Mielenterveyshäiriö.
Mutta.
Miksi ihmiset rukoilevat, vaikka uskonnot ovat erilaisia? Kristityt, muslimit, hindut, buddhalaiset ja monet muut rukoilevat omalla tavallaan.
Jopa osa ateisteista meditoi tai hiljentyy etsiessään rauhaa ja merkitystä. Onko rukous vain kulttuuria ja tapa, vai kertooko se jostakin syvemmästä tarpeesta ihmisessä?
Miksi ihminen lähes kaikkialla maailmassa tuntee tarpeen puhua jollekin itseään suuremmalle tai etsiä toivoa vaikeina hetkinä?
Ei ihmiset ole terveitä.
Rukoileminen on deluusio ?
23
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Epäterveys on aloittajalla. Sanoilla ja ajatuksilla on voimaa vs kirosanat.
Muiden ruokoilu ei ole sinulta pois.- Anonyymi00020UUSI
Itse rukoilen kokemusteni perusteella. Jeesus opetti yleissiunauksen tuovan rukouksen. Parhaimman vastauksen saan, kun pyydän neuvoa uskon asiaan, jota en ymmärrä olenko oikeassa. Vahvistava vastaus tulee heti, tai ensitilassa, tai myöhemmin. Kun se tulee se on niin Jumalaista viisautta täynnä, ettei siitä voi erehtyä. Usein Jumala ilmoittaa itsensä myös aivan arkisissa tapahtumissa, kristitty oppii tunnistamaan nämä läsnäolot. Ne tuovat mukanaan halun Pyhän Hengen kautta ylistää hyvää Isäämme. Ihmettelen mistä ateisti tietää, että rukous on harhaa, koska hän tunnustaa, ettei tiedä mitään rukouksesta.
- Anonyymi00002
Pajatso ateisti ei rukoile voittoa
Ei mitään muutakaan rukoile
Ei pelkää kuolemaa vaan wittuilee.
Noh. Tämä on vain extreme ateistien
vitsaus. Jos puhutaan ruuasta ja muutenkin haetaan hyvää se on jo
Rukous itsessään. Yleensä kun
ikää tulee lisää. Myös rukous on hyvä.
Vaikka ei itse ääneen rukoile.
Extreme viha pitää saada pois.
Jos on kokenut vääryyttä. Ym.
Rukoile. - Anonyymi00003
Ateisti näkee rukoilun pelivoittona.
Eli pajatso. Ilman henkeä.
Rukoilu on erittäin syvä- tila.
Yleensä antaa suuntaa elämälle.
On paikkoja milloin myös ateisti
Rukoilee
Usassa . Putoava lentokone.
Ateisti muuttuu sekunneissa.- Anonyymi00005
Rukoilee
Ateisti muuttuu sekunneissa.>>>>
Ei muutu. Ateisti ei rukoile kuoleman edessä. Anonyymi00005 kirjoitti:
Rukoilee
Ateisti muuttuu sekunneissa.>>>>
Ei muutu. Ateisti ei rukoile kuoleman edessä.Kyllä rukoilee.🙏
- Anonyymi00019UUSI
"Usassa . Putoava lentokone.
Ateisti muuttuu sekunneissa."
Tuo on myytti.
Toistaalta tuo väite todistaa, että uskonto perustuu pelkkiin tunteisiin, ei tietoon.
- Anonyymi00004
En ole koskaan rukoillut. Syntymästä asti ateisti.
Hessu- Anonyymi00014UUSI
Demokrates kirjoitti:
Rukoilemme puolestasi.🙏
Luuletko sen auttavan? Rukoilun vaikutuksestahan ei ole tilastollista näyttöä.
- Anonyymi00006
ihmiset rukoilevat kaikkialla maailmassa, koska rukous yhdistää kolme perustarvetta yhtä aikaa – tarpeen tuntea turvaa, tarpeen löytää merkitystä ja tarpeen olla yhteydessä johonkin itseä suurempaan. Se ei riipu pelkästään uskonnosta, vaan siitä, millainen ihminen ylipäänsä on: tietoinen, haavoittuva ja merkitystä etsivä olento.
Aaatana: katsokaa kanavaa ;
jaylenox75 tiktok
Mennään täysin pimeyteen - Anonyymi00007
En ymmärrä rukoilun ideaa kristinuskossa, rukoilussa ihminen pyytää Jumalaa muuttamaan suunnitelmaansa. Se myös rikkoo räikeästi vapaata tahtoa, jos rukoilulla pyritään vaikuttamaan muihin ihmisiin.
- Anonyymi00008
Itse olen rukoillut elämäni aikana kaksi kertaa ja molemmat kerrat tuottivat tulosta. Vuonna 2021 juhannuksen ankaran juopottelun jälkeen poskihampaani kipeytyi perusteellisesti. Aloin menettää jo toivoni ja antauduin rukoilemaan. Nukahdin rukouksen jälkeen ja kun heräsin, hammaskipu oli poissa. Hammaskipu johtui siitä kun olin humalassa syönyt popcorneja, joiden kuori oli kiilautunut hampaiden väliin ja ehtinyt vääntää hammasta pari päivää.
Toisella kerralla vähän yli viikko sitten olkapäähäni tuli kiertäjäkalvosinoireyhtymä, johon ei tepsinyt edes opioidit. Ryypiskelin ankarasti ja rukoilin Jumalalta apua. Seuraavana päivänä kipu oli kadonnut. Luultavasti olin tehnyt fyysistä työtä vääränlaisessa työasennossa ja siitä oli lihakset, jänteet ja kalvot kipeytyneet. - Anonyymi00009
Ihmiset jotka rukoilee ovat kaikki
deluusiossa. Järjettömiä parkoja.
Omahyväisiä runkkaajia. Ei mitään
järkeä.
