Saamelaisten kastaminen

Anonyymi-ap

Helluntailaiset pitivät Lapissa telttakokouksiaan.

Kaksi nuorta poromiesta päättivät mennä uteliaisuuttaan helluntailaisten telttaan katsomaan, minkälaista se helluntailaisten uskonto on.

Miehet istuivat teltan takaosaan penkille ja juttelivat keskenään saamenkielellä.

Ei aikaakaan, kun helluntaipastori tuli heidän luokseen ja sanoi heille: Rakkaat veljet, nyt kun teillä on jo kielet, niin eiköhän sovita päivämäärä upotuskasteelle.

259

1352

Vastaukset

• Anonyymi00002

Saamelaiset on oikeita kristittyjä.

Ei sinne ole Amerikanlahkoilla mitään asiaa mennä heitä käännyttämään lahkolaisiksi.

• Anonyymi00003

Hurmahenkiset Jenkkilahkot harhoineen olisivat saaneet pysyä siellä Atlantin takana.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hurmahenkiset Jenkkilahkot harhoineen olisivat saaneet pysyä siellä Atlantin takana.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

Lutterin kirkon pakkoliitetyt teeskentelijät ovat saaneet silmänsä auki jopa 50000 pakkoliitettyä on ottanut lopputilin tuosta reservaatista monena vuonna ja tänäkin vuonna ottaa !
        Toivotaan hyvää marjavuotta !

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Lutterin kirkon pakkoliitetyt teeskentelijät ovat saaneet silmänsä auki jopa 50000 pakkoliitettyä on ottanut lopputilin tuosta reservaatista monena vuonna ja tänäkin vuonna ottaa !

Ihminen voi menettää uskonsa, muistinsa ja lopulta henkensä, muta Kristillinen yksi Kaste on ikuisesti voimassa ajan rajan tuolle puolelle asti.

Jumala ei kadu eikä peru tekojaan.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

1. Sam. 15:29

Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi."

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Parhamin kirkon kitisijävaari asialla

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Parhamin kirkon kitisijävaari asialla

Parhamin mallioppilaat ja seuraajat kitisee jatkuvasti totuutta vastaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Parhamin mallioppilaat ja seuraajat kitisee jatkuvasti totuutta vastaan.

Tarkoitatko tätä Lutherin totuutta:
        "- Ellemme siis pätevämmin osaa vastata tähän kysymykseen ja TODISTAA, että pienet lapset itse uskovat; (niin minä)
        VAKAASTI NEUVON: niin pian kuin mahdollista LAKATTAKOON ÄLKÖÖNKÄ kastettako lapsia OLLENKAAN, ettemme moisella mielikuvituksellisella ilveilyllä, jonka takana ei mitään ole, pilkkaisi ja häpäisisi suuresti ylistettyä Jumalan majesteettia. Parempi on olla yhtäkään lasta kastamatta, kuin tuolla tavoilla ILVEHTIÄ ja leikitellä Jumalan sanan ja sakramenttien kanssa, ikään kuin Jumala olisi joku narri", (Kaste ja usko. Martti Luther )

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tarkoitatko tätä Lutherin totuutta:
        "- Ellemme siis pätevämmin osaa vastata tähän kysymykseen ja TODISTAA, että pienet lapset itse uskovat; (niin minä)
        VAKAASTI NEUVON: niin pian kuin mahdollista LAKATTAKOON ÄLKÖÖNKÄ kastettako lapsia OLLENKAAN, ettemme moisella mielikuvituksellisella ilveilyllä, jonka takana ei mitään ole, pilkkaisi ja häpäisisi suuresti ylistettyä Jumalan majesteettia. Parempi on olla yhtäkään lasta kastamatta, kuin tuolla tavoilla ILVEHTIÄ ja leikitellä Jumalan sanan ja sakramenttien kanssa, ikään kuin Jumala olisi joku narri", (Kaste ja usko. Martti Luther )

Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa kopioi hädissään samaa viestiä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa kopioi hädissään samaa viestiä

Siksikö sinulla on suuri hätä?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Siksikö sinulla on suuri hätä?

Niin, uudestikastaj-inttäjä-eksyttäläjjkä on kova hätä. Siksi se kai kopioi samoja viestejä uudestaan

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin, uudestikastaj-inttäjä-eksyttäläjjkä on kova hätä. Siksi se kai kopioi samoja viestejä uudestaan

Mitä tapahtuu ylöstempauspäivänä sakastissa ?

Ei yhtään mitään, kukaan ei tiedä mitään tapahtuneen!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä tapahtuu ylöstempauspäivänä sakastissa ?

Ei yhtään mitään, kukaan ei tiedä mitään tapahtuneen!

Papit soittaa piispalle ja kysyy, piispa eu tiedä mitään.

Ja jatkaa värilipun pinkkaamista.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Papit soittaa piispalle ja kysyy, piispa eu tiedä mitään.

Ja jatkaa värilipun pinkkaamista.

Kellarista ei juuri temmata ainakaan hellarivaaria

• Anonyymi00015

Sotahulluja ei kuitekaan temmata.

• Anonyymi00018

Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi00019

Sotahullut herjaajat kyllä jäävät tempaamatta.

• Anonyymi00020

Ei ketään suoraan taivaaseen temmata. Ne on lahkolaisten valheita sellaiset lupaukset, mitä ne kaupittelee, kun annat sydämesi ja omaisuutesi lahkoille, niin saat varman taivaspaikan.

Kaikki joutuu ensin Jeesuksen tuomioistuimen eteen.

1. Piet. 1:17

Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.

• Anonyymi00021

Paavali tietenkin meni valehtelemaan tempaamisesta ja luuli itsekin tulleensa temmatuksi ja kertoi siitä miten ihminen silloin muuttuu, miten saa taivaallisen ruumiin siinä matkalla.

Ei tietenkään kaikkia valeita pidä uskoa, vaan elossa olevat Jeesuksen omat, Pyhän Hengen sinetin omaavat pitää tuoda tuomiolle ja Jumalan tuomita oma Pyhä Henkensä heissä.

• Anonyymi00022

Foorumin pìlkkaajat menee yks kerrallaan tuomiolle, siellä ei luterilaisuus paljoa paina, siellä istuu oikeus !

Ei auta vauvakaste, ei ohitusleikkaus ei ympärileikkaus, siellä kysytään ihan toiset asiat !

• Anonyymi00023

Siinä yksi pilkkaaja jota odottaa tuomio. Ei auta töissä käyminen eikä käymättömyys

• Anonyymi00045
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Siinä yksi pilkkaaja jota odottaa tuomio. Ei auta töissä käyminen eikä käymättömyys

Ei faktojen kertominen ole pilkkaamista, mutta töissä käyminen on raamatullista!

Jeesus ei pilkannut kun kertoi faktoja fariseukset toki suuttuivat!

• Anonyymi00024

Lahkopastoreiden tarinat taivaaseen tempaamisista Jeesusta morjestamassa on valheita. Niihin ei pidä uskoa.

Joh.3:13
      Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

• Anonyymi00025

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi00026

Ennen Jeesuksen paluuta takaisin maan päälle luste eli harhaoppiset uskonlahkot temmataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin Galilean vuorelle.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00027

Jeesuksen häitä vietetään Jerusalemissa maan päällä, ei missään pilven reunalla.

Ei ihmisiä sinne pilven reunalle tempaista. Ne on pelkkiä illuusioita sellaiset tempaamiset.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;

• Anonyymi00028

Jeesus ei enää edes käytä samaa tavallista maan päällä käyttämäänsä miehen nimeä Joshua/Jeesus, koska antikristukset ottivat sen nimen käyttöönsä eksytystarkoituksessa. Kaikki eksytykset tulee pelkkää "Jeesus" nimeä käyttäen, koska se on niin helppo tehdä.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä,
      ja oman uuden nimeni.

Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan isäänsä (Isämeidän rukous) ja kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

• Anonyymi00029

Lahkolaisten jatkuva "Jeesustelu" pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.

• Anonyymi00030

Ei lahkolaiset koko ajan herjaa.

Pitää niidenkin levätä.

• Anonyymi00031

Jumalattomilla ei ole rauhaa.

• Anonyymi00032

Hurmoshenki ei jätä ihmistä rauhaan.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi00033

He viekoittelevat ihmisiä, jotka eivät vielä ole varmalla pohjalla, ja ahneudessa he ovat mestareita.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

He viekoittelevat ihmisiä, jotka eivät vielä ole varmalla pohjalla, ja ahneudessa he ovat mestareita.

Heidän puheensa ovat suurellisia mutta tyhjänpäiväisiä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Heidän puheensa ovat suurellisia mutta tyhjänpäiväisiä.

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi00036

Helluntailainen nimimerkki "Mohikaani27" herjasi työkseen kristittyjen lapsien saamaa pyhää kastetta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

Nyt tyyppi on kuulemma potkaissut tyhjää.

Gal. 6:7

Älkäät eksykö; ei Jumala anna itsiänsä pilkata: sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.

• Anonyymi00037

Siksikö monet piispat ovat myös potkaisseet tyhjää?
        Ovat pilkanneet raamatullista kastetta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Siksikö monet piispat ovat myös potkaisseet tyhjää?
        Ovat pilkanneet raamatullista kastetta.

Kaikki ihmiset kuolevat, olikohan uusi asia hellarille?

Vain uudestikastajat pilkkaavat raamatullista kastetta

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kaikki ihmiset kuolevat, olikohan uusi asia hellarille?

Vain uudestikastajat pilkkaavat raamatullista kastetta

Totta, uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa ok keksinyt lukuisia pilkkanimiä rasmatulliselle kasteelle. Toki hän rienaa myös uskovia

• Anonyymi00361
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Totta, uudestikastaja-inttäjäeksyttäjä näin raamatussa ok keksinyt lukuisia pilkkanimiä rasmatulliselle kasteelle. Toki hän rienaa myös uskovia

Hän lienee hyvin katkera

• Anonyymi00038

Sama se mitä herjaa, pääasia että vain jaksaa herjata eikä lopeta sitä vaikka vähän tulisi lunta tupaan tai joutuisi koko ajan samoja herjoja toistamaan.

Mitä sitä uskova tekisi, jos ei herjaisi.

• Anonyymi00044

Eräskin helluntailainen herjaaja kutsui kastetta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen niin rumilla sanoilla, ettei niitä voi edes lasten kuullut lausua.

Helluntailaisilla on salainen kirjallinen ohje jäsenille, kuinka Luterilaisten kanssa väitellään kasteesta.

Se on joskut vuotanut tänne nettiinkin. Sen ohjeen nimi oli "Sudenpentujen käsikirja".

• Anonyymi00041

TV7:lla helluntailainen nainen tunnusti, että alkoi hokemaan kokouksissa kolmea keksimäänsä outoa sanaa kiihtyvällä vauhdilla, niin arvostus kasvoi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi00042

Mitä useammin herjan toistaa, sitä todemmaksi se muuttuu.

• Anonyymi00043

Facta ei siitä muuksi muutu, vaikka sitä kutsutaan herjaamiseksi.

• Anonyymi00046

Sakastin väki näkyy käyneen kevätretkellä, joka paikka on kuin Helsinki vappuna !

Mitäs roskaväki muuta osaisi.

• Anonyymi00047

Ei tosin liity mitenkään sakastiin, vaan sapatistit purkaa sappeaan.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei tosin liity mitenkään sakastiin, vaan sapatistit purkaa sappeaan.

mutta hellarivaari ei ole sapatisti sillä sapatistit uskoo Jeesukseen

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

mutta hellarivaari ei ole sapatisti sillä sapatistit uskoo Jeesukseen

Sakastissako te keksitte noita juttujanne?
        "Helluntailaisilla on salainen kirjallinen ohje jäsenille, kuinka Luterilaisten kanssa väitellään kasteesta."?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sakastissako te keksitte noita juttujanne?
        "Helluntailaisilla on salainen kirjallinen ohje jäsenille, kuinka Luterilaisten kanssa väitellään kasteesta."?

Kellarista on tehty tuollainen ohje

• Anonyymi00051

Luterilaiset ei vain väittele, niitä ei voi vähemmän kiinostaa vatipäät.

• Anonyymi00052

Tampereella helluntailainen mies tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen raskaana olleen naisen.

Miksei hellarit osoita mitään myötätuntoa uhrin omaisille?

• Anonyymi00053

Ja ihan varmasti ei luterilaisia kiinnosta.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ja ihan varmasti ei luterilaisia kiinnosta.

Tapaus on ollut Iltalehtien etusivun uutisia, jolla on valtava määrä lukijoita.

• Anonyymi00056

Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu paha eksytys ja heresia, mihin ei pidä sotkeentua.

• Anonyymi00058

Joko veden teho on lakannut, kun kopioit tuota samaa fraasia?

