Miljardi tunnin junalle, satoja miljoonia ratikalle.
Kyllä köyhät maksaa.
Orpo : Rahaa riittää, Turuus
20
130
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ainakin uutisissa demariedustajat oli ratikasta innoissaan, demarit siis vihaa köyhiä?
- Anonyymi00004UUSI
Miten päädyit tuollaiseen lopputulokseen?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten päädyit tuollaiseen lopputulokseen?
Persu ei ymmärrä lukemaansa. Koulupudokkaita kun ovat.
- Anonyymi00002UUSI
Voi kyllä me siihen saadaan kaikki osallistua.
Valtion osuus rahoituksesta on sellainen 1/3 osaa.
Pääministeri kun on Turuust. - Anonyymi00003UUSI
Rahaa on investoida siihen mihin hallitus juuri itse haluaa.Rahaa ei ole siihen mistä hallitus ei niin itse perusta.
- Anonyymi00006UUSI
Em. "hanke"-järjestelyillä KOKOOMUS järjestää kierrätettyä vaalirahoitusta itselleen.
Homma menee niin, että kun kokoomuksen suosimat yritykset saavat reipasta YLI-hintaa näihin hankkesiin, niin nämä yritykset voivat sitten vastavuoroisesti tukea Kokoomusta vaaleissa vaalirahoituksin. Ja sopuli hoi, tätä peliä pelataan juurikin sinun piikkiin !!!
Leikkauksin ja lopputilein. Kyse on "arvo"-valinnoista !
t. haans.sea - Anonyymi00008UUSI
.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Em. "hanke"-järjestelyillä KOKOOMUS järjestää kierrätettyä vaalirahoitusta itselleen.
Homma menee niin, että kun kokoomuksen suosimat yritykset saavat reipasta YLI-hintaa näihin hankkesiin, niin nämä yritykset voivat sitten vastavuoroisesti tukea Kokoomusta vaaleissa vaalirahoituksin. Ja sopuli hoi, tätä peliä pelataan juurikin sinun piikkiin !!!
Leikkauksin ja lopputilein. Kyse on "arvo"-valinnoista !
t. haans.seaTotta.
- Anonyymi00005UUSI
Syöpäsairaala olisi voinut jatkaa 400 vuotta.
- Anonyymi00007UUSI
Ratikat ja junat on in terveydenhoito out. Valtio elää velaksi mutta näihin velkaa ilmeisesti saa. Umpihullua.
- Anonyymi00009UUSI
"Mun juna" sanoo Petteri
- Anonyymi00010UUSI
Tunnin junan kustannusarvio 5 miljardia, ratikka miljardi. Yhteensä 6 milkardia. Ja kuten tunnnettua kustannukset karkaavat, veikkaan 9 miljardia.
- Anonyymi00012UUSI
Suuruuden hulluja, tunnin juna, ratikka Varissuolle. Velkaa lisää. Siinä meillä politiikot.
- Anonyymi00013UUSI
Seuraava kaupunki joka tulee olemaan sellaisissa veloissa, että joutuu huutamaan valtiota apuun ja irtisanomaan väkeä ja leikkaamaan palveluja, kuten Tampere.
- Anonyymi00015UUSI
Tampereellahan on ratikka?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Et näköjään ymmärtänyt edellistä kommenttia. Oletko persu?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tampereen raitiotiessä on järkeä, koska kaupunki on muodoltaan kapea kannas vesien välissä. Samoin Helsingissä keskusta on ahtaassa paikassa, veden ympäröimällä niemellä.
Turku pärjää hienosti sopivan suurilla sähköbusseilla.
- Anonyymi00014UUSI
Ratikka tehdään köyhille pummeille joilla ei ole varaa omaan autoiluun.
- Anonyymi00017UUSI
Menevät sitten pummilla ratikalla.
- Anonyymi00016UUSI
Artisti maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181