Simpsiö tuotti tappiota viime vuonna 502 832 euroa. Pitääköhän meidän ostaa se tänä vuonna vielä kertaalleen.
Simpsiön tulos
11
195
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei huolta veronmaksajat maksaa tappiot.
- Anonyymi00002UUSI
Simpsiönvuori tuottais kohtuullisesti, mutta laskutaidottomat päättäjät tekivät vuosisadan pahimman mokan rakennuttamalla ison monumentin alarinteeseen. Siellä se nyt seisoo tyhjän panttina 10kk vuodessa.
Voi pyhä yksinkertaisuus meidän päättäjiä. - Anonyymi00003UUSI
Vajaa pualimilioonaa tappiota kyllon vähän
- Anonyymi00005UUSI
Pitää saada sinne Lentomäki jo rupiaas tulosta tulemahan
- Anonyymi00006UUSI
ja kultakaivos ja hiihtoputki Simpsöllr. Miten olisi golf......?
- Anonyymi00007UUSI
Niin ja pari uutta rinnekonetta notta sais rintehet hyvähän kuntohon
- Anonyymi00008UUSI
Parhaat voimat oli käytössä, niinkuin muissakin tytätyhtiöissä,jäljet näkyy. Tietoni mukaan pyrkyä on, minä,minä,minä!!!! Samat tyypit haluaa edelleen hallituksiin, kierrätetään uhtiöstä toiseen. Lapua on Lapua, pienten piiri.
- Anonyymi00009UUSI
Miten kaupunki aikoo tämän kääntää voitolliseksi?
- Anonyymi00010UUSI
Parasta olisi ennallistaa koko alue tämä paras ratkaisu
Kysykää vaikka Hurjalta - Anonyymi00011UUSI
Puoli milliä per vuosi tappiota eihän se edes ole paljon.
- Anonyymi00012UUSI
ja saa sen käännettyä vaikka että entiset päättäjät, hallitus tai vaikka joulupukista johtuen vain viime vuosi on miinusmerkkinen. Tästä lähtee nousu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501060
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89837
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703