• Anonyymi00060

Selvästi. Jeesuksen työhö hän ei usko

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Selvästi. Jeesuksen työhö hän ei usko

Ketjussa näkyy aito ja alkuperäinen luterilaisuus: Jeesuksen omia ja Sanan lupauksiin uskovien vainoamimen ja nimittely, kaikkinainen uskosta osattomien paatuneden ihmisen pahuus ja valehtelu, aito luterilaisuus.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Ketjussa näkyy aito ja alkuperäinen luterilaisuus: Jeesuksen omia ja Sanan lupauksiin uskovien vainoamimen ja nimittely, kaikkinainen uskosta osattomien paatuneden ihmisen pahuus ja valehtelu, aito luterilaisuus.

Tuo on kylläkin uudestikastajuutta

• Anonyymi00643
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Tuo on kylläkin uudestikastajuutta

se on sitä juuri

• Anonyymi00063

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Antikristukset, valejeesukset ottivat Jeesus-nimen käyttöönsä ja siksi Jeesus ei enää edes käytä sitä samaa maanpäällistä miehen nimeä. Siksi hän pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä ja kehotti kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
      Matt.28:16-20

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä,
      ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi00064

Jeesus itse varotti, ei Jeesus-nimestä, vaan Kristus nimestä.
      Kristityt ovat juoppoja, jumalankieltäjiä, homoja ja valhetteijoita ja avionrikkojia.
      Jeesus itse varoittaa itseään kristityiksi kutsuvista. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. Yksi Jeesuksen nimistä on Kristus. "Minun nimessäni".
      "vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee"
      "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko".

• Anonyymi00066

Oikea Jeesus ei ole pelkkä Jeesus/Joshua, vaan Jeesus Kristus.

Jeesus oli yleinen ihan tavallinen miehen, nimi, ,joita oli useita silloin ja nyt. Erityisesti Et.Amerikassa Jeesus on hyvin yleinen miehen nimi.

Matt. 16:16

Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".

• Anonyymi00069

Kristus on Jeesuksesta käytetty arvonimi, joka tarkoittaa voideltua. Se on kreikankielinen käännös heprean sanasta Messias.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Kristus on Jeesuksesta käytetty arvonimi, joka tarkoittaa voideltua. Se on kreikankielinen käännös heprean sanasta Messias.

Nimi "Jeesus" tarkoittaa pelastajaa, ja "Kristus" on arvonimi, joka tulee kreikan sanasta Khristós ja tarkoittaa voideltua eli Messiasta.

• Anonyymi00071

Jeesus on miehen nimi.

Kristus ei ole nimi, vaan tarkoittaa voideltua.

• Anonyymi00067

Herramme Jeesus Kristus.

Ei mikä tahansa tusina Jeesus, joita on vaikka kuinka paljon....

"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat"....

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi00068

Kaikki eksytykset tulee pelkää "Jeesus" -nimeä käyttäen.

