En tiedä, miten yksi ihminen voi vaikuttaa minuun näin paljon, mutta sinä teet sen vaivattomasti. Sinussa on kauneutta, itsevarmuutta ja jotain selittämätöntä vetovoimaa, joka saa minut ajattelemaan sinua enemmän kuin pitäisi.
Kun näen sinut, kaikki muu tuntuu hetkeksi katoavan. Haluan vain pysähtyä siihen tunteeseen, jonka herätät minussa. Ihailen tapaasi olla oma itsesi niin vahvasti, niin luonnollisesti. Sinulla on kyky saada minut tuntemaan sekä rauhaa että jännitystä samaan aikaan.
Joskus tuntuu kuin olisit ottanut osan ajatuksistani omaksesi — hyvällä tavalla. Että huomiosi merkitsisi enemmän kuin haluan myöntää. Ja ehkä juuri siksi ihailen sinua niin paljon: koska sinussa on jotain, mikä saa minut haluamaan olla lähempänä, tuntea enemmän ja antaa sydämeni puhua puolestani.
Anniaurinko ihailuni ja sydämeni keskipiste
Anonyymi-ap
0
101
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680