Voisitteko rukoilla puolestani?
Voisitteko rukoilla puolestani?
17
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Herra Jeesus Kristus, sinä tahdot koskettaa tätä esirukouksen pyytäjää. Sinä tiedät, mitä hän juuri nyt tarvitsee tai kaipaa. Sinun eteesi tuomme hänet. Sinä tunnet hänet ja tiedät hänet nimeltä. Hän on sinulle rakas. Sinä et koskaan häntä hylkää.
Sinulle on lupaus Jumalan Sanassa Raamatussa:
Luuk 11:
9 Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
10 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan
Huomaat varmaan, että tuossa on sana: jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan. Siis jokainen!
Kiitos Jeesus, että sinä vastaat tälle esirukouksen pyytäjälle, sinä annat parhaimmat vastaukset hänen elämänsä tilanteisiin.
Ennen kuin sinä pyysit tai edes ajattelit; Jeesus oli jo kuullut sinun sydämesi huokauksen. Ole turvallisella mielellä, sinun asiasi on Jeesuksen käsissä. Sinun käy hyvin. Herramme Saatana ota huomioon aloittajan toive ja rankaise häntä epäjumalan tahdon muutosyrityksestä vaikkapa säännöllisesti annettavilla ananassupoilla. Ramen!
- Anonyymi00002
Tyhjän saa pyytämättäkin
- Anonyymi00003
Pilkkaajatkin heräsivät pilkkaamaan.
Se tarkoittaa, että Jeesus on liikkeellä ja vihollinen vapisee.
Jeesuksen edessä saatanan joukot joutuvat kumartamaan! Hänellä on valta yli kaikkien valtojen ja voimien.Tuolla epäjumalallasi ei ole voimia edes rienausta estämään, joten mitä hän voi kaikelle muulle pahalle jota kristinuskonharhaiset jatkuvasti tekevät?
- Anonyymi00005
he-ma kirjoitti:
Tuolla epäjumalallasi ei ole voimia edes rienausta estämään, joten mitä hän voi kaikelle muulle pahalle jota kristinuskonharhaiset jatkuvasti tekevät?
Kerran sinä seisot itse Jumalan Kaikkivaltiaan edessä ja vastaat teoistasi ja sanoistasi.
Valmistaudu kohtaamaan Herrasi Jeesus Kristus kasvoista kasvoihin. Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerran sinä seisot itse Jumalan Kaikkivaltiaan edessä ja vastaat teoistasi ja sanoistasi.
Valmistaudu kohtaamaan Herrasi Jeesus Kristus kasvoista kasvoihin.Arvaa jännittääkö? Saat kolme yritystä puutteellisen ajatustoimintasi vuoksi.
- Anonyymi00004
Ylistetty ja kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus.
Ylistetty olkoon jeesuksen sijaan Nalle Puh, jonka seikkailut ovat ylivertaisia fiktiivisen jeesuksen puuhasteluihin.
- Anonyymi00006
Mitä on menestysteologia? Se on sitä, että valitaan ihminen jota aletaan käryttää, vertauskuvallisesti sanoen po. ihmiseen painetaan leima vaikka valehdellaan ja hänet viedään vaikka profetointikykyisen ihmisen tai esirukoilijalle ja näytetään hänet tuota kautta Kristukselle ja esitellään syntisenä ja samalla, kun hänelle rukoillaan tuomiota niin itselleen ihminen yrittää rukoilla palkkioita herran hyvänä palvelijana. T
apahtuu sitäkin, että ihmisestä vain valehdellaan kaikkea.
Menestysteologian toimintaan kuuluu sekin, että valeita levitetään mahdollisimman laajalle, että niistä puhuisi mahdollisimman moni ihnminen, jolloin taivaskin rukoilutilanteessa saisi viestiä, että tuomirukousten alla on ihminen, joka on tehnyt sitä ja tätä pahaa, näin valhedellen ihmisiä vähintään käy helvetin onkaloissa ja eritoten maaillinen elämä on täynnä pelkkiä vastoinkäymisiä, sairautta, menetyksiä ja elinaikakin voi jäädä lyhyeksi.
