Miksi kukaan ei huoli meitä?

Anonyymi-ap

Meitä on yli 5000 hyvää veronmaksajaa ja yli 100 järveä ja kukaan ei silti huoli meitä.

Ei Alavus, ei Alajärvi eikä Saarijärvi. Esityslistan tekstit on tylyjä.

Mitä Irma ja Mikko te olette oikein tehneet?

Olisiko taas tilapäisen valiokunnan aika?

15

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Onhan meillä huutohelena ja keskisormikari ja Niina ja kukaan ei vedä?

• Anonyymi00002
      UUSI

Ähtärin taloustilanne on onneksi selvästi avautunut niille kunnille, joiden kanssa mahdollinen kuntaliitos voisi tulla kysymykseen. Esimerkiksi Virrat oli sitä mieltä, että se ei voi ottaa Ähtärin velkoja ja että kuntaliitos johtaisi myös Virrat talousvaikeuksiin. Ihmettelen, kun Ähtärin elinvoimaisuutta on vielä joitakin vuosia sitten mainostettu ja siellä oli vielä joku elinvoimapäällikkö tai vastaava korkeapalkkainen viranhaltija. Missä se elinvoima nyt on ?

• Anonyymi00003
        UUSI

Pitäisikö erilaisista julkistuksista ja kirjoituksista lukea sanojen välien puuttuva sisältökin, nyt kun mainostus ja tietoinen mielipidevaikuttaminen poistettuna todellisuuskuva voikin aiheesta muuttua ?

Tätä tapahtuu varsin mittavasti monista uudistuksista ja tulevista mahdollisuuksia esiin tuotaessa.
        Pitäisikö vaikuttamisessa olla mukana tietoinen epävarmuuskin, se tuntuisi paljonkin enemmän luottamusta herättävältä ?

• Anonyymi00004
      UUSI

Nisun kepun,sossujen ja kokoomuksen aiheuttama tuho on Ähtärille TOTAALINEN !

• Anonyymi00005
        UUSI

Persujen syytä tämä on, ilman eventsin kauppoihin puuttumista olisi matkailumäki saanut tarvittavat lisätulot.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Persujen syytä tämä on, ilman eventsin kauppoihin puuttumista olisi matkailumäki saanut tarvittavat lisätulot.

Kyllä se totta on. Eveventsin porukka ei ehtinyt myymään tyhjää Mesikämmenelle ja nyt talous tökkii.

Lukekaa vaikka Kaskimäen raportti. Olihan se veret seisauttava.

• Anonyymi00007
      UUSI

Uusi tilapäinen valiokunta pystyyn.

• Anonyymi00009
        UUSI

Kyllä ja joku tuli erottaa.

• Anonyymi00008
      UUSI

Eiköhän syynä ole JUMALATTOMAT VELAT. Syylliset vain kulkee pää pystyssä ja kaipaavat sääliä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Niin, meidän asioita ja verorahoja on hoidettu ihan miten sattuu. Sitä toki ihmettelen, että miten se on ollut mahdollista, kun nykyisin on kaiken maailman tunnuslukumittareita, jotka hälyttää, kun sovittujen arvojen alle ollaan pian menossa ym. Samoin on tarkastuslautakunnat, joiden rooli ei ole mitätön, ellei niitä ole päättäjien toimesta juntattu monttuun.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin, meidän asioita ja verorahoja on hoidettu ihan miten sattuu. Sitä toki ihmettelen, että miten se on ollut mahdollista, kun nykyisin on kaiken maailman tunnuslukumittareita, jotka hälyttää, kun sovittujen arvojen alle ollaan pian menossa ym. Samoin on tarkastuslautakunnat, joiden rooli ei ole mitätön, ellei niitä ole päättäjien toimesta juntattu monttuun.

on kai käsketty olla hiljaa..........

• Anonyymi00012
      UUSI

Aloittaja kertoo miten löytyy yli 5000 hyvää veronmaksajaa. Ähtärissä kertyi kunnallisveroa noin 9,5miljoonaa. Kuntalaisia on 5100 joten vauvasta vaariin Ähtäriläiset.maksoivat kuntaveroa keskimäärin 1862€ vuodessa.
      En ota kantaa miten hyviä maksajia Ähtäriläiset ovat, kukin voi itse päätellä.
      Panda taloon meni vuoden verokertymä, siitä voi päätellä päättäjien suhteellisuudentajun...vai oliko sitä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Minä ainakin maksan kolme kertaa enemmän. Suomen korkein kunnallisvero ja kiinteistöverot!

• Anonyymi00013
      UUSI

Koittakaas nyt kaikessa viisaudessaan ne ymmärtää , että on pelkästään hyvä ,että meitä ei huolita.

• Anonyymi00019
        UUSI

Oma kansanedustajakin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe