Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta ja nauttivansa yksityisyydestä.
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
120
883
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nepobabyt perseilee.
- Anonyymi00002
Kimi Räikkösen lapsista ainakin. Poika ajaa mini formuloita ja tytär harrastaa tanssia. Ovat lapset kokoajan heidän instas kuvattuna.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kimi Räikkösen lapsista ainakin. Poika ajaa mini formuloita ja tytär harrastaa tanssia. Ovat lapset kokoajan heidän instas kuvattuna.
Nanna Karalahden poika. Pelaa jääkiekkoa äiti haluaa pojan malliksi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nanna Karalahden poika. Pelaa jääkiekkoa äiti haluaa pojan malliksi.
Saran ja Pyryn poika olisi hyvä vaippamainokseen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saran ja Pyryn poika olisi hyvä vaippamainokseen.
Itse olisit!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nanna Karalahden poika. Pelaa jääkiekkoa äiti haluaa pojan malliksi.
Nannan tytär harrastaa jo cheerleaderia kuten äitinsäkin oli tanssityttönä jääkiekko-otteluiden tauoilla.
- Anonyymi00009
Erja on esitellyt näitä vanhempia lapsia ja taisi olla niin että molemmat, sekä tyttö että poika tehneet mallin töitä. Mika taas on keskittynyt uuteen perheeseensä ja lastensa esittelyyn uuden vaimon kanssa.
- Anonyymi00010
Jussi Halla-ahon teini-ikäinen tytär vaikuttaa Lappeenrannan LUT-yliopistossa natsitunnuksia kantavassa porukassa natsitervehdyksiä tehden.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jussi Halla-ahon teini-ikäinen tytär vaikuttaa Lappeenrannan LUT-yliopistossa natsitunnuksia kantavassa porukassa natsitervehdyksiä tehden.
Perussuomalaiset on alunperin SMP eli Suomen Maanviljelijöiden Puolue jotka halusi kapinoida Maalaisliittoa eli nyk Keskustaa vastaan ja erota siitä. Olivat vasemmalla aatteeltaan. Vennamo johti ja Soinista tuli hänen oppipoikansa ja nimi muuttui Perusssuomalaiseksi. Miten ihmeessä natsit liittyy persujen historiaan, ei mitenkään!
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Perussuomalaiset on alunperin SMP eli Suomen Maanviljelijöiden Puolue jotka halusi kapinoida Maalaisliittoa eli nyk Keskustaa vastaan ja erota siitä. Olivat vasemmalla aatteeltaan. Vennamo johti ja Soinista tuli hänen oppipoikansa ja nimi muuttui Perusssuomalaiseksi. Miten ihmeessä natsit liittyy persujen historiaan, ei mitenkään!
Halla-ahon tytär ei ole persujen historiaa eikä persut ole enää se puolue, joka se oli vielä Soinin aikana.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Halla-ahon tytär ei ole persujen historiaa eikä persut ole enää se puolue, joka se oli vielä Soinin aikana.
Persuissa puhaltavat uudet tuulet ja ne puhaltavat Sudenpesästä päin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00014 kirjoitti:
Perussuomalaiset on alunperin SMP eli Suomen Maanviljelijöiden Puolue jotka halusi kapinoida Maalaisliittoa eli nyk Keskustaa vastaan ja erota siitä. Olivat vasemmalla aatteeltaan. Vennamo johti ja Soinista tuli hänen oppipoikansa ja nimi muuttui Perusssuomalaiseksi. Miten ihmeessä natsit liittyy persujen historiaan, ei mitenkään!
No jos ei historiaan liitykään mutta nykyisyyteen liittyy hyvinkin vahvasti. Persuthan on jo monessa yhteydessä osoittanut olevansa äärioikeistoa eli natseja.
- Anonyymi00039
Anonyymi00014 kirjoitti:
Perussuomalaiset on alunperin SMP eli Suomen Maanviljelijöiden Puolue jotka halusi kapinoida Maalaisliittoa eli nyk Keskustaa vastaan ja erota siitä. Olivat vasemmalla aatteeltaan. Vennamo johti ja Soinista tuli hänen oppipoikansa ja nimi muuttui Perusssuomalaiseksi. Miten ihmeessä natsit liittyy persujen historiaan, ei mitenkään!
"Perussuomalaiset on alunperin SMP eli Suomen Maanviljelijöiden Puolue"
Ei ole. - Anonyymi00041
Anonyymi00014 kirjoitti:
Perussuomalaiset on alunperin SMP eli Suomen Maanviljelijöiden Puolue jotka halusi kapinoida Maalaisliittoa eli nyk Keskustaa vastaan ja erota siitä. Olivat vasemmalla aatteeltaan. Vennamo johti ja Soinista tuli hänen oppipoikansa ja nimi muuttui Perusssuomalaiseksi. Miten ihmeessä natsit liittyy persujen historiaan, ei mitenkään!
Se SMP oli Suomen Maaseudun Puolue. Ei maanviljelijöiden. Faktat haltuun!
- Anonyymi00102
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kimi Räikkösen lapsista ainakin. Poika ajaa mini formuloita ja tytär harrastaa tanssia. Ovat lapset kokoajan heidän instas kuvattuna.
Luulis jo olevan tarpeeksi rahaa, nyt lapset rahan teko koneina.
- Anonyymi00103
Anonyymi00014 kirjoitti:
Perussuomalaiset on alunperin SMP eli Suomen Maanviljelijöiden Puolue jotka halusi kapinoida Maalaisliittoa eli nyk Keskustaa vastaan ja erota siitä. Olivat vasemmalla aatteeltaan. Vennamo johti ja Soinista tuli hänen oppipoikansa ja nimi muuttui Perusssuomalaiseksi. Miten ihmeessä natsit liittyy persujen historiaan, ei mitenkään!
Natsit liittyy PS:n historiaan silloin kun nyky-Persut alkoi hallita!
- Anonyymi00118
Anonyymi00027 kirjoitti:
Halla-ahon tytär ei ole persujen historiaa eikä persut ole enää se puolue, joka se oli vielä Soinin aikana.
