen lauloikin Kirka.
- Anonyymi00004UUSI
Olen huomannut tuon saman. Kuulosti irvokkaalta että nykyisessä taloustilanteessa lauleskeltiin iloisesti "Kaikkea on ja rahani riittää". Niinpä se lyheni nopeasti tuohon muotoon "Kaikkea on".
Oikea muoto olisi tietenkin että "Kaikesta on pulaa eikä rahatkaan riitä". - Anonyymi00006UUSI
Mitä se Bortugalilainen tekee mainoksessa.
- Anonyymi00007UUSI
Onk se Tannyn kappale?
- Anonyymi00008UUSI
Kaikkea ei todellakaan ole siellä. Sittarissa on paremmat valikoimat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990