Lehdessä oli kirjoitettu, että Kelaa oli huijattu. Ja, että ongelma on tullut Ruotsista, jossa se on valtava. 100 000 euroa oli huijattu Kelalta.
Jos ihmiset saisivat Kelasta elintarvikkeita töitä vastaan, joka päivä oman annoksensa, niin silloin ei voisi huijata. Ihminen joko tekisi kansalaistöitä tai olisi nälkä. Nythän tilanne menee niin, että nälkä on niillä, jotka tekevät köyhien töitä.
Kelasta oltiin huijattu rahaa
12
204
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kelan huijaamisesta saa käräjäoikeudessa mojovat rapsut sekä
huijatut rahat korkoineen ulosottoon.- Anonyymi00002
Ongelma on se, että huijausta on ja se on tulossa Ruotsista, jossa sitä on paljon. Kun huijausta on paljon, niin on mahdollisuus siihen, että aina joku onnistuu. Jos olisi puolueeton tutkimuslaitos, joka tutkisi asioita, silloin erilaiset huijaustyypit, ei siis henkilöt, vaan tavat voitaisiin saada esille.
Ja myös leivänkannikkaa nälkäisille, jos ruokaa saisi vaikka työtä vastaan.
- Anonyymi00003
Ruotsin viranomaiset ovat siis varoittaneet Suomea järjestäytyneen rikollisuuden ja laajamittaisen sosiaaliturvan väärinkäytöksen rantautumisesta Suomeen.
- Anonyymi00004
Ruotsalaiset varoittivat Suomea – Nyt hälyttävä ilmiö on jo täällä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4c9c0fea-9f3f-475f-96cf-84c775b041c6
"Suomessa on havaintoja siitä, että sosiaaliturvaa on käytetty väärin osana isompia rikoskokonaisuuksia. Ruotsin tilanne on Suomelle varoittava esimerkki, sanoo ministeri Sanni Grahn-Laasonen."
Tuolta voi asiasta lukea. - Anonyymi00005
Tätä palstaa kun lukee, niin saa käsityksen, että kaikki Kelan tukien saajat ovat huijareita.
- Anonyymi00006
Paljon isompi ongelma on sosiaaliturvan vajaakäyttö.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010458727.html
- Anonyymi00007
Kelaa saakin huijata. Hyvä että joku uskaltaa.
- Anonyymi00008
Mutta onneksi työeläkettä maksava yhtiö on paljon avokätisempi kuin Kela.
- Anonyymi00009
Mustalaiset ainankin aikoinaan nostivat sosiaalietuudet sekä hölmölandiasta että sveea mammalta.
- Anonyymi00010
Samaa legendaa olen kuullut mutta en ole uskonut enkä usko ellei joku lyö oikeita todisteita pöytään.
- Anonyymi00011
Minä olen itse kuullut, kun vanhemmat olivat huolissaan, että tuleeko lapsilisä varmasti molemmista maista.
- Anonyymi00012
En usko että Kelaa voi huijata. Jos käy töissä, se näkyy tiliotteissa. Jos asuu jossakin muualla, joku maksaa kuitenkin vuokrat. Kela ei päätä perheenjäsenistä. Viimeaikoina on keskusteltu opiskelusta työttömyysturvan aikana. Sehän ei eroa kurssien opiskelusta mitenkään. S.G-L. ja nykyinen työministeri voisivat olla enemmän kiinnostuneita TE-palvelun ja Kelan suhteista asiakkaiden oikeusturvan kannalta. Nämä aktiivimallit ovat aiheuttaneet vain vahinkoa ja vaikeuttaneet työllistymistä. Siitä he vaikenevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2052177Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 50842
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta115717Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707