Persut onkin nykyään nimenomaan eri kuin SMP aikoinaan ja sitä seurannut Perussuomalaiset. Nykyinen persupuolue on äärioikeistolainen ja fasistinen + rasistinen puolue ja on suuri häpeä, jos eduskunnan puhemiehen (pers.) tytär on mukana natsitoiminnassa Lappeenrannassa.
- Anonyymi00007
Aloittaja hokee tuota asiaa nyt vuosia mutta kyse oli siitä että tyttö ei halua julkista ammattia, kuten vanhempansa. Kertoi että pyrkii oikeustieteelliseen eli se on tavoite. Nyt aloittaja vaatii ehdottomasti että ei tuon sanomisen takia voi olla esillä missään ikinä koskaan.
- Anonyymi00011
Eihän tuossa aloituksessa vaadittu mitään, todettiin vain mitä mieltä osallistuja ITSE on julkisuudesta. Nuo lapset mitä edellä on mainittu, heidät ovat omat vanhemmat tuoneet julkisuuteen ja alaikäisinä. Ei lapsilla ole siihen mitään sanomista.
- Anonyymi00012
No ei muuhun pysty, ainoastaan on koko ajan Martinan tai Eskon kimpussa ja nyt jo lastenkin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ei muuhun pysty, ainoastaan on koko ajan Martinan tai Eskon kimpussa ja nyt jo lastenkin.
Vicotriasta on tehty lapsitähteä jo aivan vauvasta lähtien, joten ihmekös tuo, että nyt vartin vanhana esiintyy tuollaisessa sarjassa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vicotriasta on tehty lapsitähteä jo aivan vauvasta lähtien, joten ihmekös tuo, että nyt vartin vanhana esiintyy tuollaisessa sarjassa.
On kylläkin 16-vuotias ja on toiminut jo pitkään esim. ääninäyttelijänä animaatioissa yhdessä Eskon kanssa. Lisäksi on tanssinut kilpaa vuosia. Mikä muuten on suhteesi Martinan äitiin?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
On kylläkin 16-vuotias ja on toiminut jo pitkään esim. ääninäyttelijänä animaatioissa yhdessä Eskon kanssa. Lisäksi on tanssinut kilpaa vuosia. Mikä muuten on suhteesi Martinan äitiin?
Nyt sitten Martinan ja Eskon tyttö näkee miltä tuntuu olla vainottu ja myös sen että minkälaiset ihmiset on eniten hänen kimpussaan eli ennenkaikkea vanhemmat naiset ja sitten muutama papparainenkin siellä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt sitten Martinan ja Eskon tyttö näkee miltä tuntuu olla vainottu ja myös sen että minkälaiset ihmiset on eniten hänen kimpussaan eli ennenkaikkea vanhemmat naiset ja sitten muutama papparainenkin siellä.
Iltasanomien kommenttikentässä on jo esimakua siitä. Lähinnä taitaa olla persuja asialla koska Yle:n ohjelma.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
On kylläkin 16-vuotias ja on toiminut jo pitkään esim. ääninäyttelijänä animaatioissa yhdessä Eskon kanssa. Lisäksi on tanssinut kilpaa vuosia. Mikä muuten on suhteesi Martinan äitiin?
Ei ole suhdetta...Vanha nainen on.
- Anonyymi00043
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt sitten Martinan ja Eskon tyttö näkee miltä tuntuu olla vainottu ja myös sen että minkälaiset ihmiset on eniten hänen kimpussaan eli ennenkaikkea vanhemmat naiset ja sitten muutama papparainenkin siellä.
Isi ja varsinkin äiti puolustavat lasta hömppäpodissaan.
Mutta onhan se hyvä, ettei salarakas-kohujulkkiksena aio tehdä uraa. Tietysti jostain Temppareista tai Love Islandista tai Farmista saisi opiskelua varten rahaa täysi-ikäisenä. - Anonyymi00050
Anonyymi00019 kirjoitti:
On kylläkin 16-vuotias ja on toiminut jo pitkään esim. ääninäyttelijänä animaatioissa yhdessä Eskon kanssa. Lisäksi on tanssinut kilpaa vuosia. Mikä muuten on suhteesi Martinan äitiin?
Missä animaatiossa on esiintynyt? Toiminut pitkään. Oikeasti?
- Anonyymi00062
Anonyymi00019 kirjoitti:
On kylläkin 16-vuotias ja on toiminut jo pitkään esim. ääninäyttelijänä animaatioissa yhdessä Eskon kanssa. Lisäksi on tanssinut kilpaa vuosia. Mikä muuten on suhteesi Martinan äitiin?
No voi kamalaa, heittikö ikä kokonaisella yhdellä vuodella? Ilta sanomat kertoo ohjelmasta kertovassa artikkelissaan tämän Vicotrian olevan 15 vuotias, joten luotin siihen, enkä nähnyt syytä ruveta ikää erikseen vielä googlaamaan. Muuttuiko asiasisältö mielestäsi siinä, että vielä 6 kk sitten tämä lapsitähti oli 15 vuotias?
Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että kommentoida voi vain sellainen, jolla on jonkinasteinen suhde Martinan äitiin?
Sinullako sitten on häneen suhde? Minulla ei ole minkäänlaista suhdetta kenenkään äiteihin, sen sijaan mielipiteen esittämiseen julkisella keskustelupalstalla minulla on aivan täysi oikeus. - Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
No voi kamalaa, heittikö ikä kokonaisella yhdellä vuodella? Ilta sanomat kertoo ohjelmasta kertovassa artikkelissaan tämän Vicotrian olevan 15 vuotias, joten luotin siihen, enkä nähnyt syytä ruveta ikää erikseen vielä googlaamaan. Muuttuiko asiasisältö mielestäsi siinä, että vielä 6 kk sitten tämä lapsitähti oli 15 vuotias?
Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että kommentoida voi vain sellainen, jolla on jonkinasteinen suhde Martinan äitiin?