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00101

miettikää noitaa

• Anonyymi00102

miettikää noitaa

• Anonyymi00103

miettikää noitaa

• Anonyymi00104

miettikää noitaa

• Anonyymi00105

miettikää noitaa

• Anonyymi00106

miettikää noitaa

• Anonyymi00107

miettikää noitaa

• Anonyymi00108

miettikää noitaa

• Anonyymi00109

miettikää noitaa

• Anonyymi00110

miettikää noitaa

• Anonyymi00111

miettikää noitaa

• Anonyymi00112

miettikää noitaa

• Anonyymi00113

miettikää noitaa

• Anonyymi00114

miettikää noitaa

• Anonyymi00115

miettikää noitaa

• Anonyymi00116

miettikää noitaa

• Anonyymi00117

miettikää noitaa

• Anonyymi00118

miettikää noitaa

• Anonyymi00119

miettikää noitaa

• Anonyymi00120

miettikää noitaa

• Anonyymi00121

miettikää noitaa

• Anonyymi00122

miettikää noitaa

• Anonyymi00123

miettikää noitaa

• Anonyymi00124

miettikää noitaa

• Anonyymi00125

miettikää noitaa

• Anonyymi00126

miettikää noitaa

• Anonyymi00127

miettikää noitaa

• Anonyymi00128

miettikää noitaa

• Anonyymi00129

miettikää noitaa

• Anonyymi00130

miettikää noitaa

• Anonyymi00131

miettikää noitaa

• Anonyymi00132

miettikää noitaa

• Anonyymi00133

miettikää noitaa

• Anonyymi00134

miettikää noitaa

• Anonyymi00135

miettikää noitaa

• Anonyymi00136

miettikää noitaa

• Anonyymi00137

miettikää noitaa

• Anonyymi00138

miettikää noitaa

• Anonyymi00139

miettikää noitaa

• Anonyymi00140

miettikää noitaa

• Anonyymi00141

miettikää noitaa

• Anonyymi00142

miettikää noitaa

• Anonyymi00143

miettikää noitaa

• Anonyymi00144

miettikää noitaa

• Anonyymi00145

miettikää noitaa

• Anonyymi00146

miettikää noitaa

• Anonyymi00147

miettikää noitaa

• Anonyymi00148

miettikää noitaa

• Anonyymi00149

miettikää noitaa

• Anonyymi00150

miettikää noitaa

• Anonyymi00151

miettikää noitaa

• Anonyymi00152

miettikää noitaa

• Anonyymi00153

miettikää noitaa

• Anonyymi00154

miettikää noitaa

• Anonyymi00155

miettikää noitaa

• Anonyymi00156

miettikää noitaa

• Anonyymi00157

miettikää noitaa

• Anonyymi00158

miettikää noitaa

• Anonyymi00159

miettikää noitaa

• Anonyymi00160

miettikää noitaa

• Anonyymi00161

miettikää noitaa

• Anonyymi00162

miettikää noitaa

• Anonyymi00163

miettikää noitaa

• Anonyymi00164

miettikää noitaa

• Anonyymi00165

miettikää noitaa

• Anonyymi00166

miettikää noitaa

• Anonyymi00167

miettikää noitaa

• Anonyymi00168

miettikää noitaa

• Anonyymi00169

miettikää noitaa

• Anonyymi00170

miettikää noitaa

• Anonyymi00171

miettikää noitaa

• Anonyymi00172

miettikää noitaa

• Anonyymi00173

miettikää noitaa

• Anonyymi00174

miettikää noitaa

• Anonyymi00175

miettikää noitaa

• Anonyymi00176

miettikää noitaa

• Anonyymi00177

miettikää noitaa

• Anonyymi00178

miettikää noitaa

• Anonyymi00179

miettikää noitaa

• Anonyymi00180

miettikää noitaa

• Anonyymi00181

miettikää noitaa

• Anonyymi00182

miettikää noitaa

• Anonyymi00183

miettikää noitaa

• Anonyymi00184

miettikää noitaa

• Anonyymi00185

miettikää noitaa

• Anonyymi00186

miettikää noitaa

• Anonyymi00187

miettikää noitaa

• Anonyymi00188

miettikää noitaa

• Anonyymi00189

miettikää noitaa

• Anonyymi00190

miettikää noitaa

• Anonyymi00191

miettikää noitaa

• Anonyymi00192

miettikää noitaa

• Anonyymi00193

miettikää noitaa

• Anonyymi00194

miettikää noitaa

• Anonyymi00195

miettikää noitaa

• Anonyymi00196

miettikää noitaa

• Anonyymi00197

miettikää noitaa

• Anonyymi00198

miettikää noitaa

• Anonyymi00199

miettikää noitaa

• Anonyymi00200

miettikää noitaa

• Anonyymi00201

miettikää noitaa

• Anonyymi00202

miettikää noitaa

• Anonyymi00203

miettikää noitaa

• Anonyymi00204

miettikää noitaa

• Anonyymi00205

miettikää noitaa

• Anonyymi00206

miettikää noitaa

• Anonyymi00207

miettikää noitaa

• Anonyymi00208

miettikää noitaa

• Anonyymi00209

miettikää noitaa

• Anonyymi00210

miettikää noitaa

• Anonyymi00211

miettikää noitaa

• Anonyymi00212

miettikää noitaa

• Anonyymi00213

miettikää noitaa

• Anonyymi00214

miettikää noitaa

• Anonyymi00215

miettikää noitaa

• Anonyymi00216

miettikää noitaa

• Anonyymi00217

miettikää noitaa

• Anonyymi00218

miettikää noitaa

