Lasten ja nuorten tulevaisuus vaarannetaan

Anonyymi-ap

40

486

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämän prideideologian levittämisen vaikutuksia on Yhdysvalloissa tutkittu. Nyt kun Trumpin valtaantulon myötä on huomattavasti vähennetty tuon prideideologian levittämistä, niin esimerkiksi sukupuoliahdistuneisuushäiriöiden määrä on selvästi vähentynyt. Samoin transhoitojen ja sukupuolikeikkausten määrä. Savonlinnassa olisi hyvä vaatia seurantatiedot nyt kun kaupunki on lähtenyt tuota sairasta ideologiaa markkinoimaan ja ajamaan. Muualla koetun mukaisesti Savonlinnassa tulee lasten ja nuorten sukupuoliahdistuneisuus ja mielenterveysongelmat kasvamaan.

• Anonyymi00006

Onko yhtä luotettava tutkimus kun esim:korona? Jotku vaan uskoo kaiken lukemansa!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Onko yhtä luotettava tutkimus kun esim:korona? Jotku vaan uskoo kaiken lukemansa!

On ihan yliopistotasoinen tutkimustulos.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On ihan yliopistotasoinen tutkimustulos.

Onhan niitä kaikenmaailman tutkimuksia. Mutta mikä pitää paikkansa, nii se on eriasia sitten.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onhan niitä kaikenmaailman tutkimuksia. Mutta mikä pitää paikkansa, nii se on eriasia sitten.

Juu, eihän sun mielestä maapallokaan ole pallo vaan littana.

• Anonyymi00002

Siihen on palkattu ihan päätoiminen työntekijä ja lisäksi kaupunki avustaa tuota propagandan levittämistä. Tämä osallisuus- ja hyvinvointikoordinaattori on Savonlinna prideorganisaation vetäjiä ja nyt sitten otettu veronmaksajien piikkiin tämäkin hoidettavaksi.

• Anonyymi00003

Joku iärvuntamentalisti sanos jotta kyllä on loppuaejjat käsillä ku miesten ja naesten raja iha sotkkeottuu:D:D

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joku iärvuntamentalisti sanos jotta kyllä on loppuaejjat käsillä ku miesten ja naesten raja iha sotkkeottuu:D:D

Savonlinnan kouluissa opetetaan varmaan nyt sitten prideideologian mukaisesti että mieskin voi synnyttää ja että sukupuolia on ainakin sata.

• Anonyymi00005

Kyllä on niin, että mies on perheen johtaja ja päätösten tekijä.
      Vaimo tukee ja seuraa miehen päätöksiä.
      Lapset opetetaan kuuliaisuuteen, kunnioitukseen ja perheen sääntöjen noudattamiseen.
      Isällä on lopullinen kasvatusvastuu.
      Sukupuolia on vain kaksi.

Tuohon ei mahdu homoutta, pakanallisuutta, prideä tai mitään muutakaan sivaritoimintaa tai hihhulointia.

• Anonyymi00031

Mutta siihen mahtuu perjantaipullo Alkosta ja perhe hankeen. Niinhän se usein meni vanhaan hyvään aikaan.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mutta siihen mahtuu perjantaipullo Alkosta ja perhe hankeen. Niinhän se usein meni vanhaan hyvään aikaan.

harmi kun nykyään kaikki ennen oikeutettu on kielletty

• Anonyymi00009

SaastaKristityt ja PervoPersuPerseilijät taasen paniikissa!!!
      Viimeksikin usuttivat alaikäiset penikkansa tapahtuman kimppuun kun eivät itse uskalla julkisesti provoilla tapahtumaa,,,

• Anonyymi00010

Tykkäät kuitenkin pridestä.

• Anonyymi00011

Minulla ei ole mitään vastaan kenenkään seksuaslisuutta, kunhan se ei loukkaa ketään henkisesti tai fyysisesti, mutta en kyllä hyväksy näitä kouluissa opetettavia ala-asteelaisille, että olet voinut syntyä tytöksi ja voit ollakin poika eli nämä saavat lapset oikeasti "sekaisin".
      Olen itse ollut aina poikamainen tyttö ja todennäköisesti olisi minut lokeroitu johonkin "muu eläjiin".
      Olen kuitenkin edelleen ihan täysin hetero nainen ja kahden lapsen äiti.
      Mielenterveys ei kestä monella muutenkaan ja nämä asiat vielä korostuu helposti.

• Anonyymi00012

Savonlinnan lapsilla ja nuorilla tulee mielenterveysongelmat kasvamaan kun tätä prideideologiaa setan kanssa viedään kouluihin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Savonlinnan lapsilla ja nuorilla tulee mielenterveysongelmat kasvamaan kun tätä prideideologiaa setan kanssa viedään kouluihin.