Sinullako sitten on häneen suhde? Minulla ei ole minkäänlaista suhdetta kenenkään äiteihin, sen sijaan mielipiteen esittämiseen julkisella keskustelupalstalla minulla on aivan täysi oikeus.Hyvä kirjoitus, kiitos.
- Anonyymi00015
Asia pitäsi kääntää toisinpäin, ohjelma, jossa henkilö on omin avuin ilman vanhempia päässyt eteenpäin, olkoonkin ala mikä tahansa.
He ovat saaneet jotain aikaan.- Anonyymi00020
No esim. Martina ja Esko ovat niitä jotka ovat omin avuin ilman vanhempia päässeet pitkälle.
- Anonyymi00029
Esimerkiksi vaikka oppii piereksii kovaa ja yleisillä paikoilla 🤧.
- Anonyymi00119
Anonyymi00020 kirjoitti:
No esim. Martina ja Esko ovat niitä jotka ovat omin avuin ilman vanhempia päässeet pitkälle.
Päässeet pitkälle... ?? Yleensä tuolla tarkoitetaan jotain edistystä esim. opinnoissa tai työelämässä, mutta minun on vaikea yhdistää tuota sanontaa Martinaan ja Eskoon. Joku voi kylläkin päästä pitkälle myös menemällä kuppilaan juomaan olutta... :D Martina ja exänsä ovat roikkuneet julkisuudessa reilut 20 v erinäisillä toilailuillaan ja tempauksillaan, kohuilllaan ja valheillaan, mutta liittäisin tuon "pitkälle pääsy" -sanonnan enemmän nimenomaan positiivisiin saavutuksiin. Se ei tuon ex-pariskunnan kohdalla toteudu.
- Anonyymi00016
Sairain ohjelmaformaatti ikinä. Varmaan taas joku apinointi amerikasta. Kyllä pitäis vanhempien ohjata nuorisoa parempiin töihin.
- Anonyymi00018
Ensin on kasa tyrkky pellejä. Sitten niiden tyrkky pelle kakarat. Emme ikinä pääse eroon turhakkeista eikä niiden kakaroista.
- Anonyymi00025
Tarkoitatko Tuukka ja Olga Temosta vai Meriläistä ja Frangenia vai ketä?
- Anonyymi00031
Niistä päästäisiin kyllä eroon, jos haluttaisiin ja se tapahtuisi niin, ettemme seuraisi heidän touhujaan millään tavalla emmekä kommentoisi heitä sanallakaan julkisesti.
Mutta kansa saa sitä, mitä se kaipaa, - Anonyymi00051
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niistä päästäisiin kyllä eroon, jos haluttaisiin ja se tapahtuisi niin, ettemme seuraisi heidän touhujaan millään tavalla emmekä kommentoisi heitä sanallakaan julkisesti.
Mutta kansa saa sitä, mitä se kaipaa,Toihan ei pidä paikkaansa. Erilaisia juttuja kokeillaan ja ne menestyy tai ei
- Anonyymi00023
MTV on niitä täynnä kaikissa ohjelmissaan, jopa uutisissa
- Anonyymi00026
Keiden lapsia esiintyy esim. Salatuissa elämissä ja erilaisissa elokuvissa?
- Anonyymi00058
Anonyymi00026 kirjoitti:
Keiden lapsia esiintyy esim. Salatuissa elämissä ja erilaisissa elokuvissa?
Olisiko Salatut elämät tai elokuvat sellaisia,että niissä näytellään, ei olla omana itsenään kertomassa itsestään. Ja he ehkä ovat rehellisesti kertoneet haluavansa näyttelijöiksi. Eri asia.
- Anonyymi00034
Tottahan toki mukana on Eerikäinen, joka näköjään seuraa vanhempiensa jalanjäljissä. On ollut jo monessa ohjelmasa tyrkyllä, samoin papin instassa ym. Tytteli kuitenkin sanoo, ettei halua olla julkisuudesa vanhempiensa tavoin (heh!), vaan haluaa tulevaisuudessa olla malli ja juristi. No justiinsa. Malliksi pääsee äidin tyyliin vaatteita vähentämällä ja juristiksi tullakseen pitää ensin pyrkiä ja päästä opiskelemaan oikeustieteelliseen... Ei ehkä sitten kannattaisi niitten julkisuudessa kynsin hampain roikkuvien vanhempiensa siivellä osallistua moisiin ohjelmiin.
- Anonyymi00036
Missä sanoi, että haluaa olla malli?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Missä sanoi, että haluaa olla malli?
Seiska ja IS oli artikkeli ko ohjelmasta ja siellä tieto.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Missä sanoi, että haluaa olla malli?
Tässä jutussa oli noin sanottu V.stä.
https://www.seiska.fi/katso/tuukka-ja-olga-temosen-tytar-avautuu-elamastaan/2155859 - Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Seiska ja IS oli artikkeli ko ohjelmasta ja siellä tieto.
Myös IL mainitsee tuon mallinurahaaveen. Mikäs siinä, jos on mahdollisuuksia.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Myös IL mainitsee tuon mallinurahaaveen. Mikäs siinä, jos on mahdollisuuksia.
Vainooja teki täänkin aloituksen. Syy on Martina ja Esko Eerikäinen 😂.
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Vainooja teki täänkin aloituksen. Syy on Martina ja Esko Eerikäinen 😂.
Miksei siitä saisi tehdä aloitusta, jos näistä nuorusta tarvitsee trhfä joku ohjelma? Ja onhan se niin, että Martina ja Esko on joka viikko jossain lehdessä ja nyt kolmas polvi astuu julkisuuteen.
- Anonyymi00046
Anonyymi00036 kirjoitti:
Missä sanoi, että haluaa olla malli?
Haluta saa ja voi ihan mitä vaan... . Mun mielestä Vickanilla ei ole mitenkään erityisen persoonalliset kasvot, ja sellaisethan mallilta vaaditaan. Pituutta pitäisi olla myös riittävästi, mutta mahtaako Vickanilla sekään riittää... On sentään 16-vuotias, ja monesti teini tuon ikäisenä on jo aikuisen mitoissa (ainakin tytöt). Itse olin 176 cm jo 15-vuotiaana. Luokan pojat olivat melkein kaikki päätä lyhyempiä. Malliksi en koskaan haaveillut edes eikä varmaan olisi ollut pituuden lisäksi muita edellytyksiäkään. :D
- Anonyymi00047
Anonyymi00040 kirjoitti:
Myös IL mainitsee tuon mallinurahaaveen. Mikäs siinä, jos on mahdollisuuksia.