• Anonyymi00219

miettikää noitaa

• Anonyymi00220

miettikää noitaa

• Anonyymi00221

miettikää noitaa

• Anonyymi00222

miettikää noitaa

• Anonyymi00223

miettikää noitaa

• Anonyymi00224

miettikää noitaa

• Anonyymi00225

miettikää noitaa

• Anonyymi00226

miettikää noitaa

• Anonyymi00227

miettikää noitaa

• Anonyymi00228

miettikää noitaa

• Anonyymi00229

miettikää noitaa

• Anonyymi00230

miettikää noitaa

• Anonyymi00231

miettikää noitaa

• Anonyymi00232

miettikää noitaa

• Anonyymi00233

miettikää noitaa

• Anonyymi00234

miettikää noitaa

• Anonyymi00235

miettikää noitaa

• Anonyymi00236

miettikää noitaa

• Anonyymi00237

miettikää noitaa

• Anonyymi00238

miettikää noitaa

• Anonyymi00239

miettikää noitaa

• Anonyymi00240

miettikää noitaa

• Anonyymi00072

Helluntailaisuus on Ameikasta tänne 100 v. sitten tuotu karmea eksytys ja heresia.
      Ne kieltää ihan keskeiset Raamatun totuudet.

Kasteelle ja ehtoolliselle ne antaa täysin väärän merkitykset, eksytystarkoituksessa.

• Anonyymi00245

tuosta olemme samaa mieltä

• Anonyymi00073

luterilaiset avoimesti herjaavat ja pilkkaavat Jeesuksen seuraajia ja tämän päälle luterilaiset lähettävät palstalle muka aitoa Jumalan väärentämätöntä Sanaa, johon luterilaiset pakottavat ja vaatimalla vaativat uskomaan ja pitämään totena, vaikka kommenteissa on kyse vain ulkokultaisten muka uskovien silkkaa pahuutta ja kieroilua.
      Jokainen puu tunnetaan hedelmästään. Eihän viikunoita koota orjantappuroista, eikä viinirypäleitä korjata orjanruusupensaasta.
      Niin myös luterilaisuus tuottaa vain ja ainoastaan pahaa hedelmää. Paraskin luterilaisuus on oksettavaa!
      Jeesus itse sanoo:
      Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
      KAVAHTAKAA LUTERILAISIA!

• Anonyymi00080

Ei vaan uudestikastajat pilkkaavat Jeesuksen omia ja herjaavat näitä eri termin. Eräs luetteli täällä 26 eri haukkumasanaa mitä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on uskovista käyttänyt. Pahaa hedelmää ne tuottavat

Kavahtakaa uudestikastajalässyttäjää!!

• Anonyymi00074

Parhamin alullepanema helluntailaisten oppi ei ole ollut koskaan tevettä kristinuskoa.

• Anonyymi00075

Helluntailiikkeen perustajat olivat maallikoita, ja tulivat kuuluisaksi ihan muista asioista kuin Raamatun tuntemuksestaan.

Charles Fox Parham was the Father of Modern Pentecostalism.

Parhami lupasi slummien mustille miehille usean vieraan kielen täydellisen taidon käymättä päivääkään oikeata koulua, jos he liittyvät helluntailaiseksi ja osallistuvat hänen pitämäänsä kieli/raamattukouluun.

Kukaan ei mitään vieraita kieliä oppinut Parhamin kieli/raamattukoulussa puhumaan
      ja pettyneet miehet erosivat koko Pentecostalismuksesta.

• Anonyymi00076

Jaa ja mitä ne sitten tekivät ?

Tiesitkö että luttereista eroa tänäkin vuonna 50000 maksajaa, eikä niille ole luvattu mitään !

• Anonyymi00079
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Jaa ja mitä ne sitten tekivät ?

Tiesitkö että luttereista eroa tänäkin vuonna 50000 maksajaa, eikä niille ole luvattu mitään !

luttereista ei ole mikään sana suomessa, lähde siitä liikkeelle!

• Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

luttereista ei ole mikään sana suomessa, lähde siitä liikkeelle!

Vuosittain todellakin on lähtenyt liikkeelle n 50000 pakkoveron maksajaa luterilaisesta kirkosta.

Aikanaan Egyptistä lähti koko kansa.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Vuosittain todellakin on lähtenyt liikkeelle n 50000 pakkoveron maksajaa luterilaisesta kirkosta.

Aikanaan Egyptistä lähti koko kansa.

Sekö sinua harmittaa?

• Anonyymi00077

Jumalan sana on totuus.

Joh.3:5
      Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi00078

The Sodomy of Charles Parham - James Attebury
      James Attebury
      https://jamesattebury.wordpress.com › ...
      ·
      Käännä tämä sivu
      9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.

• Anonyymi00083

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Olisikohan Lutheriin tullut tuo villitsevä henki:
        "": ”Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja" keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi."

