Kauhavan katsastus

Anonyymi-ap

Enpä mene toiste,uusinta näyttö rispaantuneen lasin pyhkijän vuoksi

17

364

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tietenkään sun ruostepesässä ei ollut ainuttakaan reikää, eikä nivelet paskana, ainoastaan risat lasinpyyhkimet?...heh,

• Anonyymi00002

Minulae oli tulla korkaukehoitus P kaupungissa, kun katsuri ei löytänyt lisävalojen katkaisijaa eikä kysynyt vaikka olin hallissa. Pitkin hampain tulosti sitten uudet paperit.

• Anonyymi00003

Katsastukset teherää yleistä liikenneturvallisuta varten

• Anonyymi00004

Kuulostaa rahastukselta ?

• Anonyymi00005

Minä jouduin viemään autoni uusintakatsastukseen rikkinäisen rekisterivalon takia, no olihan siinä tietysti alapallonivelkin hiukan väljä, mutta on se kuitenkin niin väärin.

• Anonyymi00006

Siellä minä ainakin olen saanut romuni läpi paremmin kuin olen osannut edes toivoa.
      Ollaankohan käyty edes samalla asemalla?

• Anonyymi00007

Oliko kattoja tuttujasi ?

• Anonyymi00008

Kannattaisi varmaan tuollaiset selkeät pikkujutut laittaa kuntoon ennen kun menee, tuskin konttorille ajaessa meni. Sais pyyhkijät olla kunnossa ihan oman ja muiden turvallisuudenkin vuoksi, jotta näkyvyys olisi hyvä sadekelissäkin. Ihan oikein että hylkäsi taas tyhmää koitetaan opettaa.

• Anonyymi00009

Yleensä tuollaisista pikku jutuista annetaan korjausmääräys, ei uusinta näyttöä,koska auto on muuten täysin liikennekelpoinen,tuollainen tuntuu rahastamiselta jolla kuitataan konttorin hintakilpailua.

• Anonyymi00010

Auto ei ole tieliikekkekelpoinen jos huonojen pyyhkijöiden vuoksi näkyväisyys on rajoittunut, tyyliin sama asia jos pakkasaamuna ajat autolla missä ikkunat putsaamatta, jos poliisi sattuu pysyttämään niin sakko tulee että heilahtaa, ei auta selittelyt että ensikerralla putsaan.

• Anonyymi00011

Tämän viestiketjun ja paljastuksen jälkeen Harrin Katsastuksen alennuskupongin tulee olla 50 euroa-

• Anonyymi00012

Niitä asiallisimpia paikkoja katsastaa. Kehotti että raidetangot voisi ensivuodeksi vaihtaa kun se vielä kyllä menee. Vaihdoin raidetangot jotka ollut melkein uudesta asti vähä väljät. Edellisessä paikassa suosittelivat vaihtamaan koko ohjaus murikan joka oli väärä diaknoosi. Raidetangoissa se pikku välys oli niinkuin Harrin katsastus katsoi viaksi.

• Anonyymi00013

Kauhavalla katsastaja totesi hylätty syy alustan peräosassa väljyyttä,kysyessäni mikä osa sinne tarvitaan vastaus en tierä minkä niminen osa se on, ja kaveri vieressä säesti mikä noiren nimeä tietää,mene nyt sitten tämän tieron kanssa korjaamolle tai ostamaan uutta osaa.

• Anonyymi00014
      UUSI

Taitas sulla itsellä olla peräpäässä väljyytä. On nuo tähän päivään asti osanneet hyvinkin sanoa mikä osa pitää vaihtaa. Itse menisin varaosaliikkeeseen ostamaan osia en korjaamoon.
      Kyllä ne korjaamossakin sen vian löytää jos toisenkin kun autosi sinne viet.

• Anonyymi00017
        UUSI

Eipä nyt osanneet,nimesivät kumminkin korjaamon missä osataan,no veinpä sinne ,hakiessa totesin pensatankki oli tyhjä ja auto seilas kuin juoppo tiellä joka ennen kulki kuin juna tasaseen.

• Anonyymi00015
      UUSI

Jos auto on kunnos sen voi katsastaa ongelmitta koska vaan

• Anonyymi00016
      UUSI

Henkilöauton katsastus on liian usein, Joka toinen vuosi riittäisi ja aina omistajavaihdoksen yhteydessä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      122
      3054
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1425
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1299
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1027
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      134
      1018
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      957
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      757
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      713
    Aihe