Martina aloitti 15-vuotiaana hiusmallina julkkiskampaaja Harri Paanasen näytöksessä. Malli tarkoittaa siis paljon muutakin kuin mitä kuvitellaan.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Martina aloitti 15-vuotiaana hiusmallina julkkiskampaaja Harri Paanasen näytöksessä. Malli tarkoittaa siis paljon muutakin kuin mitä kuvitellaan.
Miten joku voi tietää 15-vuotiaan Martinan mallin uran? Kyllä pitää olla joku lähipiiriläinen.
- Anonyymi00054
Anonyymi00040 kirjoitti:
Myös IL mainitsee tuon mallinurahaaveen. Mikäs siinä, jos on mahdollisuuksia.
Onko? Tavallinen, nuori tyttö. Ei halua julkisuutta, mutta esiintyy tv ohjelmissa ja haluaa olla malli.
- Anonyymi00066
Anonyymi00040 kirjoitti:
Myös IL mainitsee tuon mallinurahaaveen. Mikäs siinä, jos on mahdollisuuksia.
No ei kyllä paksupohkeiset, hieman ylipainoiset mallit menesty. Arvostetaan hoikkia, persoonallisen näköisiä, tusinateinit jää sivuun!
- Anonyymi00111
Anonyymi00048 kirjoitti:
Miten joku voi tietää 15-vuotiaan Martinan mallin uran? Kyllä pitää olla joku lähipiiriläinen.
Oma äiti tietää aina parhaiten. Niin tälläkin kertaa.
- Anonyymi00044
S. Frangenin poika on selvästi persoonallinen fiksu nuorimies.
- Anonyymi00049
Toi on kyllä suoraan sanoen naurettavaa. Ensin käy isänsä kanssa puhumassa tv:ssä ettei halua julkisuteen ja seuraavaksi esiintyy tosi tv ohjelmassa. Miksi Esko päästi tyttärensä puhumaan itseään vastaan? En ymmärrä. Selvästihän se haluaa olla julkisuudessa. Ja ihan ok että on, mutta kannattaisi lähteä rehellisyydellä liikkeelle. Hän haluaa olla julkisuudessa ja piste.
- Anonyymi00052
Mieti sitä, että pyydetään tuollaiseen ohjelmaan, jossa muutkin osallistujat ovat samanikäisiä ja varmasti kohtuullisesti osallistujalle maksetaan, niin paine on suuri osallistua.
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mieti sitä, että pyydetään tuollaiseen ohjelmaan, jossa muutkin osallistujat ovat samanikäisiä ja varmasti kohtuullisesti osallistujalle maksetaan, niin paine on suuri osallistua.
Jos on päättänyt ettei halua olla julkisuudessa, niin ei se raha tai muut osallistujat sitä päätöstä horjuta. Toinen asia ristiriidassa on se toive mallin urasta. Mallit on kai enemmän ja vähemmän julkisuudessa. Puhuu yhtä tekee toista.
- Anonyymi00113
Rehellisyys ei ole Aitolehti/Eerikäisen perheessä mikään tunnistettava arvo.
- Anonyymi00053
Martinan tytär haluaa malliksi...lyhyt eikä kovin laiha...Onnea vaan uralle. Toi Frans taas vaikuttaa tasapainottomalta naisten vaatteissa...onpa nepobabyjä kerrakseen...
- Anonyymi00056
Julkisuus pilaa elämän .
- Anonyymi00057
Jep. Ja kun julkisuus ei ole enää saavutettavissa pelkästään sillä,että haluaa julkkikseksi. Maailma on täynnä julkisuuteen haluavia, jotka kiertää tosi tv -ohjelmissa. Hämmästyin eniten sitä, että puhuu ettei halua julkisuuteen,mutta sitten kuitenkin toimii siten, että haluaa. Mallihan on myös julkisuudessa.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Jep. Ja kun julkisuus ei ole enää saavutettavissa pelkästään sillä,että haluaa julkkikseksi. Maailma on täynnä julkisuuteen haluavia, jotka kiertää tosi tv -ohjelmissa. Hämmästyin eniten sitä, että puhuu ettei halua julkisuuteen,mutta sitten kuitenkin toimii siten, että haluaa. Mallihan on myös julkisuudessa.
Jos malli on julkisuudessa, niin on kaupan kassakin samalla tavalla.
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos malli on julkisuudessa, niin on kaupan kassakin samalla tavalla.
No ei ole. Mietipä vähän.
- Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos malli on julkisuudessa, niin on kaupan kassakin samalla tavalla.
Ahaa eli esim eri mainoksissa, mainoskuvissa tms esiintyminen ei ole julkisuudessa olemista? Myös muotinäytöksissä on yleisö ja sitä kuvataan. Miten sä ymmärrät mallin ammatin?
- Anonyymi00070
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ahaa eli esim eri mainoksissa, mainoskuvissa tms esiintyminen ei ole julkisuudessa olemista? Myös muotinäytöksissä on yleisö ja sitä kuvataan. Miten sä ymmärrät mallin ammatin?
Normaalilla älyllä ja ymmärryksellä varustettu ihminen kyllä tajusi mitä tuo tyttö tarkoitti tuolla julkisuudessa olemisell ja vielä kun kertoikin sen erittäin tarkasti. Mutta jotkut ei vain sisäistä tai eivät halua sisäistää asiaa. Ymmärrys nolla kuten eräällä tulot? Yksi vauvalla erikoisjoukkojen ketjussa on tuskissaan kun vihaamaansa henkilöä ei pudoteta pois vaikka sillä on silikonit ja kaikki.