• Anonyymi00085

Jokohan nuo kasteenpalvojat ovat todenneet, että sitä vauvakastetta ei löydy Raamatusta ja siksi kopioivat noita Parham-juttujaan?

• Anonyymi00086
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Olisikohan Lutheriin tullut tuo villitsevä henki:
        "": ”Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja" keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi."

Taas tuo saatananpalvojanoita kopioi hädissään tuota samaa juttua

On sillä vain paha olla

• Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jokohan nuo kasteenpalvojat ovat todenneet, että sitä vauvakastetta ei löydy Raamatusta ja siksi kopioivat noita Parham-juttujaan?

saatanalta poskeenottava pedofiilinoita uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa vikisee taas vauvoista. Raamatussa on yksi kaste joka on kaiken ikäisille

• Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Taas tuo saatananpalvojanoita kopioi hädissään tuota samaa juttua

On sillä vain paha olla

Totta, ehkä se siksi kopiooi noita Luther-juttujaan kun sitä uudestikastetta ei ole Raamatussa

• Anonyymi00089
        Anonyymi00087 kirjoitti:

saatanalta poskeenottava pedofiilinoita uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa vikisee taas vauvoista. Raamatussa on yksi kaste joka on kaiken ikäisille

Kristillinen Yksi Kaste on kaikenikäisille ihmisille sama, ei siinä ole mitän ikärajoja. Vauvasta vaariin asti sama kaste. Jumala ei katso henkilöön. Eikä hän jaa Henkeä mitalla.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Kristillinen Yksi Kaste on kaikenikäisille ihmisille sama, ei siinä ole mitän ikärajoja. Vauvasta vaariin asti sama kaste. Jumala ei katso henkilöön. Eikä hän jaa Henkeä mitalla.

Jeesus puhuu kaikista ihmisistä ilman mitään sukupuoli tai ikärajoituksia. Kastaa pitää.

"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Jeesus puhuu kaikista ihmisistä ilman mitään sukupuoli tai ikärajoituksia. Kastaa pitää.

"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Oikein sanoit! Pedot vinkuu vain vauvoista!

• Anonyymi00092
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Totta, ehkä se siksi kopiooi noita Luther-juttujaan kun sitä uudestikastetta ei ole Raamatussa

Eikä se sinne ilmesty!

• Anonyymi00093
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Jeesuksen antama Kastekäksy: kastaa piti kaikki kansat, eli kansoihin kuuluvat kaikki ihmiset.

Matt.28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Joel 2:16

Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Jeesuksen antama Kastekäksy: kastaa piti kaikki kansat, eli kansoihin kuuluvat kaikki ihmiset.

Matt.28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

Ihmisen valta ei ole estää lapsien kastamista Jeesuksen verensuojaan uuden liiton jäseneksi Pyhän Hengen lahjan saajaksi.

Lahkosaatana sitä tekee !

Ilm. 12:17

Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Ihmisen valta ei ole estää lapsien kastamista Jeesuksen verensuojaan uuden liiton jäseneksi Pyhän Hengen lahjan saajaksi.

Lahkosaatana sitä tekee !

Ilm. 12:17

Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

Ei voi kuin olla samaa mieltä

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Näkyy vesivahinko taas tullut sakastiin !

Kun eivät nyt hukkuisi kuin nooan aikana.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Aamen !

Tv: karvakoipi

• Anonyymi00098
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Näkyy vesivahinko taas tullut sakastiin !

Kun eivät nyt hukkuisi kuin nooan aikana.

näkyy taas vesivahinko tulleen kellariin

Kääkkä parkuu tuskaansa

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

näkyy taas vesivahinko tulleen kellariin

Kääkkä parkuu tuskaansa

Aamen!

Iloitsen ettei uudestikastajat tunne Jeesusta

T. Karvakorpi

• Anonyymi00100
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Tuo on niin totta

• Anonyymi00242

Juutalaispojan viettely on paha asia. Siitä seuraa lopullinen upotuskaste.

Matt. 18:6

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

• Anonyymi00243
        Anonyymi00242 kirjoitti:

Juutalaispojan viettely on paha asia. Siitä seuraa lopullinen upotuskaste.

Matt. 18:6

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

Siellä se Parhami jo odottelee seuraajiaan?

• Anonyymi00275
        Anonyymi00243 kirjoitti:

Siellä se Parhami jo odottelee seuraajiaan?

odottaa sitä noitaa

• Anonyymi00727

älä toista itseäsi

• Anonyymi00241

Uudestikastajat ovat antikristuksen asialla.