Höpö,höpö

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Höpö,höpö

Näin on muuallakin käynyt. Lasten sukupuoli-identiteetin kehitys hämmenetään.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Höpö,höpö

Transhoitojen määrät räjähtivät yhdysvalloissa rajuun kasvuun, kun prideideologia vietiin kouluihin ja yhteiskuntaan. Syntyvyys romahti. Mielenterveysongelmat kasvoivat. Näin täälläkin tulee käymään.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Transhoitojen määrät räjähtivät yhdysvalloissa rajuun kasvuun, kun prideideologia vietiin kouluihin ja yhteiskuntaan. Syntyvyys romahti. Mielenterveysongelmat kasvoivat. Näin täälläkin tulee käymään.

Ihanko luvit jonkun tutkimuksen, ja uskoit lukemaasi?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ihanko luvit jonkun tutkimuksen, ja uskoit lukemaasi?

No ei tarvitse lukea tutkimusta. Ihan itse meiehnä huomasin ajattelevani asiaa ja siihen liittyen esimerkiksi naisten vaatteiden käyttöä ja miesten välistä seksiä, kun sitä tuputetaan joka paikasta. Uimahallin saunassakin ällötti ajatus miehestä naisten saunassa. Tai että me miehet siinä lauteilla katsoimme toisiamme sillä silmällä. Ei ole normaalia tällaisen normalisointi!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No ei tarvitse lukea tutkimusta. Ihan itse meiehnä huomasin ajattelevani asiaa ja siihen liittyen esimerkiksi naisten vaatteiden käyttöä ja miesten välistä seksiä, kun sitä tuputetaan joka paikasta. Uimahallin saunassakin ällötti ajatus miehestä naisten saunassa. Tai että me miehet siinä lauteilla katsoimme toisiamme sillä silmällä. Ei ole normaalia tällaisen normalisointi!

"tai että me miehet siinä lauteilla katsoimme toisiamme sillä silmällä." Freudilainen lipsahdus 😂 hyväksy vaan itsesi,ei siinä mitään ällöttävää ole.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

"tai että me miehet siinä lauteilla katsoimme toisiamme sillä silmällä." Freudilainen lipsahdus 😂 hyväksy vaan itsesi,ei siinä mitään ällöttävää ole.

No ei se hyvä asia ole, että jatkuvan tumputuksen takia tuollaiset asiat on mielessä. Ei kaikkea tarvitse seksualisoida oman sukupuolen kesken. Ihan vaan voi olla normaalisti. Läpitunkeva pride on aivopesua kaiken seksualisointiin. Ja ne asiat kuuluu avioliittoon miehen ja naisen kesken.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No ei se hyvä asia ole, että jatkuvan tumputuksen takia tuollaiset asiat on mielessä. Ei kaikkea tarvitse seksualisoida oman sukupuolen kesken. Ihan vaan voi olla normaalisti. Läpitunkeva pride on aivopesua kaiken seksualisointiin. Ja ne asiat kuuluu avioliittoon miehen ja naisen kesken.

Ole normaalisti ja lopeta tumputus. Hillitse itsesi hyvä mies.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ole normaalisti ja lopeta tumputus. Hillitse itsesi hyvä mies.

Minä sentään olen mies. Ja minulla on nainen vaimona. Ajatukset ovat ajatuksia ja pidän ne kurissa. Kuitenkin tuo seksualisointi ja sekoittaminen vaikuttaa minuun. En ole ainoa. Olen jutellut tästä miestenillassa ja monella on samanlaisia ajatuksia. Mitä tämä tekee lapsille, jos me konservatiivikristityt lipsumme tuollaiseen syntiin? Kyllä asioista on voitava keskustella niiden omilla nimillä ja merkityksillä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minä sentään olen mies. Ja minulla on nainen vaimona. Ajatukset ovat ajatuksia ja pidän ne kurissa. Kuitenkin tuo seksualisointi ja sekoittaminen vaikuttaa minuun. En ole ainoa. Olen jutellut tästä miestenillassa ja monella on samanlaisia ajatuksia. Mitä tämä tekee lapsille, jos me konservatiivikristityt lipsumme tuollaiseen syntiin? Kyllä asioista on voitava keskustella niiden omilla nimillä ja merkityksillä.

Mikä ihmeen pakkomielle kristityillä on homojen seksielämästä? Kuulette sanan pride tai homo niin heti se on seksi mielessä. Sitä en ymmärrä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Uskontojen tuhoavasta vaikutuksesta on myös voitava keskustella avoimesti.

