Oven lukkosylinteri ei pyöri avaimella kohtuullisella voimalla.
On helppo katkaista avain lukkoon ja lukko pysyvästi tuhottua.
Jos tappihaittalukko, jollaisiisia lähes kaikki yleisimmät auton lukot ovat, on hapettunut eivät tapit liiku eikä lukkosylinteri vapaudu
Mikä olisi paras liuotusaine tappien ja jousien liuottamiseksi.
WD 40 vai CRC 5-56 vai asetoni/ATF seos?
Olisiko murtovarkaan suristimella ja ruosteen irroitusöljyllä saada haitat liikkumaa?
https://www.youtube.com/watch?v=0ap4ZgujNpQ
Kuinka sulattaa jäätynyt lukkosylinteri?
5
62
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lukko sulatetaan perinteisesti esim. lukkosulla, kuumentamalla avainta tai kuumavesipuasilla.
Sen jälkeen kun lukko on auennut, niin se on viisainta voidella talvikäyttöön ja lukkoon sopivalla voiteluaineella.
Ole hyvä, tässä sinulle ohjeet talviautoiluun.- Anonyymi00002
Sori olla yksipäivä habaranda, puhu hoono soomi.
No, kerroin siis että tappihaittalukko on hapettunut jumiin siis (frozen eli jäätynyt) eikä liiku ei siihen kuumavesi auta.
Lukkosulla ei irrota hapettunutta lukkosylinteriä.
Ole hyvä, ja anna asiallinen neuvo minulle hapettuneelukon hapettumien sulattamiseen kesäautoiluun - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sori olla yksipäivä habaranda, puhu hoono soomi.
No, kerroin siis että tappihaittalukko on hapettunut jumiin siis (frozen eli jäätynyt) eikä liiku ei siihen kuumavesi auta.
Lukkosulla ei irrota hapettunutta lukkosylinteriä.
Ole hyvä, ja anna asiallinen neuvo minulle hapettuneelukon hapettumien sulattamiseen kesäautoiluunSinä puhua jäätyneestä, eli sait siihen ohjeet.
Voitelu ja liotus auttaa, tai sitten uusi osa. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinä puhua jäätyneestä, eli sait siihen ohjeet.
Voitelu ja liotus auttaa, tai sitten uusi osa.No minkäs teen jos kommentaattorir ei ymmärrä asiaa.
Lohdutukseksesi voin kertoa että useimmat vastaukset ovat kuin käärijän kappale.
Sinulle löytyy vertaistukea runsaasti. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No minkäs teen jos kommentaattorir ei ymmärrä asiaa.
Lohdutukseksesi voin kertoa että useimmat vastaukset ovat kuin käärijän kappale.
Sinulle löytyy vertaistukea runsaasti.Voisit opetella kirjoittamaan asioista oikeilla termeillä. Jumittuminen kuivuuttaan tai hapettumisen kautta on kovin eri asia mitä jäätyminen. Jäätyminen vaatii kosteutta ja pakkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661347
- 691280
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl791250