Enpä mene toiste,uusinta näyttö rispaantuneen lasin pyhkijän vuoksi
Vastaukset 48
- Anonyymi00001
Tietenkään sun ruostepesässä ei ollut ainuttakaan reikää, eikä nivelet paskana, ainoastaan risat lasinpyyhkimet?...heh,
- Anonyymi00043
Sulla ei kohta ole sellaistakaan,kun verotutkijat tulevat kattelemaan touhujasi simpsiön tien päähän
- Anonyymi00002
Minulae oli tulla korkaukehoitus P kaupungissa, kun katsuri ei löytänyt lisävalojen katkaisijaa eikä kysynyt vaikka olin hallissa. Pitkin hampain tulosti sitten uudet paperit.
- Anonyymi00003
Katsastukset teherää yleistä liikenneturvallisuta varten
- Anonyymi00004
Kuulostaa rahastukselta ?
- Anonyymi00005
Minä jouduin viemään autoni uusintakatsastukseen rikkinäisen rekisterivalon takia, no olihan siinä tietysti alapallonivelkin hiukan väljä, mutta on se kuitenkin niin väärin.
- Anonyymi00006
Siellä minä ainakin olen saanut romuni läpi paremmin kuin olen osannut edes toivoa.
Ollaankohan käyty edes samalla asemalla? - Anonyymi00007
Oliko kattoja tuttujasi ?
- Anonyymi00008
Kannattaisi varmaan tuollaiset selkeät pikkujutut laittaa kuntoon ennen kun menee, tuskin konttorille ajaessa meni. Sais pyyhkijät olla kunnossa ihan oman ja muiden turvallisuudenkin vuoksi, jotta näkyvyys olisi hyvä sadekelissäkin. Ihan oikein että hylkäsi taas tyhmää koitetaan opettaa.
- Anonyymi00009
Yleensä tuollaisista pikku jutuista annetaan korjausmääräys, ei uusinta näyttöä,koska auto on muuten täysin liikennekelpoinen,tuollainen tuntuu rahastamiselta jolla kuitataan konttorin hintakilpailua.
- Anonyymi00010
Auto ei ole tieliikekkekelpoinen jos huonojen pyyhkijöiden vuoksi näkyväisyys on rajoittunut, tyyliin sama asia jos pakkasaamuna ajat autolla missä ikkunat putsaamatta, jos poliisi sattuu pysyttämään niin sakko tulee että heilahtaa, ei auta selittelyt että ensikerralla putsaan.
- Anonyymi00011
Tämän viestiketjun ja paljastuksen jälkeen Harrin Katsastuksen alennuskupongin tulee olla 50 euroa-
- Anonyymi00012
Niitä asiallisimpia paikkoja katsastaa. Kehotti että raidetangot voisi ensivuodeksi vaihtaa kun se vielä kyllä menee. Vaihdoin raidetangot jotka ollut melkein uudesta asti vähä väljät. Edellisessä paikassa suosittelivat vaihtamaan koko ohjaus murikan joka oli väärä diaknoosi. Raidetangoissa se pikku välys oli niinkuin Harrin katsastus katsoi viaksi.
- Anonyymi00013
Kauhavalla katsastaja totesi hylätty syy alustan peräosassa väljyyttä,kysyessäni mikä osa sinne tarvitaan vastaus en tierä minkä niminen osa se on, ja kaveri vieressä säesti mikä noiren nimeä tietää,mene nyt sitten tämän tieron kanssa korjaamolle tai ostamaan uutta osaa.
- Anonyymi00014
Taitas sulla itsellä olla peräpäässä väljyytä. On nuo tähän päivään asti osanneet hyvinkin sanoa mikä osa pitää vaihtaa. Itse menisin varaosaliikkeeseen ostamaan osia en korjaamoon.
Kyllä ne korjaamossakin sen vian löytää jos toisenkin kun autosi sinne viet.- Anonyymi00017
Eipä nyt osanneet,nimesivät kumminkin korjaamon missä osataan,no veinpä sinne ,hakiessa totesin pensatankki oli tyhjä ja auto seilas kuin juoppo tiellä joka ennen kulki kuin juna tasaseen.
- Anonyymi00015
Jos auto on kunnos sen voi katsastaa ongelmitta koska vaan
- Anonyymi00016
Henkilöauton katsastus on liian usein, Joka toinen vuosi riittäisi ja aina omistajavaihdoksen yhteydessä,
- Anonyymi00018
Tuli kauhavalla ihan aika mieleen ennen katsastus uuristusta,mutta vain pehmeemmässä paketissa ilman suoranaista vi...lua.
- Anonyymi00019
Kävin siellä näyttämässä,kaveri otti vastaanotto akan pöyrältä avaimeni lauleskeli mennessään,ei mee läpi läpi lääpi ei mee läpi läpi lääpi.