Tämä on tieteellisesti todistettu.
Myös ihmiset jotka harrastavat.
Kuorolaulua. Cantores Minores..
Hullun kirjoissa. Minä ateistina
Päätän. jaylenox75
Ylitän jo tieteet
Seuratkaa ihania kasvojani tiktok
Pidän myös livestream
Hanskaan veto livenä
Tiedän ettei juurikaan ole
Viisaampia
Takuu örkit
Lähettäkää viinaa
En pääse enää töihin- Anonyymi00010UUSI
jaylenox75 puolesta saa rukoilla. Itse rukoilen omien lapsieni + lastenlapsien
puolesta. Tiivis yhteydenpito ei poista rukoilua. Se tuo. Antaa voimaa myös omaan elämään. Tänään jotkut ääriatet pitää kuitenkin deluusiota tai jotain virusta syynä . On mielenkiintoista seurata kanavaa jaylenox75 . En ole uskonut että tällaisia ihmisiä voi olla olemassa , jotka ihan tyhjin käsin kuvaavat itseään täysin ylivoimaisina.
Paavin oikea käsi. Herjaa pappeja ..
Jay Leno- on Usalainen kristitty.
Rappio striimaajat tuovat pahaa henkeä
Töitä ei saa enää mistään . Onnetonta
Alkoholisteja . Rukoillaan heille parempaa huomista , ja rakkautta. Sen puute on anemia. Kuten ateismi. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
jaylenox75 puolesta saa rukoilla. Itse rukoilen omien lapsieni lastenlapsien
puolesta. Tiivis yhteydenpito ei poista rukoilua. Se tuo. Antaa voimaa myös omaan elämään. Tänään jotkut ääriatet pitää kuitenkin deluusiota tai jotain virusta syynä . On mielenkiintoista seurata kanavaa jaylenox75 . En ole uskonut että tällaisia ihmisiä voi olla olemassa , jotka ihan tyhjin käsin kuvaavat itseään täysin ylivoimaisina.
Paavin oikea käsi. Herjaa pappeja ..
Jay Leno- on Usalainen kristitty.
Rappio striimaajat tuovat pahaa henkeä
Töitä ei saa enää mistään . Onnetonta
Alkoholisteja . Rukoillaan heille parempaa huomista , ja rakkautta. Sen puute on anemia. Kuten ateismi.Ääri atet vois perustaa oman luostarin
Heitetään tikkaa Jeesuksen kasvoihin
Ja kaikkien opetuslasten persläpiin
Jalo viinaa voittajalle.
Kristillinen kieli = ei ymmärrystä
Atte kieli = vedä käteen. Okei.
Puhukaa ääri ateille heidän omalla
kielellään.
- Anonyymi00011UUSI
Minulla on olohuoneeni nurkassa reilun metrin pätkä kelohonkaa, jonka päässä lukee Jeesus. Juttelen sille niitä näitä. Se on hyvä kuuntelija, eikä keskeytä toisin kuin jotkut ihmiset, joilta ei suunvuoroa saa. He ovat kuin avaisi radion. Tauotonta pälätystä. Minun Jeesuspätkäni jaksaa kuunnella.
- Anonyymi00013UUSI
Oikea ratkaisu. Hän jaksaa kuunnella sinua voit luottaa siihen.
Moni ateisti on rukoillut ja tullut uskoon.🙏
- Anonyymi00015UUSI
Rukoilun voi nähdä meditaation muotona. Sitä en sanoisi että kyse on varsinaisesta perusinhimillisestä tarpeesta. Onko tutkimusta, josta ilmenisi kuinka moni suomalainen rukoilee edes viikottain?
Rukoilun konsepti on sinällään täysin epälooginen. Kerrotaan kaikkitievälle jotain, mitä hän ei jo tiedä? Pyydetään hyvältä ja oikeudenmukaiselta Jumalalta jotain, mitä hän ei muuten tekisi? Yksilön kannalta rukoilulla voi olla merkitystä juuri tapana rauhoittua ja sanoittaa omia tunteitaan tai havaintojaan. - Anonyymi00016UUSI
Ateistipiispojen luostarissa voisi olla aamuseremonia;;;
“Hyvät veljet ja sisaret, tänään emme rukoile ketään…
mutta silti toivomme hiljaa, että kahvi ei loppuisi.”
sali vastaa:
“Todennäköisyys olkoon kanssanne.”
Noh;;;
rukous ei ole vain uskonnollinen teko.
Koska se liittyy myös tietoisuuteen, yksinäisyyteen, kuolevaisuuteen ja tarpeeseen tulla kuulluksi.
Rukouksen kaltaisia juttuja, ilmiöitä löytyy varmasti kaikista kulttuureista .
Siis myös niiden ihmisten elämästä, jotka eivät usko Jumalaan.
Itse kuuntelen rippipapin siunaavia
sanoja eli rukousta toisten puolesta
Voiko olla parempaa käytöstä.
Jokainen ottaa sanoman sydämellä ja henkilökohtaisesti -->>>
Ja kasvaa henkisesti
Nuoret papit ovat loistavia persoonia
Tätä ei saa hakkaamalla.
Deluusio papit eli jotkut ääriateistit
Huutavat tuuleen.- Anonyymi00017UUSI
Teisti, hiljaa nyt
!
- Anonyymi00018UUSI
Rukoilu on joku kösittömötön tapa.
Rukousmatot. Ryhmärukoukset - islam.
Ei parempaa tekemistä.
Lastentarhassa ruokarukous.
Kun koulut päättyy niin laulamalla.
Uskovat ovat deluusiossa
Terv eversti Israelista
Komppanian päällikkö
Human 0.1% kierto päässä
kiva rasvaenergia
Ateistit voittaa kaikessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703