Ei ole ihme että yhä useampi Parkanolainen näkyy Kauppakeskus Keskisellä.
Tänäänkin diesel 20 c halvempaa kuin kotiasemilla.
Itse käyn joka toinen viikko kaupoilla Vesalla . Katson polttoaineitten hinnat, ja haen parin viikon ruuat .
Autoni kuluttaa 4,6l /100 km ,joten tuolla hintaerolla käyn vastaisuudessakin.
Maitokaupassa täällä.
Polttoaineen hinnat
12
810
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ja kun ottaa naapurin mukaan ,tai kaksikin niin on oikein edullinen reissu. Toinen ostaa ruuat ja kahvit ,toinen maksaa bensat. Näin meillä jo kauvan.
- Anonyymi00002
Kyllä kohta menovetet halpenee kun me naton kanssa valloitamme idänmaat. Kyllä me olemme kovia ottaan mutta siihen se sitten jääkin. Me kalvamme vain toisiamme ollaan me suomalaiset sellaisia velikultia
- Anonyymi00003
Jos on suurperhe ,ehkä kannatta ajella ,mutta ei muuten. Halpa-Hallissa on halvenpaa.
- Anonyymi00004
Veskukin oli hieman autoillut, pienissä pieruissa.
- Anonyymi00005
Onko rattorilla ajaminen kallista? Kuinka kuarma-autoilu nyt voi? Maajussit ne vaan kylvää tuettua siementä peltoon vaikka ollaan markkinataloudessa.
- Anonyymi00006
Tuossa ajassa mikä menee siihen ajamiseen kerkiää tehdä hommia jo muutamalla satasella
- Anonyymi00007
Jaa että ajaan rattorilla perälevy perässä.
- Anonyymi00008
lähempää tampereeltakin löytyy halvempaa polttoainetta.
- Anonyymi00009
Keskimäärin Parkanossa on kohtuu edullista polttoainetta.
Vaikka lähtisit mihin suuntaan hyvänsä Parkanosta, hinta nousee. - Anonyymi00010
En ole kyllä huomannu mitään eroa , ostan aina 50. eurolla ja sitten kun olen tankannu niin siinä mittarissa lukee tankattu 50.€ Että aina se saman maksaa
- Anonyymi00011
Parkanossa on kilpailua asemien kesken asiakkaista, se pitää hinnat kurissa.
- Anonyymi00012
Teboilit piti hinnat myös kurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459