Jos Venäjä olisi järkevä se testais jollain 50 - 100
Shaheed droonilla Suomen varautumista drooni-
hyökkäyksiin.Näin se saisi selville onko nato
paperitiikeri niinkuin Trump on sanonut?
Venäjä ohjaa pommidrooneja Suomeen?
8
91
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Venäjä käyttää satelliittihäirintää mutta tuskin oystyy ohjailemaan drooneja sen enempää. Lopeta tällainen foliohattuilu
- Anonyymi00002UUSI
Ei siihen mitään hattuja tarvita. Tuolla se on selitetty:
https://en.wikipedia.org/wiki/GNSS_spoofing
- Anonyymi00003UUSI
Jos noin kävisi, niin se voisi pistää hallitukseen ja armeijaan vauhtia torjunnan kehittämiseen. Pitäisi keksiä uusia halpoja tapoja, hävittäjäkoneet ovat liian kalliita. Eli tänne vaan, tseh tseh!
- Anonyymi00006UUSI
Vähän sama jos venäjän yllä olisi suojakupli, droonit törmäilee siihen ja kmpoaa Suomeen tai muuhun maahan....no can do, eipä sille mahta mitn
- Anonyymi00008UUSI
Voi olla. Joku ohjaa niitä ainakin poispäin Venäjästä. Länteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006