- Anonyymi00020
Joskus koitin katastaa paketti autoa. no katastus mies löi meiselillä takalokarin sisäpuolelle, ei ment läpi. no äijä haki isomman tosi järeen vartisen työkalun ja löi niin että pauku. ja pienen reiän sai aikaan ja hyälättyksi päätyi ko. auto. voi voi, menin korjaamolle kerroin koko jutun ja näyti lokarin johon korjaamon mies totesi ett joo lujaa on lyöty ja hitas 5 millisen paikan ja uusinta näytölle. sama jehu ktastusksessa löi taas kunnon tällin, mut ei mennykkään läpitte. hullu mikä hullu.
- Anonyymi00036
Oliko kattojalla vyötärölleasti ulottuva parta ?
- Anonyymi00021
kauhavalle kannata mitään viedä katsastukseen... ajeloo ennemmin Alajärvelle sit
- Anonyymi00022
Viäkää eheä auto vuosikatsastukseen ei tattte kitaata
- Anonyymi00023
Voihan sitä suikkapäätä vetää läsihin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/autonsa-hylkypaatoksesta-raivostunut-asiakas-kavi-katsastusmiehen-kimppuun-helsingissa/9337654- Anonyymi00025
Teeppä se, niin voi jatkossa olla auton katsastus aika nihkeää.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kauhava on valehtelijoista tunnettu pitäjä,minä katsastan Lapuan omalla asemalla,tuo yksikerta oli ensinmäinen ja viimeinen, ja sekin johtui kiireestä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Paskaako sitä autoa katsastaa, ei siitä linnaa joudu jos narahtaa. Eiku ajoa vaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kauhava on valehtelijoista tunnettu pitäjä,minä katsastan Lapuan omalla asemalla,tuo yksikerta oli ensinmäinen ja viimeinen, ja sekin johtui kiireestä.
Valehtelun maailmanmestaruuskisoissa voitto tuli Lapualle..
- Anonyymi00044
Anonyymi00034 kirjoitti:
Valehtelun maailmanmestaruuskisoissa voitto tuli Lapualle..
Jos omistat fordin niin aina memee vssara lävitse.Eilö kauhava myynyt niitä sierroja.
- Anonyymi00024
Ennen sai pikku viasta korjausmääräyksen eikä turhaa uusinta näyttöä,tuollainen on pelkkää rahastusta.
- Anonyymi00027
Vaihtakaa köyhät kitisijät uusi auto niin tämäkin ongelma poistuu
- Anonyymi00035
Ei pysty enää,kävin kauhavalaasella katsastamas.
- Anonyymi00029
Sorry, uutta autoa ei kannata ostaa.
- Anonyymi00030
Miksei? Ei tartte neljään vuoteen katsastaa. Vaihtaa neljän vuoden välein, niin ei tarvitse käydä konttorilla ikinä! 😁
- Anonyymi00032
Nukuksää siinä uuvessa aatossa?
- Anonyymi00033
Minä kannatan käymistä omalla konttorilla,tämä Kauhavalaanen levittäyy ja syö samalla kilpailun pois,ja voi juaksuttaa näyttämähän niin montakertaa kun haluaa, samalla sanella näytökertojen hinnan,ei monopoliasema ole ikään hyvästä.
- Anonyymi00037
Menen aina sinne, missä Hannu on. Mun lemppari.
- Anonyymi00039
Ei se enää korjaa kertoi kauhavalla vastaanottaja, siellä oli jotain vessuloita olisko eres virallisia yrittäjiäkään ruuvaamassa,enpä vie autoani sinne enää toistakertaa, huoltokirjankin tahallaan sotkivat musteella ettei nimi näy,varmasti takuukin loppuu kun perävalot lakkaa näkymästä,
- Anonyymi00040
🥰
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
🥰
Jotain sutinaa ehkä,saako kysyä kumpi olet suhteessa uros vai narttu:)
- Anonyymi00042
Reirelläkö hoirat katsastuksen:)
- Anonyymi00046
Mun auto menee aina läpi, kun pidän sen kunnossa.
Ottakaa romujen omistajat mallia, älkääkä valittako. - Anonyymi00047
Kauhavan katsastus on lakkauttanut autojen katsastuksen jo vuosia sitten. Ap tarkoittanee kait sitten pernaankylällä toimivaa harrin katsastus asemaa. Eikös sen Harrin pitänyt laajentaa toimintaansa tänne Lapuallekin?
Katsastustoiminta tarvii tännekin päin maakuntaa kilpailua. - Anonyymi00052
Sen verran pitäs tajuta että vaihdat sulat ennen katsastusta!
T. Arponen A-katsastus - Anonyymi00054
Kaikki romut vois katastaa jouttikalliolla ja jos ei mee läpi niin siitä vaan paaliin
- Anonyymi00055
Ei LiItY lApUAaN!¡!¡!¡!¡¡
- Anonyymi00057UUSI
Onko katsastajilla kk-palkan lisäksi tulospalkkiokin,tuotanto-lisä tai optioita ?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2713770Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1841785Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1441518- 1241213
- 751022
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja1311008Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt403889Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero166744- 9721
- 45686