• Anonyymi00014

Savonlinnan sairaalan seiska osastolle tulee taasen ruuhkaa kun SaastaKristityillä ja PervoPersuPerseilijöillä menevät pollat sekaisin priden takia!!!

• Anonyymi00015

Eiköhän siellä ole oikeasti sairaat.

• Anonyymi00020

Lapsilla ja nuorilla menee kun heille tungetaan sairasta ideologiaa sekoittamaan heidän päitään. Enkä muuten ole persu vaan huolestunut vanhempi. Valtaosa ihmisistä on tätä vastaan.

• Anonyymi00022

Ihan on mennyt jo sekaisin. Homoa huudetaan ja alapääsanoja käytetään. N sanaakin viljellään. Kyllä pitää olla tervehenkisempi ja jättää tuo prideen liittyvä rasismi ja homottelu pois!

Eiku.

• Anonyymi00025

Ei pridea kannata edes monet homotkaan enään sen sairaiden tavoitteiden vuoksi. Ei lasten normaalia sukupuolikehitystä pidä sotkea näillä sukupuolimanipulaatioilla, joita pride edistää. Sitten on kohta täälläkin lapsia ja nuoria, jotka kuvittelee olevansa transiitteja.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei pridea kannata edes monet homotkaan enään sen sairaiden tavoitteiden vuoksi. Ei lasten normaalia sukupuolikehitystä pidä sotkea näillä sukupuolimanipulaatioilla, joita pride edistää. Sitten on kohta täälläkin lapsia ja nuoria, jotka kuvittelee olevansa transiitteja.

Näin on. En kannata.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyllä. Mopolla tällätään niin, että eturauhanen värisee. Tätä prideä sekin on!

• Anonyymi00033

Kaupungin pitäisi edustaa meitä kaikkia ja olla ideologisesti neutraali tällaisissa vasemmistoideologiaa räikeästi ajavissa kasvatustavoitteissa. Käsittämätöntä että tämä prideorganisaation edustajan annetaan nyt järjestää kaupungin piikkiin tuollaista huonoa ilmapiiriä lietsovaa pakkoideologiaansa.

• Anonyymi00035

Uudet pridetuulet puhaltavat Savonlinnassa. Punaviherideologian kotipesä, jossa jo lapset aivopestään tuohon biologian vastaiseen ajatteluun. Ei ihme että muuttotappio kiihtyy hulluksi menneestä kaupungista. Mielenterveysongelmat ja sukupuolisekoilu tulee kasvamaan Savonlinnassa. Muu maailma irtaantuu ja ottaa etäisyyttä sateenkaariaatteeseen, niin Savonlinnassa pannaan tehot täysille ja mennään marginaaliin.

• Anonyymi00038

Ehdotin Eloisan kansalaiskyselyssä Savonlinnan sairaalaa eheytyshoitojen osaamiskeskukseksi. Savonlinna voisi erikoistua tähän. Täällä olisi luonnollinen yhteistyö myös XAMK hoitajakoulutuksen kanssa. Eloisa hautasi aloitteen kaikessa hiljaisuudessa ja asia vaiettiin. Sairaalan tilanteen tietää jokainen. Kehittäminen on kielletty ja uudet avaukset haudataan. Matkalla marginaaliin ollaan.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ehdotin Eloisan kansalaiskyselyssä Savonlinnan sairaalaa eheytyshoitojen osaamiskeskukseksi. Savonlinna voisi erikoistua tähän. Täällä olisi luonnollinen yhteistyö myös XAMK hoitajakoulutuksen kanssa. Eloisa hautasi aloitteen kaikessa hiljaisuudessa ja asia vaiettiin. Sairaalan tilanteen tietää jokainen. Kehittäminen on kielletty ja uudet avaukset haudataan. Matkalla marginaaliin ollaan.

Hyvä ehdotus. Mutta nyt siellä ei voida enään silpoa sukuelimiä, kun joku lapsi on aivopesty transuksi tai muun sulupuoliseksi. Savonlinna on sairas.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hyvä ehdotus. Mutta nyt siellä ei voida enään silpoa sukuelimiä, kun joku lapsi on aivopesty transuksi tai muun sulupuoliseksi. Savonlinna on sairas.

Koskaan ei ole sellaista tehty Savonlinnassa tai muuallakaan Suomessa lapsille.

• Anonyymi00041

Nosto

• Anonyymi00042

Vammanen oppinut uuden sanan. Nosto!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      855
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      558
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      468
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      442
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      407
    Aihe