Minulle itselleni on tahty näin ja olen menettänyt kaiken, uran perheen jopa osan teryeydestäkin. ja menestysteologian harjoittajat ovat ottaneet omaan elämäänsä nämä palat valeiden avulla!
Esirukouspyyntö sen puolesta, että elämäni korjaantuu.- Anonyymi00007
Tämän menestysteologiaan liittyvän esirukouspyynnön tarkoitus ei ole halveerata kristiunuskoa eikä Jeesusta kristusta itseään, vaan muistuttaa siitä, että kristusnaamari päällä liikkuu seurakunnissa tuollaisia menestystelologeja käyttäen ihmisiä "ostoskorina" vaikka valehtelun avulla.
He eivät tee kunniaa kristukselle, eivät kristinuskolle vaan palvelevat paholaista, ja tekevät palveluksia ennemmin saatanalle, kuin kristukselle toimiessaan näin. Ihmisiä säntää pakanatemppeleihin luullessaan, että kristus sallii tällaisen! ja siksi tätä asiaa paljastetaan. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämän menestysteologiaan liittyvän esirukouspyynnön tarkoitus ei ole halveerata kristiunuskoa eikä Jeesusta kristusta itseään, vaan muistuttaa siitä, että kristusnaamari päällä liikkuu seurakunnissa tuollaisia menestystelologeja käyttäen ihmisiä "ostoskorina" vaikka valehtelun avulla.
He eivät tee kunniaa kristukselle, eivät kristinuskolle vaan palvelevat paholaista, ja tekevät palveluksia ennemmin saatanalle, kuin kristukselle toimiessaan näin. Ihmisiä säntää pakanatemppeleihin luullessaan, että kristus sallii tällaisen! ja siksi tätä asiaa paljastetaan.Mun päässä soi vain, että sä teit sellaisen teon, Jumala voisi auttaa sinua muuten, mutta ei auta koska sellainen on sinun tekosi! Itse kohtasin ensikerran tällaista jo vuonna 2006. edelleenkään kukaan ei paljaasta mistä he minua syyttävät, ja muistan vain syytöksiä, sä vain teit sellaisen teon.
Pelaako vaikkao joku henkilö minua vastaan vaikka taivasta hyväksi käyttäen BDSM-seksipeliä valehdellen taivaan tuomioistuimeen. syyttää teosta jot ei kerrota kuuluu tällaiseen psykologiseen seksikiihotus peliin. Onko joku niin hulle, että puhuu näitä psykologisen murjontavale pelin menetelmiä käyttäen mustamaalausmenetelmiä käyttäen jopa esirukoilijoille, ehkä jopa tietoisesti,.
Että toi typpii teki sellaisen teon, me voida kertoa, koska muuten poliisi syyttää tutkinta salaisuuden rikkomisesta.
Tai sairaanhoitaja tai laitoshuoltaja kertoo sairaalasta, että potilastietosuojalaki estää kertomasta.
Mukaan lähtee ihmisiä jotka eivät tajua tlannetta ja levittävät valeita ja jopa esirukoijia saattaa rukoilla tietämättä minkä puolesta hän rukoilee tuomioita?
- Anonyymi00009
he-ma pyytää kovasti esirukouksia puolestaan.
Muistakaa rukoilla he-ma puolesta.
Hänellä on todella paljon vaikeuksia, kun hän niin joka palstalla pyytää rukouksia puolestaan.
Herra, siunaa he-ma nimimerkin takana olevaa ihmistä, hän tarvitsee sinun kosketustasi. - Anonyymi00010
Rukoilen
- Anonyymi00011
Olet mauton, ei mitään tyyliä sinussa.
Säälittää, sorry. Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet mauton, ei mitään tyyliä sinussa.
Säälittää, sorry.Tyylini vapaa, mutta hyvinkin linjassa taikauskomuksia vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514