Minkä ikäisenä aloit tehdä esiseksillisiä toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Itse olin jotain 14v kun kahden naapurin tytön kanssa tutustuttiin sukupuolielimiin. Seisoimme housut nilkoissa ja minä koskettelin tyttöjen pilluja ja tytöt räpläsivät kovana seisovaa kaluani. Panemaan ei alettu. Pari vuotta myöhemmin olin näistä tytöistä toisen kanssa ulkona kahdestaan. Mentiin rauhalliseen paikkaan nurmikolle makaamaan. Minä olin selin. Tyttö hivuttautui päälleni ja avasi housuni. Kovettumaan alkanut kaluni bongahti esiin. Tyttö riisui housunsa alas ja liikkui päälläni hetken niin, että tunsin kaluni sujahtavan johonkin märkään ja lämpimään. Tyttö alkoi vatkata alapäätään niin, että pillu liikkui eestaas kaluni ympärillä. Se tuntui niin hyvältä, että pian räjähdin ja spermani roiskuivat paineella pillun uumeniin.
- Ihanaa, huokaili tyttö hengästyneenä.
Niin menetin poikuuteni. Tyttö ei ollut neitsyt.
Seksiin tutustelu ja poikuuden menetys
12
700
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00002
Buaahaa aivopieru spede buaahaa. Mitäs olet ja päästelet
- Anonyymi00005
Sää mää ja bää se kyylää buaahaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sää mää ja bää se kyylää buaahaa
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00006
12-13 kesäisenä polkaisin naapurin tyttöä. 15 kesäiseksi sitä tehtiin kunnes muutettiin pois. Olin ikuisesti vihainen vanhemmilleni.
- Anonyymi00009
Eunukin löpinöitä
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eunukin löpinöitä
Mitäs eunukki löpiset delaa tuhkamuna idiootti.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitäs eunukki löpiset delaa tuhkamuna idiootti.
Sää mää ja bää on tuhkamuna idiootti buaahaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sää mää ja bää on tuhkamuna idiootti buaahaa
Hähähää mitäs olet. Kiitos taas tuosta tiedosta.
- Anonyymi00007
Olisinko ollut 8-9 vuotias. Kahden luokkakaverin kanssa mentiin toisen kotiin ja alettiin suutelemaan vuoron perää. Siiryttiin vanhempien sänkyyn ja pyysin tyttöjä risutumaan ja otettiin kaikki vaatteet pois ja jatkettiin suutelua ja hyväilyä ja toisen kanssa menin lähetyssaarnaja asentoon mutta ei siinä penetrointia tapahtunut mutta hyvältä tuntui.
Otettiin uusiksi useamman kertaa ja oli todella kutkuttavaa kaikista kolmesta.
Harmi etten ymmärtänyt vielä tuolloin mitä pitäisi tehdä, niin olisi poikuus kyllä löhtenyt.
Se lähti sitten 11 vuotiaana. - Anonyymi00012
Kakkosluokalla leikin lääkäriä luokkalaisen tytön kanssa, nelosluokalla sovitettiinkin jo pippeliä pimppiin. Nykyään aikamies ja yhtä nuoret tytöt kiinnostavat vieläkin.
- Anonyymi00014
Kyllä spede tietää buaahaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1591061En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44717Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.128666Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23648- 44639
- 67615
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää161571Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52560Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34554Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34528