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Normaalilla älyllä ja ymmärryksellä varustettu ihminen kyllä tajusi mitä tuo tyttö tarkoitti tuolla julkisuudessa olemisell ja vielä kun kertoikin sen erittäin tarkasti. Mutta jotkut ei vain sisäistä tai eivät halua sisäistää asiaa. Ymmärrys nolla kuten eräällä tulot? Yksi vauvalla erikoisjoukkojen ketjussa on tuskissaan kun vihaamaansa henkilöä ei pudoteta pois vaikka sillä on silikonit ja kaikki.
Sitten se siellä yrittää väittää että meitä on monta Martinan vainoajaa aivankuin ihmiset ei tunnistaisi että yksi ja sama häärää jokapuolella.
- Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Normaalilla älyllä ja ymmärryksellä varustettu ihminen kyllä tajusi mitä tuo tyttö tarkoitti tuolla julkisuudessa olemisell ja vielä kun kertoikin sen erittäin tarkasti. Mutta jotkut ei vain sisäistä tai eivät halua sisäistää asiaa. Ymmärrys nolla kuten eräällä tulot? Yksi vauvalla erikoisjoukkojen ketjussa on tuskissaan kun vihaamaansa henkilöä ei pudoteta pois vaikka sillä on silikonit ja kaikki.
Tuskin tuo on edes katsonut sitä ohjelmaa vaan onko jossain mediassa kirjoitettu asiasta ja irrotettu yksittäisiä sanomisia asiayhteydestään. Martina oli eräässä podissa vieraana ja oli saanut yli 90 kommenttia siitä videopätkästä ja haukkumia pääasiassa tietenkin. Sitten nyt sitten oli joku fiksu kirjoittanut että voi mitä kommentteja, kuunnelkaa koko podi. Eli näin nämä erilleen otetut pätkät antavat aivan väärän kuvan koska ne on irroitettu asiayhteydestä. Ja vielä media tekee omanlaisensa version, Seiska tekee seiskamaisen jne. riippuen täysin siitäkin että kuka toimittaja on asialla sanomassa sen viimeisen sanan.
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tuskin tuo on edes katsonut sitä ohjelmaa vaan onko jossain mediassa kirjoitettu asiasta ja irrotettu yksittäisiä sanomisia asiayhteydestään. Martina oli eräässä podissa vieraana ja oli saanut yli 90 kommenttia siitä videopätkästä ja haukkumia pääasiassa tietenkin. Sitten nyt sitten oli joku fiksu kirjoittanut että voi mitä kommentteja, kuunnelkaa koko podi. Eli näin nämä erilleen otetut pätkät antavat aivan väärän kuvan koska ne on irroitettu asiayhteydestä. Ja vielä media tekee omanlaisensa version, Seiska tekee seiskamaisen jne. riippuen täysin siitäkin että kuka toimittaja on asialla sanomassa sen viimeisen sanan.
Ei sekään yleensä auta että on vaikka oma podi ja oma ääni, kuten Martina kehui, koska siitäkin tehdään sitten se vääristelty versio mediaan ja sitten ne jotka eivät edes ole kuunnelleet koko podia alkavat haukkumaan tällaisilla oksennuspalstoilla. Vähän kuin tuo Martinan vainoaja jolle koko Erikoisjoukkojen seuraaminen on sitä että toivoo että Martina pudotetaan ja sitten kun ei putoa niin väittää että suositaan.
- Anonyymi00082
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ei sekään yleensä auta että on vaikka oma podi ja oma ääni, kuten Martina kehui, koska siitäkin tehdään sitten se vääristelty versio mediaan ja sitten ne jotka eivät edes ole kuunnelleet koko podia alkavat haukkumaan tällaisilla oksennuspalstoilla. Vähän kuin tuo Martinan vainoaja jolle koko Erikoisjoukkojen seuraaminen on sitä että toivoo että Martina pudotetaan ja sitten kun ei putoa niin väittää että suositaan.
Yhyy, yhyy, yhyy. On selvästi raskasta elää toisen ihmisen elämää.
- Anonyymi00120
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ei sekään yleensä auta että on vaikka oma podi ja oma ääni, kuten Martina kehui, koska siitäkin tehdään sitten se vääristelty versio mediaan ja sitten ne jotka eivät edes ole kuunnelleet koko podia alkavat haukkumaan tällaisilla oksennuspalstoilla. Vähän kuin tuo Martinan vainoaja jolle koko Erikoisjoukkojen seuraaminen on sitä että toivoo että Martina pudotetaan ja sitten kun ei putoa niin väittää että suositaan.
Haha, ai kuvittelet että joku täysipäinen viitsisi kuunnella Eerikäisen ja exänsä podia?! Maailman turhin pariskunta ja heidän podinsa. Varmaan kelaavat niitä moneen kymmeneen kertaan lehdissä julkaistuja juttuja häistään, erostaan, pettämisistään, ja Martina tietenkin siitä kun meni mun Hanko, mun Levi, mun Marbella, mun Eira..... Montakohan kymmentä vuotta vielä katsovat tarpeelliseksi roikkua noissa typerissä vanhoissa sekoiluissaan?
- Anonyymi00060
Miksi alaikäinen tyttö ohjelmassa? Menossa pahadti samaan suuntaan kuin vanhempansa eli julkisuuspelleksi.
- Anonyymi00067
Tarkoitatko Temosen tyttöä?
- Anonyymi00081
Anonyymi00067 kirjoitti:
Tarkoitatko Temosen tyttöä?
Varmaan tarkoitti Eerikäisen tyttöä, joka kävi televisiossa kertomassa ettei halua julkisuuteen. Kuitenkin jo tv ohjelmassa heti tuon jälkeen. Temosen tytär ei ole puhunut ja käyttäytynyt eri tavalla.
- Anonyymi00064
No jos malleja ajatellaan, niin Temosen tyttären ulkonäkö on sellainen, että hänellä olisi mahdollista olla malli. Eerikäisen tytär on tavallinen tyttö. Vaikea nähdä mallina.
- Anonyymi00068
Sinähän oletkin kertonut tuntevasi mannekiineja ja että pituus pitää olla vähintään 174 eli juuri se mikä on esim. Jasmin Mäntylällä.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sinähän oletkin kertonut tuntevasi mannekiineja ja että pituus pitää olla vähintään 174 eli juuri se mikä on esim. Jasmin Mäntylällä.
