"Vaikuttaja Erna Husko paljastaa Hanna Tikanderin podcastin tuoreessa jaksossa, mikä asia ei viehätä häntä miehissä. Hanna Tikander -podcast on kuunneltavissa Podimossa.
Tikander pohtii, mistä johtuu Huskon kuvailema yhtäkkinen tunne siitä, ettei hän enää haluakaan jatkaa romanttista suhdetta jonkun ihmisen kanssa. Tikander miettii, onko kyse niin sanotusta ”ickistä”, eli äkillisestä vastenmielisyyden tai inhon tunteesta.
– Mulla saattaa tulla ick siitä, et sä puhut väärällä tavalla tai et sä lausut jonkun asian jotenkin oudosti, Husko sanoo.
Myös yksi konkreettinen asia aiheuttaa Huskossa inhon tunnetta – kangaskassi miehellä. Hän ei itsekään aivan ymmärrä, mikä kangaskassissa niin risoo.
– Mä en voi sietää kangaskasseja, ellei se oo mun äiti, joka käyttää. Tai ihan sama kuka, mutta miehillä, älkää tehkö. Mä en pysty, Husko toteaa.
– Jos sä ikinä haluut lähestyä mua ja sulla on kangaskassi, niin älä tee sitä, Husko varoittaa.
Samalla Husko kertoo, millainen tyyli miehellä puolestaan on hänen makuunsa. Miehellä voisi Huskon mukaan olla esimerkiksi löysät farkut ja t-paita tai huppari, sekä lippalakki ja koruja.
– Hei maalataaks me täs nyt jotain henkilöö, Tikander pohtii.
– Ei todellakaan, Husko naurahtaa.
Luonteenpiirteistä Huskoa viehättää kiltteys, aitous ja hauskuus. Tikander toivoo sellaisen ”rakkauden tavoittavan Huskon”.
– En tiiä, onko se tavoittanut jo, Husko sanoo vihjailevasti.
Tikander epäilee, että Huskolla saattaisi jo olla joku romanttinen suhde elämässään.
– Joo ehkä mä just kuvailin jotain henkilöä, mutta saapi nähdä nyt, Husko paljastaa.
Husko kertoi joulukuussa 2025 eronneensa parisuhteestaan.
– Yksi kirja menee kiinni, toinen aukeaa. Toi menee aina elämässä silleen. Mennään eteen päin ja mennään sillä, mitä on, Husko sanoi joulukuussa Ilta-Sanomille.
Pian erosta kertomisensa jälkeen Husko julkaisi Instagramiin yhteiskuvia laulaja Erika Vikmanin kanssa.
Kaksikko poseerasi kuvissa Linnan juhlien virallisilla jatkoilla hotelli Kämpissä. Julkaisun toisessa kuvassa Vikman näyttää antavan Huskolle suukon. Kolmannessa kuvassa Husko nauraa kommellukselle.
– Rakastan Suomea ja Erika Vikmania, Husko kirjoitti julkaisunsa yhteydessä englanniksi."
Suosittelen gummin käyttöä.
Anonyymi-ap
7
82
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mä kyll sillai niinku tykkään tollasist pimpoist joteskii.
- Anonyymi00002UUSI
Vähä liikaa läskii sen persees mun makuu.
- Anonyymi00003UUSI
Ei vaikuta minuun mitenkään.
- Anonyymi00004UUSI
Hanna ei vaatinut gummia, se on nyt raskaana.
- Anonyymi00005UUSI
Minulla on hyvät kassit.
- Anonyymi00006UUSI
Uusia Johanna Tukiaisia tulee ja menee.
- Anonyymi00007UUSI
Minä luin otsikon kiireessä niin, että "Suosittelen gamman käyttöä".
Gamman lisäksi voi käytellä myös uudempaa AlfaPVP:tä. Tai voi alkaa vanhojen äijien tapaan pössytellä hashista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083