• Anonyymi00244

ainakin osa heistä

• Anonyymi00246
        Anonyymi00244 kirjoitti:

ainakin osa heistä

"Matt. 18:6
        Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."

Tarkoittaakohan tuo Martti Lutheria, joka kirjoittaa:
        VAKAASTI NEUVON: niin pian kuin mahdollista LAKATTAKOON ÄLKÖÖNKÄ kastettako lapsia OLLENKAAN, ettemme moisella mielikuvituksellisella ilveilyllä, jonka takana ei mitään ole, pilkkaisi ja häpäisisi suuresti ylistettyä Jumalan majesteettia. Parempi on olla yhtäkään lasta kastamatta, kuin tuolla tavoilla ILVEHTIÄ ja leikitellä Jumalan sanan ja sakramenttien kanssa, ikään kuin Jumala olisi joku narri", (Kaste ja usko. Martti Luther

• Anonyymi00247
        Anonyymi00246 kirjoitti:

"Matt. 18:6
        Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."

Tarkoittaakohan tuo Martti Lutheria, joka kirjoittaa:
        VAKAASTI NEUVON: niin pian kuin mahdollista LAKATTAKOON ÄLKÖÖNKÄ kastettako lapsia OLLENKAAN, ettemme moisella mielikuvituksellisella ilveilyllä, jonka takana ei mitään ole, pilkkaisi ja häpäisisi suuresti ylistettyä Jumalan majesteettia. Parempi on olla yhtäkään lasta kastamatta, kuin tuolla tavoilla ILVEHTIÄ ja leikitellä Jumalan sanan ja sakramenttien kanssa, ikään kuin Jumala olisi joku narri", (Kaste ja usko. Martti Luther

Ei vaan parhamia joka vikitteli lapsia ja teki lapsityötä

• Anonyymi00249
        Anonyymi00247 kirjoitti:

Ei vaan parhamia joka vikitteli lapsia ja teki lapsityötä

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin molemmat vankilaan sodomiasta. (Wikipedia)

• Anonyymi00250
        Anonyymi00249 kirjoitti:

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin molemmat vankilaan sodomiasta. (Wikipedia)

Wikipedia

Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]

Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalinen suhde kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]

• Anonyymi00251
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Wikipedia

Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]

Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalinen suhde kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]

Luterilainen kirkko kaikkine n 30 alalohkoineen on täynnä horoja ja homoja lesboja ja kaikkea siltä väliltä.

Kasteen armossa ja jumalantekouskossa toki !

Eikä tarvitse kaivaa jotain satavuotta sitten elänyttä sekoilijaa haudataan vaan kyse on tästä päivästä!

• Anonyymi00252
        Anonyymi00249 kirjoitti:

Uskomme jo että parhamisi on sinulle tositärkeä tapaus !

• Anonyymi00253
        Anonyymi00252 kirjoitti:

Siksikö tuo yksi trolli puhuu koko ajan parhamista ja smithistä? Jo satoja aloituksia samasta aiheesta viikosta toiseen.

• Anonyymi00255
        Anonyymi00252 kirjoitti:

Ihan niin kuin lutteri sinulle

• Anonyymi00256
        Anonyymi00253 kirjoitti:

Siksikö tuo yksi trolli puhuu koko ajan parhamista ja smithistä? Jo satoja aloituksia samasta aiheesta viikosta toiseen.

Sinähän se kopioit samoja juttuja vuodesta toiseen

• Anonyymi00257

Parhami ja Olseni teki pojille niitä Mikve-pesuja.

• Anonyymi00424

Oliko tuo jo 167:s kerta, kun kopioit tuota samaa roskaa?

• Anonyymi00554
        Anonyymi00424 kirjoitti:

Oliko tuo jo 167:s kerta, kun kopioit tuota samaa roskaa?

voi kun inttäjä-eksyttäjäää harmittaa

• Anonyymi00728
        Anonyymi00554 kirjoitti:

voi kun inttäjä-eksyttäjäää harmittaa

se on noita

• Anonyymi00544

pappi oli nainen ja he harrastivat seksiä teltassa aamun koittoon asti kolmistaan

• Anonyymi00555

semmosia ne helluntailaiset on

• Anonyymi00729
        Anonyymi00555 kirjoitti:

semmosia ne helluntailaiset on

se ei yllätä ketään

Ketjusta on poistettu 491 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      809
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      664
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      584
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      308
      578
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      530
    Aihe