Taitaa kyllä olla joku mummoikäinen mannekiini. Niitäkin on eikä nekään nyt mitään malliainesta enää ole.
- Anonyymi00074
Olis kannattanu miettiä 2 kertaa ennenkuin kuvitellaan jälkikasvunkin menestyvän kohuotsikoilla: erot, abortit, ulosotot, rattikäryt, pahoinpitelyt.
Näistä on neitosen tulevaisuus koottu! - Anonyymi00075
Anonyymi00069 kirjoitti:
Taitaa kyllä olla joku mummoikäinen mannekiini. Niitäkin on eikä nekään nyt mitään malliainesta enää ole.
Erikoisjoukkojen Lehtonen näytti olevan jonkun kaupan mainoslehden vaatemallina, esitteli boksereita. Taisi olla Halpa-Hallin mainos.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Erikoisjoukkojen Lehtonen näytti olevan jonkun kaupan mainoslehden vaatemallina, esitteli boksereita. Taisi olla Halpa-Hallin mainos.
Lehtonen oli myös alastonmallina Hesarissa.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Lehtonen oli myös alastonmallina Hesarissa.
Lehtonen ei ottanut vain paitaa pois vaan otti kaikki vaatteet pois.
- Anonyymi00078
Anonyymi00074 kirjoitti:
Olis kannattanu miettiä 2 kertaa ennenkuin kuvitellaan jälkikasvunkin menestyvän kohuotsikoilla: erot, abortit, ulosotot, rattikäryt, pahoinpitelyt.
Näistä on neitosen tulevaisuus koottu!Voi voi kun sua tukistettiin vuonna 2008 ja aivan aiheesta. Vieläkin sinulla sama tyyli.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Voi voi kun sua tukistettiin vuonna 2008 ja aivan aiheesta. Vieläkin sinulla sama tyyli.
Voi voi, kun sun pää on jumissa tukistuksissa ja vanhoissa ajoissa. Nythän keskustelu koskee henkilöä, joka ei halua olla julkisuudessa, mutta esiintyy tv ohjelmissa itsestään kertoen.
- Anonyymi00080
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sinähän oletkin kertonut tuntevasi mannekiineja ja että pituus pitää olla vähintään 174 eli juuri se mikä on esim. Jasmin Mäntylällä.
Ai minä olen 😆😆 kirjoitin vain tosiasian. Turha mulle on siitä suuttua.
- Anonyymi00083
Anonyymi00079 kirjoitti:
Voi voi, kun sun pää on jumissa tukistuksissa ja vanhoissa ajoissa. Nythän keskustelu koskee henkilöä, joka ei halua olla julkisuudessa, mutta esiintyy tv ohjelmissa itsestään kertoen.
Oletko katsonut ohjelman että minkälaisesta julkisuudesta siinä puhui?
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Oletko katsonut ohjelman että minkälaisesta julkisuudesta siinä puhui?
Yleensäkin olen sitä mieltä että vainoajien takia ei pidä kenenkään pienentää itseään ja olla uskaltamatta elää elämäänsä. Sittenhän vainoajat ovat päässeet siihen päämääräänsä mihin ovat koko ajan pyrkineetkin.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Yleensäkin olen sitä mieltä että vainoajien takia ei pidä kenenkään pienentää itseään ja olla uskaltamatta elää elämäänsä. Sittenhän vainoajat ovat päässeet siihen päämääräänsä mihin ovat koko ajan pyrkineetkin.
"Kun annat pirulle pikkusormen, se vie koko käden" "Nainen on naiselle susi" "Kaikki mitä sanot käytetään sinua vastaan" jne. jne. Ei nämä vanhat sanonnat mistään tyhjästä ole syntyneet.
- Anonyymi00087
Anonyymi00079 kirjoitti:
Voi voi, kun sun pää on jumissa tukistuksissa ja vanhoissa ajoissa. Nythän keskustelu koskee henkilöä, joka ei halua olla julkisuudessa, mutta esiintyy tv ohjelmissa itsestään kertoen.
Etkö nähnyt vai etkö halunnut nähdä että kenelle tuo kommentti oli tarkoitettu. Sille joka kirjoitti jostain syystä tässä ketjussa että "erot, abortit, ulosotot, rattikäryt, pahoinpitelyt" ja nyt jo maalaa samassa kommentissa jälkikasvullekin samaa. Jonkun pää on todella jumissa vanhoissa ajoissa. Joku jumittaa yli 25 vuotta vanhoissa asioissa ja viimeisimmästäkin tulee kohta 10 vuotta. Ulosotot? koskaan ei ole isoja ulosottoja ja vuoden 2014 jälkeen ei mitään. Miten se ruoholahtelainen on jaksanut noistakin jauhaa vuosia.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Etkö nähnyt vai etkö halunnut nähdä että kenelle tuo kommentti oli tarkoitettu. Sille joka kirjoitti jostain syystä tässä ketjussa että "erot, abortit, ulosotot, rattikäryt, pahoinpitelyt" ja nyt jo maalaa samassa kommentissa jälkikasvullekin samaa. Jonkun pää on todella jumissa vanhoissa ajoissa. Joku jumittaa yli 25 vuotta vanhoissa asioissa ja viimeisimmästäkin tulee kohta 10 vuotta. Ulosotot? koskaan ei ole isoja ulosottoja ja vuoden 2014 jälkeen ei mitään. Miten se ruoholahtelainen on jaksanut noistakin jauhaa vuosia.
Tiedä onko asunut Eskon ja Martinan naapurissa Ruoholahdessa vaikka niin väittää. Myöhemmin se on kertonut asuneensa Martinan ja Stefun naapurissa ja oliko viimeksi että näin että kertoi asuvansa Martinan sijoituasunnon kadulla? Vai Töölössäkö se kertoi asuvansa. Munkkivuoressakin se kertoo asuneensa.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Tiedä onko asunut Eskon ja Martinan naapurissa Ruoholahdessa vaikka niin väittää. Myöhemmin se on kertonut asuneensa Martinan ja Stefun naapurissa ja oliko viimeksi että näin että kertoi asuvansa Martinan sijoituasunnon kadulla? Vai Töölössäkö se kertoi asuvansa. Munkkivuoressakin se kertoo asuneensa.
