Sen sijaan pölhöt ovat äänestäneet nyt ratikan Turkuun...
Tunnin juna peruttu
8
78
Vastaukset
Funikulaari v2.0?
- Anonyymi00001UUSI
Aiemmin turuntautiset lopettivat raitovaunuliikeneteen siellä.
- Anonyymi00002UUSI
Noniin nyt kaikki suuryritykset Turkuun siellä on piikki auki rajattomalle laskutukselle jota kukan ei valvo
- Anonyymi00005UUSI
Saa nähdä, osaavatko Turuus yhtä hyvin siirtää ison osan rakentamiskuluista muille toimijoille, kuten Tampereella!? Mm. vesi- katu- ja sähkölaitos maksaneet pitkän pennin peruskorjauksen piikkiin, siirtäessään johtoja putkia pois kiskojen alta ja peruskorjaamalla mm. Hämeensillan omaan piikkiin. Ratikan todelliset kustannukset ylittäneet jo MILJARDIN rajan, kaupungin kassa tyhjä, mutta ratikan rakentaminen, se senkun jatkuuuuuuu...............
- Anonyymi00003UUSI
Korruptiota, hyväveli verkoston ja suhmuroinnin kautta
- Anonyymi00004UUSI
Olis luullut, että vahingosta viisastuu, eli kun kerran juuri Turussa purkivat edelliset ratikkakiskot POIS, ettei tilalle nyt ainakaan uutta rakenneta!!! No, demareiltahan ei voinut muuta odottaa...
- Anonyymi00006UUSI
Toivon todella, että Turkkusessa ovat VIISAAMPIA, kuin Tampereella, se ei toki paljoa vaadi, että rakentavat ratikan ILMAN AVOJOHTOJA, kuten esim Espanjan Sevillassa. Lataus toimii kuten Hesan haitaribusseilla, muutamalla pysäkillä ja päättäreillä, Helpompi sitten taas purkaa, eikä Turun historiallinen kaupunkikuva niin kärsi ja on PALJON HALVEMPI RAKENTAA, ilman tuhansia pylväitä, eikä ole niin häiriöherkkäkään kuin lankojen kanssa!!!!!
- Anonyymi00007UUSI
Turun kokoomuspoliitikkojen logiikalla nyt alkaa valtaisa talouden nousukiito Suomessa kun veronmaksajien piikkiin rakennellaan Turun ympäristö täyteen kiskoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582717Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3351928- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2071291- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751053