Terve,luotet.turvallinen 5kymppinen 180/95 (en ole läski,mut mahaa sopivasti) sinkkumies etsii sex-seuraa,vaik vaki,sinusta hoikka/sopusuht n.20-45v naisesta länsi-suomesta jota kiinnostaisi 11/4 kokoinen namupala 😉 Pienirintantaisuus +++!
Pienempää kalua tarjolla...
13
74
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen 22v naisenalku porista. Olisin kiinnostunut 😋
- Anonyymi00002UUSI
Oon 159cm ja 52kg a kuppi,sheivattu
- Anonyymi00003UUSI
Olen opiskelija ja asun rivitalossa. Olisiko mahdollista että voisit jotenkin avustaa opintojani ja asumistani.....
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä sun on parempi vaan muuttaa 15 neliön pierukuutioon ja tehdä läksyt kunnolla!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä sun on parempi vaan muuttaa 15 neliön pierukuutioon ja tehdä läksyt kunnolla!
Taidat ainaki osata jopa runkata,hyvä sulle 😆
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taidat ainaki osata jopa runkata,hyvä sulle 😆
No tottahan toki osaan, paljon parempaa sexiä kuin kirnuta jonkun köyhän jakorasian toosaa ja vielä muka pitäisi maksaakin siitä. 😝
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No tottahan toki osaan, paljon parempaa sexiä kuin kirnuta jonkun köyhän jakorasian toosaa ja vielä muka pitäisi maksaakin siitä. 😝
Se selittääki et miks teet paljon ylitöitä ja tilisi aina tyhjä....
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se selittääki et miks teet paljon ylitöitä ja tilisi aina tyhjä....
Tilillä on 5-numeroinen saldo , eihän tuollainen 70-80k paljoa ole mutta kyllä sillä pärjää. Ylitöitä en ole tehnyt 2000-luvulla tuntiakaan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tilillä on 5-numeroinen saldo , eihän tuollainen 70-80k paljoa ole mutta kyllä sillä pärjää. Ylitöitä en ole tehnyt 2000-luvulla tuntiakaan.
Ylpeilet tollasella.... 🤣🤣
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ylpeilet tollasella.... 🤣🤣
Onko sisälukutaitosi heikko. Totesin kyllä ettei 70-80k paljoa ole mutta sillä pärjää. Ylitöiden suhteen totesin myös vain faktan etten ole niitä tehnyt.
Iskikö näin vähästä kateus, taitaa omalla tililläsi olla 7-8 euroa reaktiosta päätellen. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko sisälukutaitosi heikko. Totesin kyllä ettei 70-80k paljoa ole mutta sillä pärjää. Ylitöiden suhteen totesin myös vain faktan etten ole niitä tehnyt.
Iskikö näin vähästä kateus, taitaa omalla tililläsi olla 7-8 euroa reaktiosta päätellen.Jos sun tajunnantaso on tota luokkaa,ni en enä vaivaudu kommentoimaa mitään 😆
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos sun tajunnantaso on tota luokkaa,ni en enä vaivaudu kommentoimaa mitään 😆
Hienoa, tajunnan taso kun on minulla sen verran parempaa sinuun verrattuna niin päätöksesi on vallan mainio.
- Anonyymi00005UUSI
Pieni korjaus,pienirintaisuus+++! Niissä on sitä jotain... 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082727EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321- 981166
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas162997Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54833
- 40668
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22663Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625