Martinaa se kertoo tapaavansa usein lähikaupassa ja haukkuu tämän ulkonäköä. Eli kertoo siis asuvansa myös Kaartinkaupungissa?
- Anonyymi00090
Anonyymi00088 kirjoitti:
Tiedä onko asunut Eskon ja Martinan naapurissa Ruoholahdessa vaikka niin väittää. Myöhemmin se on kertonut asuneensa Martinan ja Stefun naapurissa ja oliko viimeksi että näin että kertoi asuvansa Martinan sijoituasunnon kadulla? Vai Töölössäkö se kertoi asuvansa. Munkkivuoressakin se kertoo asuneensa.
Sehän kertoi että ei enää voi mennä kirkkoon kun Martina on istunut kuvattavana hopeasaappaissa kirkon rappusilla. Siis tämän Helsingin tuomiokirkon. Ja sitten se kertoi että ei uskalla mennä perheineen Kaivopuistoon kun Pikkarainen siellä lenkkeili.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Sehän kertoi että ei enää voi mennä kirkkoon kun Martina on istunut kuvattavana hopeasaappaissa kirkon rappusilla. Siis tämän Helsingin tuomiokirkon. Ja sitten se kertoi että ei uskalla mennä perheineen Kaivopuistoon kun Pikkarainen siellä lenkkeili.
Kun kerran näin ikävän kommentin Martinan instassa ja omalla nimellään niin katsoin että kukas se siellä. Ja instassaan oli mummolla kuvia kun istui itse sen kirkon rappusilla ja myös kävi kävelyllä Kaivopuistossa.
- Anonyymi00107
Anonyymi00088 kirjoitti:
Tiedä onko asunut Eskon ja Martinan naapurissa Ruoholahdessa vaikka niin väittää. Myöhemmin se on kertonut asuneensa Martinan ja Stefun naapurissa ja oliko viimeksi että näin että kertoi asuvansa Martinan sijoituasunnon kadulla? Vai Töölössäkö se kertoi asuvansa. Munkkivuoressakin se kertoo asuneensa.
Mieti sitä missä asuu, missä on asunut tai missä tulee asumaan!
- Anonyymi00122
Anonyymi00087 kirjoitti:
Etkö nähnyt vai etkö halunnut nähdä että kenelle tuo kommentti oli tarkoitettu. Sille joka kirjoitti jostain syystä tässä ketjussa että "erot, abortit, ulosotot, rattikäryt, pahoinpitelyt" ja nyt jo maalaa samassa kommentissa jälkikasvullekin samaa. Jonkun pää on todella jumissa vanhoissa ajoissa. Joku jumittaa yli 25 vuotta vanhoissa asioissa ja viimeisimmästäkin tulee kohta 10 vuotta. Ulosotot? koskaan ei ole isoja ulosottoja ja vuoden 2014 jälkeen ei mitään. Miten se ruoholahtelainen on jaksanut noistakin jauhaa vuosia.
Toki ihan ymmärrettävää, että et haluaisi noista Martinan julkisuuskuvaan kiinteästi liittyvistä kohuista (erot, rattijuopumus, pahoinpitelyt, sakot, abortit, ulosotot, silikonit, nakuilut, salarakas jne. jne.) mainittavan, mutta niitten ansiostahan Martinasta on kirjoiteltu lehdissä vuosikaudet. Mitä muuta hänestä olisi noiden vuosien aikana ollut kirjoitettavaa? Ei mitään. Ai niin, voittihan Martina aurinkorasvamissikilpailun. Tirsk*.
Btw., asiansa kunnialla ja sivistyneesti hoitaneella Martinan ikäisellä naisella ei ole useimmilla kontollaan noista mitään. Mieti sitä!
- Anonyymi00086
Hei onko kellään tietoa, kuinka se Sofian TV sarja on otettu vastaan? Onko katsojaluvut paukkuneet minkälaisissa luvuissa, eli onko kanavan suosituinta settiä? Mainonta oli kylläkin kovaa.
- Anonyymi00093
Luultavasti todellakin huonosti on ollut katsojia. Seiskalehden toimittajat yritti mainostaa uutisissa kovasti sarjaa, miksi joku maksaisi feikki ohjelmista ja haluaisi niitä edes ilmaiseksi katsella ?
- Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Luultavasti todellakin huonosti on ollut katsojia. Seiskalehden toimittajat yritti mainostaa uutisissa kovasti sarjaa, miksi joku maksaisi feikki ohjelmista ja haluaisi niitä edes ilmaiseksi katsella ?
Ei löydy katsoja määriä yhtään mistään. Taitaa olla niin vähän katsojia ollut ja siksi ei julkaistu tuloksia missään.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Ei löydy katsoja määriä yhtään mistään. Taitaa olla niin vähän katsojia ollut ja siksi ei julkaistu tuloksia missään.
Onko totta, että ei kiinnosta Sofian luksuselämän seuraaminen ja pidempiä jaksoja lupasi, kun ihmiset ihan hulluina kyselleet?
On se hyvä että on tää Martina, jonka elämä kiinnostaa ja paljon!🫢 - Anonyymi00098
Anonyymi00096 kirjoitti:
Onko totta, että ei kiinnosta Sofian luksuselämän seuraaminen ja pidempiä jaksoja lupasi, kun ihmiset ihan hulluina kyselleet?
On se hyvä että on tää Martina, jonka elämä kiinnostaa ja paljon!🫢Ei varmasti ole ollut muita kyselijöitä, kuin teinin tasolle jääneitä Sofian tason omaavia nuoria naisia.
- Anonyymi00092
Timo Jurkka on Sakari Jurkan lapsi. Timo näyttelee Salatuissa elämissä. Timon isoäiti oli Emmi Jurkka.
