Vassarit tekevät nyt juttua yksityssektorin yritysjohtajien erorahoista.
Mutta ovatko koskaan uutisoineet Ylen johtajien palkoista ja viimeisimmän lähteneen tj:n erorahoista? Ja moniko kymmenkertainen Ylen tj:n palkka on esim. Viron kollegaan verrattuna? Samoin Ylen budjetti verrattuna Viron yleisradioon? 14-kertainen?
Katkerat Ylen toimittajat
32
540
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Yksityispuolen rahat on YKSITYISIÄ.
Ylen ylisuuret maksut ovat JULKISISTA VAROISTA
eli VERORAHOISTA.
Nämä ovat kaksi eri asiaa.
Yle tietysti hämärtää asian koska he ovat VALEHTELIJOITA.
Yle laiminlyö oman tehtävänsä
Englannin mamuvastaisia jättimielenosoituksista ei UUTISOIDA
https://www.youtube.com/watch?v=-1x-BcPaOE8 - Anonyymi00002
Ja TAAS katkerat persut vihaamansa Ylen kimpussa!
- Anonyymi00025
Luuletko tosiaan että kaikki yle kriitikot ovat persuja?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luuletko tosiaan että kaikki yle kriitikot ovat persuja?
Suurin osa Yleä haukkuvista on juurikin persuja! Kaikki tietää että persut vihaa Yleä yli kaiken.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Suurin osa Yleä haukkuvista on juurikin persuja! Kaikki tietää että persut vihaa Yleä yli kaiken.
Viha (puhetta) tuuttaa tässä kukaan muu kuin sinä/vihervasemmisto, kun lukee kirjoitustasi.
Kyllä yleltäkin voi leikata, kuten muutkin osallistuvat säästötalkoisiin. Se ole mitään vihaa vaan realismia. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Viha (puhetta) tuuttaa tässä kukaan muu kuin sinä/vihervasemmisto, kun lukee kirjoitustasi.
Kyllä yleltäkin voi leikata, kuten muutkin osallistuvat säästötalkoisiin. Se ole mitään vihaa vaan realismia.Minä en ole vihapuhetta suoltanut samalla tavoin kuin sinä!!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minä en ole vihapuhetta suoltanut samalla tavoin kuin sinä!!
Kuunteleppa nyt itseäsi ja katsoppa peiliin ja huutomerkkiesi määrää.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuunteleppa nyt itseäsi ja katsoppa peiliin ja huutomerkkiesi määrää.
Miksi muka? Huutomerkkien määrä ei tarkoita vihapuhetta, sinä itse viljelet vihapuhetta.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä yleltäkin voi leikata, kuten muutkin osallistuvat säästötalkoisiin. Se ole mitään vihaa vaan realismia.Minä en ole laukonut vihapuhetta, vaan sinä se itse teet sitä! Ja eikö Yleltä ole jo leikattu tarpeeksi??
- Anonyymi00003
Vihan lisäksi inhoan Yleä.
- Anonyymi00004
YLE on vastenmielinen talo.
- Anonyymi00007
Ei ole muiden paitsi vihapersujen mielestä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole muiden paitsi vihapersujen mielestä!
Ihmisillä voi olla myös oma mielipide, ei kaikki aina lähde puolueesta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihmisillä voi olla myös oma mielipide, ei kaikki aina lähde puolueesta.
Yleisesti tiedossa on, että nimenomaan persut vihaa ja inhoaa Yleä koska se ei nuole persujen takamusta ja vääristele asioita!
- Anonyymi00023
Yle Uutiset ei kerro totuutta,vaan valehtelee Israelista.Ei kerro totuutta.Onneksi on muita totuuden mukaisia uutislähteitä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Yle Uutiset ei kerro totuutta,vaan valehtelee Israelista.Ei kerro totuutta.Onneksi on muita totuuden mukaisia uutislähteitä.
Mitä Yle muka valehtelee Israelista? Kerro meille muillekin!
- Anonyymi00005
Yle mafia on kaadettava!
- Anonyymi00009
Eikä ole kaadettava, ennemminkin maikkari saisi mennä konkkaan, sen verran paskaa ohjelmistoa maikkarilla on.
- Anonyymi00021
Ylen vassarit taas muotoilevat uutiset tyyliin:
"Usalta jälleen isku VÄITETTYYN huumeveneeseen".
Sen sijaan hamas tai muslimit eivät Ylen toimittajien otsikoiden mukaan koskaan kyseenalaisesti 'väitä' mitään, vaan on aina totuus 🤦🏻♀️
- Anonyymi00006
Jotta Yle saisi kansan hyväksynnän, tuo rahamanipulointi tulee ehdottomasti nostaa pöydälle. MOT, uskallatkos näyttää summat?
- Anonyymi00011
Ylellä ja maikkarilla samat naamat ja asiat vierailijoissa jopa samana päivänä.Kovin on suppeaa näkemystä suomalaisille. Toisesta korvasta ulos samantein, milloin tulisi jotain kehittävää ja erilaisia näkökulmia asioihin, ei milloinkaan
- Anonyymi00013
Ylen vasemmistotoimittajien yritys- ja yrittäjävihamielisyys paistaa kyllä läpi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ylen vasemmistotoimittajien yritys- ja yrittäjävihamielisyys paistaa kyllä läpi.
Yle ei ole yrittäjävihamielinen joten lopeta se valehtelu!
- Anonyymi00015
Yle antoi kenkää asiansa osaaville toimittajille ja samaan aikaan palkkasi itämurretta mokeltavan vasemmistolaisen naisen, Marica Paukkerin.
- Anonyymi00019
Taitaa olla A-studion Koiviston kaksonen naamavärkin mukaan. Mutta puhetta on vaikeampi seurata, totta totisesti.
- Anonyymi00017
Muutenkin jotenkin kovin savolaistunut koko teevee, MTV on suurin osa savolaisia
- Anonyymi00018
Saman huomannut ja olen ihmetellyt asiaa. Ex toimarin tekosia, kun valitsi tutut ja kylänmiehet.
- Anonyymi00026
Eikös agentin pitäny pistää Yle kuntoon?
Tämäkin mussuttaja häippäs Brysseliin ja vedätti äänestäjiltään vielä eliittikämpän etelästä, tuntuuko sinusta Oulun persu että sinua laskettiin linssiin? - Anonyymi00028
Mikä tämä aamuohjelman uusi osuus, joku luontoaamu. Siellä Kotakorpi huutaa niin, ettei muut saa suunvuoroa, onko sille pitänyt oikein oma aihe järjestää. Puhe voikukista ja maitohorsmista, ei mitään kovin haasteellista. Rasittava lässyttäjä.
- Anonyymi00032
Kunhan nyt saataisiin tuo 3-kanava takaisin näkymään koko kansalle!
- Anonyymi00034UUSI
Ylen kommentointi on ainakin järjetöntä sontaa. Edelleenkin jaksetaan vaahdota noista kahdesta joita ei päästetty britteihin, höristelemällä tuhahdellaan kuinka oikeat rikolliset eivät pääseet maahan koska rässismi, rässismiiiii rikos. Näille siis edellen asialliset faktat ovat pahempaa "rässismiä" kuin laittomien maamujen maahantunkeutuminen ja viharikokset kantiksiin.
- Anonyymi00035UUSI
Jos joku on katkera niin SINÄ aloittajapersu!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460