Tuomiopäivä on se kun synnyttään

Anonyymi-ap

Tänne " murheen laaksoon" ja karman laki astuu voimaan ♥️♥️♥️♥️

14

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Karman lait pyhät lehmät kuuluu Hindujen oppeihin.

Siellä pitää maistella jopa lehmän virtsaa, oli uutinen.

• Anonyymi00002

Gagnes-virralla tehdään upotuskasteita riuhtaisemalla niskasta ihminen veden alle. Sieltä se upotuskasteen esikuvat on otettu Jenkkilahkoihin.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Gagnes-virralla tehdään upotuskasteita riuhtaisemalla niskasta ihminen veden alle. Sieltä se upotuskasteen esikuvat on otettu Jenkkilahkoihin.

Gagnes-virta on hyvin saastunut vesi ja siellä voi uida jopa kuolleitten ihmisten ruumiin osia.

• Anonyymi00004

Raamatussa viimeinen tuomio tarkoittaa ihmisten tuomitsemista hänen elämänsä aikana tekemien tekojen perusteella ja mitä laki niistä määrää.

Ihmisen uskosta ei kysytä viimeisellä tuomiolla yhtään mitään. Teot ratkaisee sen loppusijoituspaikan.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä. [Joos. 6:25; Hepr. 11:31]

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]

Ilm. 2:23

Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi00005

Raamatun mielikuvitustarinoiden mielikuvitusolentojen langettamat tuomiot ovat yhtä tyhjän kanssa oikeassa maailmassa, eikä kukaan tervejärkinen kyseenalaista tätä tosiasiaa.
        Uskonharhaisten mielipiteet ovat tietysti tykkänään toinen kysymys, mutta minä puhunkin tervejärkisten ajattelusta, en psykiatrian piiriin kuuluvista vaivoista.

• Anonyymi00009
        UUSI

Sama se mitä Raamattu satuile.
        Luonnonlait ne jyrää. Karma on luonnonlaki myös.

• Anonyymi00006

Koska viimeisellä tuomiolla ei kysytä ihmisen uskosta mitään, vain teot ratkaisee.

Joihan se olla, että ne kaikki ovat Israelin heimon perilisiä, jotka siihen asti edes pääsevät. Kaikki he ovat Jeesuksen uskonveljiä Juutalaisia, jotka sinne asti pääsevät.

Matt. 15:24

Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".

• Anonyymi00007

Jerusalemiin ei tule muita kuin Israelin heimon jälkeläisiä.

Jeesuksen sinetit on painettu vain Israelin heimon jälkeläisiin.

Ilm. 7:4

Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

Ilm. 21:12

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jerusalemiin ei tule muita kuin Israelin heimon jälkeläisiä.

Jeesuksen sinetit on painettu vain Israelin heimon jälkeläisiin.

Ilm. 7:4

Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:

Ilm. 21:12

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Menit täysin harhaan aloituksestani etkä ymmärtänyt pointtiani.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Menit täysin harhaan aloituksestani etkä ymmärtänyt pointtiani.

Oletko maistanut jo sitä lehmän virtsaa, mistä puhuttiin TV:ssä?

• Anonyymi00011
      UUSI

Ylivainio käytti Hindujen vanhaa kaatotekniikka, nopea tönäisy kädellä otsaan ja kanttuvei selälleen suorilta jaloilta.

googlaa: shaktipat

• Anonyymi00012
      UUSI

Hindujen opin mukaan ihmisen otsassa on ns. kolmas silmä, josta erilaiset voimat, henget ja energiat kulkevat ihmisen sisälle.

Ihmisen käsistä lähtee jopa 3 metrin mittaisia energiasuihkeita, kundaliinia ja reikiä.
      Niitä pystytään kuvaamaan ns. kirlian -menetelmälllä.

Jos lahkopastori tulee silmät kiiluen kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois.

• Anonyymi00013
      UUSI

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

• Anonyymi00014
      UUSI

Perinteinen kristinusko, Jumalanpalvelus, sakramentit ja diakoniatyö ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin.
      Hurmoslahkot vastaa siihen tarpeeseen.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      123
      3067
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1445
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1309
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1037
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1027
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      957
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      767
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      730
    Aihe