- Anonyymi00094
Näyttelijää ei voi verrata itseisarvojulkkikseen. Mitä sekoilet?
- Anonyymi00097
Anonyymi00094 kirjoitti:
Näyttelijää ei voi verrata itseisarvojulkkikseen. Mitä sekoilet?
Näyttelijät eivät ole yhtään sen kummempia, kuin me muutkaan tavikset henkilöt. Suurin osa heistä on kuitenkin juoppoja ja työttömiä vuosista toisiin.
- Anonyymi00099
Anonyymi00097 kirjoitti:
Näyttelijät eivät ole yhtään sen kummempia, kuin me muutkaan tavikset henkilöt. Suurin osa heistä on kuitenkin juoppoja ja työttömiä vuosista toisiin.
Mikä tääkin yksi naisnäyttelijä ja oli kaupassa vaihtanut loheen punaisen hintalapun ja kävi käry itsepalvelu kassalla voit suorittaa 😂.
- Anonyymi00104
Anonyymi00094 kirjoitti:
Näyttelijää ei voi verrata itseisarvojulkkikseen. Mitä sekoilet?
Timo Jurkka on myös julkkisnäyttelijän lapsi. Sakari Jurkka oli aikansa julkkis.
- Anonyymi00105
Anonyymi00094 kirjoitti:
Näyttelijää ei voi verrata itseisarvojulkkikseen. Mitä sekoilet?
Eivät näyttelijät ole mitään yli-ihmisiä.
- Anonyymi00109
Anonyymi00105 kirjoitti:
Eivät näyttelijät ole mitään yli-ihmisiä.
Ei, mutta idea se, että eivät ole julkisuudessa ns julkkistyrkkynä, vaan työnsä puolesta
- Anonyymi00114
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ei, mutta idea se, että eivät ole julkisuudessa ns julkkistyrkkynä, vaan työnsä puolesta
Voi olla työkseen julkkis, haalia mainosrahaa sieltä sun täältä. Nykyään yhä yleisempää. Ja julkkiksen lapsella on hienoinen etulyöntiasema kisattaessa tästä julkisuus arvosta millä saa sopimuksia firmoilta.
- Anonyymi00116
Anonyymi00114 kirjoitti:
Voi olla työkseen julkkis, haalia mainosrahaa sieltä sun täältä. Nykyään yhä yleisempää. Ja julkkiksen lapsella on hienoinen etulyöntiasema kisattaessa tästä julkisuus arvosta millä saa sopimuksia firmoilta.
Voihan olla että vanhemmat myyvät jälkikasvuaan eri tahoille. Jotkut niin röyhkeitä että väkisin tunkee mediaan lähes koko suvun, näkyvyydestä taistellaan kynsin hampain.
- Anonyymi00123
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ei, mutta idea se, että eivät ole julkisuudessa ns julkkistyrkkynä, vaan työnsä puolesta
Niinpä. Voihan Vickekin pyrkiä teatterikorkeakouluun lukion jälkeen, vaikka sinne on todella vaikea päästä. Jotkut nykyisin ammattinäyttelijöinä toimivat ovat kertoneet pyrkineensä kouluun viisikin kertaa...
- Anonyymi00100
Tääkii vielä, huhheijaa. Joka ohjelmassa samat hömppöjulkut, en katso mitäön ohjelmia joissa julkut esittää itseään. Samoin julkkujen pennut jää katsomatta.
- Anonyymi00101
Vaikuttajia netti täynnä, mitä ne muka vaikuttaa. Pelkkiä joutilaita, hömppiä. Takavuosien misut ilman koulutusta, myyvät hömppä valmennuksia. Mite noille kukaan maksaa yhtään mitään.
- Anonyymi00106
Kyllä nuo valmennuksetkin tulee muuttumaan siten, että niitä ei osteta. Tekoälyllä korvataan, harva haluaa enää maksaa. Tekoäly korvaa julkimot.
- Anonyymi00108
Anonyymi00106 kirjoitti:
Kyllä nuo valmennuksetkin tulee muuttumaan siten, että niitä ei osteta. Tekoälyllä korvataan, harva haluaa enää maksaa. Tekoäly korvaa julkimot.
Se on ainoastaan sinun mielipiteesi. Henkilöt ketkä haluaa pitää huolta omasta hyvinvoinnista, kyllä ostavat valmenuksia niin kauan kuin niitä vaan on ostettavissa.
- Anonyymi00110
Anonyymi00108 kirjoitti:
Se on ainoastaan sinun mielipiteesi. Henkilöt ketkä haluaa pitää huolta omasta hyvinvoinnista, kyllä ostavat valmenuksia niin kauan kuin niitä vaan on ostettavissa.
Valmenuksia...Eipä sulta voi muuta odottaakaan, kuin sokeaa palvontaa.
- Anonyymi00112
Anonyymi00108 kirjoitti:
Se on ainoastaan sinun mielipiteesi. Henkilöt ketkä haluaa pitää huolta omasta hyvinvoinnista, kyllä ostavat valmenuksia niin kauan kuin niitä vaan on ostettavissa.
Se on ainoastaan sinun mielipiteesi.
- Anonyymi00115
TAAS USKOMATONTA PAS KAA YLELLÄ...HAHAH
- Anonyymi00117
Antti Lindman teki natsitervehdyksiä opiskelijana. Antti on 43v ja puolisonsa 63v.
- Anonyymi00121
Entäs sitten? Jokainen on tehnyt nuorena pienen ja isonkin tyhmyyden. Ja mitä tuohon vaimon ikään tulee, haittaako sun elämää? Kai tuossa suhteessa on rakkautta, kun ovat olleet yhdessä 20 vuotta. Se pitkä aika tänä päivänä.
- Anonyymi00124
Kukas se semmoinen mies on? Tiedän kyllä kuka on Antti Lindtman, mutta ei liity mitenkään tämän aloituksen aiheeseen.
- Anonyymi00125
Pieni vinkki tuleva pääministeri seuraavat noin 8 v. Hihhihhihhih ai että.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194959Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä593974Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi1002880On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622708Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472433Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl592099