pynpyn majoitus ja matkailu

Anonyymi-ap

Elimen voimaryhmä on saanut uutta palvelua kylään.
aaaaaaaaaapynpy avaa tuntihotellin puubi perverssin läheisyyteen ja kaikki kunnia ja maine saavutkusesta peipposelle ryhmineen..(onkohan kysyntöö??)

10

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Veikkaampa et tulee Kämpin hinnat pumpun airbnbhen

• Anonyymi00002
      UUSI

Olisiko jotain linkkiä aiheeseen?

• Anonyymi00003
        UUSI

Lauttakylä lehti netti uutinen,ostaa vanhat lääkäritalot kunnan harteilta pois.em tarkoitukseen

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Lauttakylä lehti netti uutinen,ostaa vanhat lääkäritalot kunnan harteilta pois.em tarkoitukseen

Hyvä tarkoitus pyhittää ja vapauttaa kaikista maallisesta pankkilainojen hoitovastuista.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei majoitus ole mikään kultakaivos. Kuka tänne haluaa matkustaa?

• Anonyymi00006
      UUSI

Lisäksi Loiman koululle on suunnitteilla majoituspalvelua, matkaparkkia, kesäkahvilaa, meijerille iltaravintolaa, majoitustiloja, hyvinvointikeskusta, kyllä nyt kelpaa turistien tulla, toivottavasti linja-autot kiertäisivät aseman kautta.

• Anonyymi00007
        UUSI

Bussit eivät kierrä linja autosemalle, joten tulevien turistien on suunniteltava matkansa tarkalla tietämyksellään päästäkseen tutustumaan kaupunkiimme. Mainoskyltit on pystytetty tien varsille siinä toivossa . Ei ole taksia eikä mitään .

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Bussit eivät kierrä linja autosemalle, joten tulevien turistien on suunniteltava matkansa tarkalla tietämyksellään päästäkseen tutustumaan kaupunkiimme. Mainoskyltit on pystytetty tien varsille siinä toivossa . Ei ole taksia eikä mitään .

Kaikki siis on suunitelmien varassa , niin kauan kun kaupungin varat antaa myöden.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kaikki siis on suunitelmien varassa , niin kauan kun kaupungin varat antaa myöden.

Kunnan varat ovat menneet,siksi siirretään leveämmille harteille kuten tehtiin
        hyvinvointi alueidenkin suhteen.Saamme monta uutta matkailutoimen johtajaa
        yms ja maakunta maksaa?

• Anonyymi00010
      UUSI

Iltaravintolaa ja majoitusta. Hohhoijaa!
      Hienoo, että visioidaan, mutta jos täällä on pari isompaa tapahtumaa vuodessa niin ei menesty. Kohta ei enää niitäkään. Kuoleva kylä, niin se vaan on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe