ikävä uutinen taas epäisänmaallisille vassuille.
Leijonat murskasi USA:n 6 - 2
28
127
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ikävä uutinen Trumpia jumalana palvoville maga-persuille.
- Anonyymi00005UUSI
Näytä todisteet sosse.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Näytä todisteet sosse.
Tälläkin palstalla persut ovat jatkuvasti öyhöttäneet miten Trump on parasta mitä maailmassa on tapahtunut ja kaikkien aikojen paras valtionjohtaja. Samaa on kuultu myös erinäisten persupoliitikkojen omista suista.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tälläkin palstalla persut ovat jatkuvasti öyhöttäneet miten Trump on parasta mitä maailmassa on tapahtunut ja kaikkien aikojen paras valtionjohtaja. Samaa on kuultu myös erinäisten persupoliitikkojen omista suista.
Mutta kun et sinä tiedä kuka on persu ja kuka ei.
No ilmeisesti mielenyterveysongelmat vaivaa sinua. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No ilmeisesti mielenyterveysongelmat vaivaa sinua.Samaa mieltä. Tuollainen kuvittelu, että kaikki ovat persuja, on huvittavaa.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Samaa mieltä. Tuollainen kuvittelu, että kaikki ovat persuja, on huvittavaa.
Se on se pakkomielle mikä vakiovasureita vaivaa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No ilmeisesti mielenyterveysongelmat vaivaa sinua.Kyllä minä tiedän että persujen poliitikot kuten Huhtasaari ja Purra ovat persuja. Purra kertoi itse että jos olisi amerikkalainen olisi ilman muuta äänestänyt Trumpia ja Huhtasaari suorastaan palvoo Trumpia ja ehdotti hänelle Nobelin rauhanpalkintoa. Myös persujen Peltokangas on Trumpin suuri ihailija.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä minä tiedän että persujen poliitikot kuten Huhtasaari ja Purra ovat persuja. Purra kertoi itse että jos olisi amerikkalainen olisi ilman muuta äänestänyt Trumpia ja Huhtasaari suorastaan palvoo Trumpia ja ehdotti hänelle Nobelin rauhanpalkintoa. Myös persujen Peltokangas on Trumpin suuri ihailija.
Ja he mielestäsi käy tällä palstalla?
Olet nolo punapanssi.
- Anonyymi00002UUSI
Vassari ja vassari muuta te persut ette osaa tyhmyyttänne hokea!
- Anonyymi00004UUSI
Koita nyt joskus tajuta, ettei kaikki ole aina persuja.
Tyhmähän sinä olet. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koita nyt joskus tajuta, ettei kaikki ole aina persuja.
Tyhmähän sinä olet.Kukaanhan ei ole vaittanyt kaikkia persuiksi. Sinua väitetään, koska olet niin pohjattoman typerä yhden ja saman mantran jankuttaja ettet voi olla muuta kuin persu.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kukaanhan ei ole vaittanyt kaikkia persuiksi. Sinua väitetään, koska olet niin pohjattoman typerä yhden ja saman mantran jankuttaja ettet voi olla muuta kuin persu.
Roikut siis palstalla aina? Ja mitä mantraa nyt tarkoitat, kerro sekin?
Otan osaa kurjuutesi. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kukaanhan ei ole vaittanyt kaikkia persuiksi. Sinua väitetään, koska olet niin pohjattoman typerä yhden ja saman mantran jankuttaja ettet voi olla muuta kuin persu.
Kommenttisi tosiaan paljastaa tyhmyytesi.
- Anonyymi00027UUSI
En kuule satu oleen persu.
Avaaja:)
- Anonyymi00003UUSI
Tietääkseni isänmaallisuutta ei mitata sen perusteella kannattaako joitain urheilujoukkueita tai ei. Tätä ei tietenkään äärioikeistolaisen öyhöttäjän aivoilla kykene tajuamaan.
Kun typerä turpaanvetokiekkoilu eli tappelu luistimet jalassa ei yhtään kiinnosta, niin kyse on vain lajista eikä isänmaallisuudesta. Kannustaisin kyllä ilomielin Suomen jalkapallojoukkuetta, mutta kun se on niin surkea ettei anna aihetta hurraamiseen. - Anonyymi00008UUSI
usa yliopisto jonneja..this time💤😊😊
- Anonyymi00010UUSI
Suomi löi USA:n ja kävi Persulle kipeää!!
Persu vihaa suomalaisia! Vain 14% vihaa kaikkia muita suomalaisia! Pieni vähemmistö vihaa esimerkiksi Vihervasemmmistoa 44% !!! suomalaisia!!
Persu vihaa Ay-liikettä!! Vihaa Wokea, Vihaa Pride ihmisiä. Vihaa Yleä. Vihaa ruotsinkielen asemaa! Vihaa maahanmuuttajia!!
Persu on viha puolue!
Ano lähti Venäjälle vihaamaan suomalaisia! Suomi pelastuu jos kaikki Persut muuttaa Venäjälle!! - Anonyymi00012UUSI
Suomalaiset rasistiliput liehuivat ja suomea huudettiin rasistisesti!
t. hörhö huuumevassukki- Anonyymi00014UUSI
Persu on rasisti ! Viha viha viha puolue!!
- Anonyymi00013UUSI
Suomalaiset vassut ehkä inhoaa USA a jopa enemmän kuin kotimaatansa.
- Anonyymi00016UUSI
USA liikkeellä rupusakilla
- Anonyymi00019UUSI
Vasureita ammuttiin meillä päin aika lailla 1918, niitä on haudattu pitkin mettiä.
- Anonyymi00024UUSI
Ottelu oli ruotsinkieliset paronit ja papit vastaan suomenkielinen työväki.
Persu oli näiden svenskatalandet herrakansan puolella!!
Ei edes presidentti osannut suomenkieltä!! Persut ovat aina petturin puolella!!
- Anonyymi00022UUSI
Ei tuosta aloituksesta voi puoluetta päätellä, joku sellainen puolue, koka ei kunnioita eri mieltä olevia vaan on pakkomielteinen muiden ihmisten mielipiteistä.
- Anonyymi00026UUSI
Jo on lapsellinen persumokellus.....
- Anonyymi00029UUSI
Sinä olet lapsellinen!
- Anonyymi00030UUSI
Miten niin? Minusta juuri persut ovat Trumpin, USAn ja Venäjän puolella ja suorastaan nauttivat kun Israel voitti Suomen Euroviisuissa! Persut ovat siis epäisänmaallisia!
Minusta on hienoa että Suomen leijonat murskasivat USA:n. Nuo USA:n pelaajat ovat kaikki ammattilaisurheilijoita, siis miljonäärejä. Miljonäärit USA:ssa ovat republikaaneja ja kannattavat Trumpia! Leijonat veti siis pataan Trumpin kannattajia - todella mahtavaa!!! - Anonyymi00032UUSI
Suomi voittaa lohkonsa mutta,,, Ruotsi jäänee 4
Ja pudotuspelissä ruotsin Hannu hanhet menee jatkoon, sori
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972