Simpsiö tuotti tappiota viime vuonna 502 832 euroa. Pitääköhän meidän ostaa se tänä vuonna vielä kertaalleen.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ei huolta veronmaksajat maksaa tappiot.
- Anonyymi00002
Simpsiönvuori tuottais kohtuullisesti, mutta laskutaidottomat päättäjät tekivät vuosisadan pahimman mokan rakennuttamalla ison monumentin alarinteeseen. Siellä se nyt seisoo tyhjän panttina 10kk vuodessa.
Voi pyhä yksinkertaisuus meidän päättäjiä.- Anonyymi00019
Mistähän se tuottaa?
- Anonyymi00003
Vajaa pualimilioonaa tappiota kyllon vähän
- Anonyymi00005
Pitää saada sinne Lentomäki jo rupiaas tulosta tulemahan
- Anonyymi00006
ja kultakaivos ja hiihtoputki Simpsöllr. Miten olisi golf......?
- Anonyymi00007
Niin ja pari uutta rinnekonetta notta sais rintehet hyvähän kuntohon
- Anonyymi00008
Parhaat voimat oli käytössä, niinkuin muissakin tytätyhtiöissä,jäljet näkyy. Tietoni mukaan pyrkyä on, minä,minä,minä!!!! Samat tyypit haluaa edelleen hallituksiin, kierrätetään uhtiöstä toiseen. Lapua on Lapua, pienten piiri.
- Anonyymi00009
Miten kaupunki aikoo tämän kääntää voitolliseksi?
- Anonyymi00010
Parasta olisi ennallistaa koko alue tämä paras ratkaisu
Kysykää vaikka Hurjalta - Anonyymi00011
Puoli milliä per vuosi tappiota eihän se edes ole paljon.
- Anonyymi00017
Eikös se ollu pualenvuaren tappio
- Anonyymi00012
ja saa sen käännettyä vaikka että entiset päättäjät, hallitus tai vaikka joulupukista johtuen vain viime vuosi on miinusmerkkinen. Tästä lähtee nousu?
- Anonyymi00015
tekosyitä löytyy aina mutta olisko pitäny edes kerran miettiä ennen kuin sokkona tuonne ruvetaan rahaa lapioimaan kahmalokaupalla?
- Anonyymi00013
Paljonko oli liikevaihtoa
- Anonyymi00014
Vuosi on kohta jo puolivälissä ja tänä vuonna ei ole annettu vasta kuin 50 000 euroa. Hyvältä näyttää 🤭
- Anonyymi00016
Mikä siinä on, ettei Simpsiötä anneta vaan mennä konkurssiin. Päästäisiin paljon helpommalla. Säästyttäisiin rikolliselta toiminnalta.
- Anonyymi00018
Paljonko toimitusjohtajalle maksetaan? Mistä tuloo yhtiön tuotot? Valaaskaa tyhmää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455