Mies tienasi 7784 e/kk ja nosti tukia vaimonsa kanssa – Tällaisia ovat Suomen Kela-huijarit https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/10c3e789-f135-4c06-ad06-0b77b57cbd8d Varma en tietenkään voi olla, mutta jostin syystä minulla on vahva tunne ettei huojarit olleet lieksalaisia.
Tämä ei varmaankaan tapahtunut Lieksassa
6
114
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joku ahne kokoomusmulkku.
- Anonyymi00002UUSI
Kela huijareista on tehtävä huoli ilmoitus eli edunvalvonta välitystili. kaikki pakolliset laskut välitystilien kautta pieni käyttöraha käytössä Kela on anteliaasti maksanut toimeentulotukea ulkomaille matkustajille Kelan sosiaaliturva etuuksia saajan pitäisi pysyä omassa koti kunnassa. Kelaa huiputtajat ovat taitavia ulkomailla voi tehdä työtä annetaan palkka käteisenä eli huijari toimii ammattimaisesti tässä oli Hallituksen tekemistä sosiaaliturva etuuksien väärinkäyttöä
- Anonyymi00003UUSI
Vaikutat sekavalta.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaikutat sekavalta.
Onko se kuinka harvinaista tämän palstan kirjoitusten kyseen ollen? 🤔
- Anonyymi00005UUSI
Kirjoitus on ensimmäisestä viimeiseen kirjaimeen yhteiskuntafilosofista mestariteosta ja sen
loppuhuipennus on nerokas! Koko tämä monimutkainen, välimerkitön pimeän työn ja Kelan rahoittaman luksusmatkustelun verkosto onkin... istuvan hallituksen virallinen projekti! 😱Hallitus on selvästi istunut iltakoulussa miettimässä: "Miten voisimme parhaiten siirtää verovaroja käteisenä ulkomailla asuville ammattihuijareille?" Teksti on kuin suoraan internetin syvistä kommenttiraadoista, missä kielioppi kuolee ja katkeruus kukoistaa. Mutta hei, ainakin syyllinen löytyi (hallitus) ja ratkaisu on valmiina: Taskurahat kaikille! JEE! 😆 - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kirjoitus on ensimmäisestä viimeiseen kirjaimeen yhteiskuntafilosofista mestariteosta ja sen
loppuhuipennus on nerokas! Koko tämä monimutkainen, välimerkitön pimeän työn ja Kelan rahoittaman luksusmatkustelun verkosto onkin... istuvan hallituksen virallinen projekti! 😱Hallitus on selvästi istunut iltakoulussa miettimässä: "Miten voisimme parhaiten siirtää verovaroja käteisenä ulkomailla asuville ammattihuijareille?" Teksti on kuin suoraan internetin syvistä kommenttiraadoista, missä kielioppi kuolee ja katkeruus kukoistaa. Mutta hei, ainakin syyllinen löytyi (hallitus) ja ratkaisu on valmiina: Taskurahat kaikille! JEE! 😆Ei sitä äkkinäinen uskoisi mitä kaikkea ne hallituksen iltakoulussa miettii! Nyt sitten tämäkin asia tuli julki ja kansalaisten tietoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181