Ongelma on iso ja rakenteellinen.
Ihmiwiä ei kiinnosta osaaminen vaan vain pätevyys. Ja nyt koulutusjärjestelmä on viritetty suoltamaan osaamattomiq, mutta pöteviä.
Suomen ammattikorkeakoulut ovat ajautuneet tilanteeseen, jossa järjestelmä tuottaa tutkintoja, mutta todellinen osaaminen on jäänyt rahoitusmallien ja selittelyn jalkoihin. Kyse ei ole yhdestä ongelmasta, vaan useista toisiaan ruokkivista rakenteellisista vioista, joista kukaan ei halua ottaa kokonaisvastuuta.
Miksi Suomi ei menesty?
Anonyymi-ap
7
58
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eiköhän tuo ole maahanmuuttajien syytä... tulin vaan kertomaan ennekuin Irja tai Masa sen kerkeää tänne tulla sanomaan.
- Anonyymi00003UUSI
😂😂😂
- Anonyymi00002UUSI
Ratkaisu kaikkiin Suomen ongelmiin on maahanmuuton lisääminen. Sitä tarvitaan. Halpatyöllä Suomi nousuun.
terveisin perskokkareet - Anonyymi00004UUSI
Loistava hallitusohjelma
- Anonyymi00005UUSI
Vihervasemmistolainen Suomi on elinkelvoton.
- Anonyymi00006UUSI
Itse olet elinkelvoton, olethan persu.
- Anonyymi00007UUSI
Koska Suomesta on jaettu liikaa miljardeja muihin Eu maihin. Monet muut Eu maat saaneet jätti summia eusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753